DISKUZE K ČLÁNKU Minardi nabádá Mercedes k výměně Schumachera

Závod v Singapuru a incident Michaela Schumachera, který sestřelil Toro Rosso Jeana-Erica Vergneho v mnohých opětovně vyvolal otázku, zda by sedminásobný mistr světa neměl závodění pověsit na hřebík. Domnívá se tak i Giancarlo Minardi, bývalý šéf týmu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Minardi nabádá Mercedes k výměně Schumachera

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 126, poslední 27.09.2012 09:09 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovalo 9 lidí) 25.09.2012 13:56
Koukám, že máš názor, že po třicítce už máš… »
» Mike17 (Hlasovalo 7 lidí) 25.09.2012 14:49
Tak to se moc omlouvám, takový příspěvek jsem… »
» Mike17 (Hlasovalo 7 lidí) 25.09.2012 15:21
Hmm to jsou argumenty. 01 Uznávám, že… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

          • anonym

            88.103.180.XXX
            Ano nebrzdilo dobře, mělo problémy z brzdami celý víkend, že to jezdec neukočíroval věc jinak, každý nkdy udělá chybu ale že by za špatné brzdy mohl? To ne e.

            + 3 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • anonym

              91.127.84.XXX
              ale este raz
              preco ma problemy vzdy len miso?
              preco sa vzdy na kazdy zly misov vysledok od jeho navratu vzdy najde porucha? 03
              preco rosberg nema poruchy?
              ukaz mi dalsi tim kde je to pri poruchach tak jednostranne ako u mercedesu?

              + 5 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • anonym

                88.103.180.XXX
                I Rossberg má problémy s vozem to není jednostrané, nastávají při tréninkách a jsou menší, víš na takovéhle věci může mít vliv i styl jízdy. Není to jak dřív, že může jezdec přitlačit auto na krk bez toho, aby nebouřilo. Rosbi jezdí méně agresivně, když s něčím zacházíš hruběji, tak se to více kazí, to ale neznamená že to neumíš a že to je chyba tvá, prostě už ty formule tolik nevydrží. Ale ani Rosberg není bez problémů. Jen se mu to díky bohu nestává při zvodech. A ano ze všech MSC problémů stojí špatné auto, v SING si to spolu rozděli půl na půl a při druhé zaviněné kolizy to byla zjevně jeho vina zcela. U ostatních věcí to byla zkutěčně porucha. Bohužel. Tak to je tak se s tím smiř. Za tyto poruchy se i Mercedes MSC veřejně omluvil. Miško může jen za 2 problémy ze všech co ho potkali. Zkuz být trochu oběktivní. MSC udělal dvě chyby jednu větší jednu menší ale i to je závodění. Stejně k tomu patří poruchy aut ano, auta jsou prototipy takže i jedno ze dvou může být proruchové nemusí to být obě, ale ani u ROS není auto zcela v pořádku.

                + 3 / − 4

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • anonym

                  91.127.84.XXX
                  vies ja ale nehovorim len o tohto rocnych poruchach
                  miso si aj minule 2 roky na kazdy zly vykon nasiel vyhovorku v podobe poruchy a to uz musis uznat ze nieje mozne aby 3 roky mal poruchy vzdy len jeden z dvojice

                  + 3 / − 4

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • anonym

                    88.103.180.XXX
                    Pokolizích které mu způsobily jiní je ještě bránil, že se to stává, jindy uznal chybu 12 že by se někde vymlouval nevidím a letos už teprve ne. Jistě sám si v boxech nasazoval kolo a tak mu upadlo, aby se měl na co vymlouval si pokazil převodvku, nechal se nabrat jinými ale při jeho smůl náhodou do někoho narazil a zapomněl se vymluvit. :D Ty jsi vážně p... I v SING přiznal částečný podíl a proto slízl vysokou penaltu. Tak kdo se tu vymlouvá.
                    Příspěvek byl redakčně upraven.

                    + 3 / − 2

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • anonym

                      91.127.84.XXX
                      nebud smiesny
                      precitaj si jeho vyjadrenia po konci sezony 2010 tam spominal tolko poruch a veci co mu vraj na aute nefungovali ze keby to povedal rubens tak ho vyhlasia za placka sezony ale u misa to schumienky nazvali len prostym konstatovanim 03

                      minuly rok sa tiez vzdy vyhovaral ze raz nefungovalo to potom zas tamto ale vzdy nieco nefungovalo

                      a k tym uznanim chyb, co to zahlasil do vysielacky ked zo zadu nabral sennu?
                      ja s..... na jeho PR vyjadrenia potom ked mu to vysvetlili ludia z timu, to bol pravy misov charakter v tej vysielacke. proste vzdy za vsetko mozu druhy on je stelesnena bezchybnost
                      Příspěvek byl redakčně upraven.

                      + 2 / − 3

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                • uzivatel000792

                  uzivatel000792

                  213.160.177.XXX
                  Prepac, ale toto takto nefunguje03 ked mas agresivny styl a kazi sa to len tebe, tak je to len tvoj problem a tvoja chyba, nikoho ineho. Je tvoja chyba, ze sa nevies prisposobit a pokial sa nevies prisposobit, tak potom tam naozaj nemas co robit. Cize plati to co povedal Minardi.

                  Nemozes len tak zostrelit supera a potom len pokrcit pleciami a povedat, ze holt proste tie formule uz toho nevydrzia tolko co kedysi....

                  + 5 / − 2

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • anonym

                    88.103.180.XXX
                    Jenže tohle nikdo neřekl, dokonce u vyšetřování sám řekl že měl částěčný podíl a Jeanovi se omluvil. Nikdo nad něčím rameny nepokrčuje. V prve chvíli Michael uvedl jako technická závada, pak ale u vyšetřování svůj podíl přiznal a omluvil se. To GRO povídal že má dobrý start a pak bum, vymlouvá a breččí zásadně někdo jiný.

                    + 2 / − 2

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
              • Mynona

                165.72.200.XXX
                Kdyby ti ještě sloužila pamět, tak Kimimu v McLarenu. Ten skoro nedojel do cíle, dokonce mu upadlo i zadní křídlo při brzdění :D Podobně na tom byl Hakkinen v roce 2001. A že by to byli nějací břídilové, to bych si nedovolil tvrdit ? Doufám, že to stačí, aby sis uvědomil, že tvé pseudoteorie plavou na vodě ? :D

                + 4 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
          • anonym

            88.103.180.XXX
            Já tu nikde nečtu že by někdo psal, že koliduje protože se neumistil v kvaldě víše..... nekolidoval náhodou proto že auto nebrzdilo jak mělo a on to neubrzdil?

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • anonym

              78.157.160.XXX
              Ne, kolidoval proto, že neodhadl brzdný bod. Při vší úctě k jeho věku je to u něj letos vcelku běžná minela. Smetl už i Bruna v Barceloně. Nevím, kolik sestřelů ještě budou komisaři slepě tolerovat.. Grosžánovi napálili hned ban, dědek by zasloužil ban do konce sezóny.

              + 2 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • wrt

    88.80.244.XXX
    . Mercedesu ide vývoj nejako ztuha. Ak by Schumiho zlanáril Sauber, tak by mali šancu na titul.

    + 9 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    94.113.208.XXX
    a zase se plive Že se tihle "experti" neozvali,když Schumacher zajel excelentní kvaldu v Monaku.Všimli si vůbec tihle experti toho,že Schumacher oproti předchozím letech neuvěřitelně zlepšil kvalifikace?Schumacher havaroval v Barce...a jinak havaroval až včera.A už se opět plive.Ale to je klasika.Když se mu daří,tak se to přejde.Pak přijde nehoda po určitém technickém problému a už experti volají po jeho odchodu.
    Ten chlápek má 43 let.Někteří závodníci by mohli být jeho potomky.I přesto se v tomhle věku drží velmi dobře.Už to není jako dřív,ale pořád má co nabídnout.Je to stará závodnická škola a ta je,v dnešní době paragrafové F1,třeba jako sůl.Je to jen člověk.Spousta kritiků a expertů nedokázala ani pětinu toho co on.Já před ním smekám,že má pořád chuť závodit a nevzdává se.Utíkají jen po*erové.

    + 16 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • David

    89.103.198.XXX
    Je zbytečné,se dohadovat o tom jestli p. Minardi získal tolik,nebo tolik bodů. A tak samo kdo je lepší, jestli Rosberg, nebo Schumi. Mercedes prostě ztrácí a to docela hodně(hlavně v závodě). K té nedělní havarii si myslím,že to prostě nedobrzdil,ale to prostě patří k závodění. Mercedes by se měl hlavně zamyslet,proč je v závodě tak ne konkurence schopný a né tam tahat Hamiltona. Myslím,že jezdecké složení mají v pohodě a,že příchod Lewise to auto nezrychlí. A názory,že je Schumi starý a proto boural jsou hloupé...

    + 8 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Zix.

    Zix.

    78.102.229.XXX
    Minardi Sice toho chlapa uznávám za to jak dlouho držel ten jeho "tragéd tým" na živu,ale tyhle kecy sou dost mimo a měl by radši držet hubu.
    Jeho tým získal za tolik let jen 38 bodů a to měl Schumi za 4 závody(beru starý bodování) to samý + 2 body navíc. Takže nejspíš jen z něj mele jen závist.

    + 3 / − 10

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Nasir

      188.175.176.XXX
      ... a to jsi vymyslel sám, že z něho mluví závist? Jak s tím souvisí jeho (ne)úspěchy z minulosti? To musí mít všichni, kdo chtějí vyjádřit svůj názor kolem Schumiho, 7 titulů? Tak to by musela většina bývalých i současných lidí v F1 držet hubu a chodit kolem něj v pozoru, protože 7 titulů nemají, ani se k tomu neblíží. A kolik jsi získal ty bodů v F1 ve srovnání s Minardim? Nemele z tebe taky jenom závist? ... 14
      Příspěvek byl redakčně upraven.

      + 10 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Zix.

        Zix.

        78.102.229.XXX
        A čím to teda bude když ho kritizuje v jeho nejlepším roce po jeho návratu?
        Minardi jen závidí že už neni ve F1 na rozdíl od Schumiho,tak dělá chytrýho i když na jeho kecy neni nikdo zvědavej - ty věčný kecy jak udělal špatně že se vrátil nebo něco sou už prostě trapný.

        PS. Já bohužel nemám tatínka pracháče abych si moh něco jako tým Formule 1 dovolit,bohužel.03

        + 3 / − 7

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • anonym

        88.103.180.XXX
        Nemusejí mít 7 titulů stačili by 2 Häkkinen by mohl mluvit a nikdo by nepípl je zvláštní že právě on říká něco jiného. :)

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          91.127.84.XXX
          ked nieco hovoril Stewart ktory ma 3 tituly co je viac ako 2 finove tak aj tak to pre schumienky nestacilo

          a myslim ze clovek ktory dlhe roky viedol tim v f1 by si mohol dovolit povedat nieco aj na 7nasobneho

          + 5 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Fernando Alosno

Alonso proti většině: Max by se měl v nadávkách krotit

Carlos Sainz s Ferrari SF-24

Ferrari vyřešilo anomálii a je zpět. V Austinu nasadí poslední letošní vylepšení

U Red Bullu bijí na poplach

Překvapení Verstappen s Markem vedli po Singapuru rozsáhlý hovor kvůli výkonu Norrise

Max Verstappen po úspěšném začátku sezóny odvrací útoky Landa Norrise (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Před poslední přestávkou hledají týmy i piloti optimismus

Charles Leclerc pod singapurskými světly poněkud napravil pošramocenou reputaci Ferrari (ilustrační foto)

Chybující Norris opět převýšil „zbytek světa“, Ferrari se rehabilitovalo

Guanyu Zhou už má poslední místo na startu téměř předplaceno

Prohlášení po kvalifikaci - většina pilotů se vkládá naděje do zítřejšího závodu

Carlos Sainz jr. zakončil kvalifikaci nejhorším možným způsobem (ilustrační foto)

Zoufalá kvalifikace pro Ferrari, Norris zúročil tréninkovou převahu

Max Verstappen v třetím tréninku poněkud ožil (ilustrační foto)

Ještěr se postaral o červenou vlajku, soupeře smetl Norris

Juki Cunoda si po několika slabších závodech vedl velmi nadějně (ilustrační foto)

Druhý trénink patřil Norrisovi s oběma Ferrari v závěsu, Russell boural

Charles Leclerc v závodě v Monaku

Úvodní trénink v režii Leclerca

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama