DISKUZE K ČLÁNKU Fígl Red Bullu se FIA nelíbí, připravuje objasnění a donutí jej ke změně

Red Bull bude podle Autosportu před Velkou cenou Maďarska Mezinárodní automobilovou federací (FIA) donucen ke změně mapování motorů Renault RS27, které pohánějí jeho monoposty.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Fígl Red Bullu se FIA nelíbí, připravuje objasnění a donutí jej ke změně

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 37, poslední 27.07.2012 08:25 Vložte komentář

Nejlepší názory

» erdedy (Hlasovalo 9 lidí) 24.07.2012 22:07
11  Uz mam len jednu "poznamku"… »
» erdedy (Hlasovalo 8 lidí) 24.07.2012 19:46
Otvory beriem, tam sa "sekli". Ale to… »
» Mike17 (Hlasovalo 6 lidí) 25.07.2012 08:48
Souhlas. Když stavím auto, snažím se aby bylo… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                  • Mike17

                    Mike17

                    93.99.87.XXX
                    Sice ho nemáte rádi a nevezmete to ale: Co třeba jeho mozek. Nebude to tím, že vymyslí něco geniálního, jak obejít pravidla? A přitom tak, aby nemohla FIA říct, že je to nelegální (dvojité difuzory, DDRS a další). Za ním nemusí nikdo stát, když to neodporuje nepřesným pravidlům. 03

                    + 4 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • erdedy

                      erdedy

                      195.80.165.XXX
                      Jo. Stejne tak RedBullacke vychytavky.03

                      + 3 / − 2

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Mike17

                        Mike17

                        93.99.87.XXX
                        Souhlas. Když stavím auto, snažím se aby bylo co nejrychlejší. Brzdí mě v tom pravidla, tak využiji VŠE co mi doslova nezakazují. Nevidím na tom nic špatného. Obdivuju tu kreativitu, která stojí za vznikem nový užitečných technologií. Nelíbí se to fanouškům jiných týmů? No to je šok. 12

                        + 6 / − 1

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                    • ja

                      178.41.115.XXX
                      To, že je Ross veľmi schopný o tom niet pochýb! Len že, on je jeden z tých ktorí sa podieľajú na pisaní pravidiel a mám pocit, alebo verím tomu, že tie pravidlá sú zámerne písané tak, aby sa dali obísť a to tým, že striktne neurčujú, čo môže byť a čo nesmie byť, ale vždy je tam určitý priestor. Tieto pravidlá následne schvaľuje a jej povrchný postoj k tymto veciam vedie práve k takýmto nezrovnalostiam.
                      Vôbec nemám nič voči inováciam, geniálnym myšlienka práve naopak , obdivujem ich,ale momentálne takmer každá mýšlienka,ponúkajúca výhodu je braná ako podvod a preto treba niečo s tým robyť, aby to ako podvod neviznievalo a bol to korektný súboj geniálnych mozgov a myšlienok.

                      + 3 / − 2

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • anonym

                        194.213.47.XXX
                        To, že se podílí na vytváření technických pravidel je nejspíš pravda. Asi tak stejně jako Whitmarsh, Domenicali, Horner, Sauber, Williams a zástupci dalších týmů. Že nejsou jednoznačné podle mě není záměr, ale je to jejich složitostí. A asi se tomu nevyhneš, pokud je neořežeš tak, že ze všech vozů uděláš jednoduchá šlapací vozítka. Myslím, že jejich snahou je udělat ty pravidla tak, aby umožňovaly trochu i různost aut. Já bych se tedy nechtěl dívat na 24 stejných vozů a baví mě sledovat co kdo nového vymyslí.
                        Takže podle mě je těžké zajistit jistou možnost vytvářet nové nápady, aby nebyly všechny vozy stejné a současně je omezovat tak, aby nebyly příliš rychlé a drahé. Úmysl v tom nevidím, protože možnost něco vymyslet má každý, ne jen Brawn. 03

                        + 1 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • anonym

                          194.213.47.XXX
                          Opět jsem zapomněl podpis. Mike17

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                        • ja

                          178.41.115.XXX
                          Ano,aj zástupcovia týchto tímov sa podieľajú na tvorbe pravidiel, ale v prípade Roosa mi tám stále niečo nesedí, Zober si napr, Beneton, žiadna sláva-prýchod Rossa -2 tituly, Ferrari desať ročia nič-Ross- 5 titulov. Tak isto sa podieľali na tvorbe pravidiel aj zástupcovi Toyoty, BMV,Hondy a nič. Neobmedzené finančné zdroje, svetové mozgy, v prípade Hondy aj dva aero tunely a nič. Po pauze príde do Hondy Ross a za dva roky titul (Brawn GP). Terajší Mercedes nie je určite na tom tak zle, aby nemohol bojovať pravidelne o pódia, tam je možno chyby v jazdeckom zloženie,predsa len Schumimu dnešná F1 nesedí, ale o tom nechcem polemizovať. Zdá sa ti toto normálne, je to len náhoda, alebo je v tom aj niečo iné ako genialita Brawna? Podľa mňa áno!

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Nasir

                            188.175.176.XXX
                            Ale to není jenom o něm, vždyť všechny ty tituly má na kontě v podstatě stejný tým, kde měl hlavní slovo jako šéfkonstruktér Rory Byrne. On a jeho inženýři přešli do Ferrari stejně jako Ross. Většina z nich už ve Ferrari myslím není a taky tam byl pár let určitý pokles formy, než přišel Fry a začala tam nějaká přestavba.

                            + 0 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • ja

                              178.41.115.XXX
                              Samozrejme nemyslel som, že je to len Rossova zásluha, určite že je to tímova spolupráca, ale ja sa len pozastavujem nad tým, že kde sa obiavili vždy to dotiahli až na vrchol a pomernr veľmi rýchlo, kdež to ostatné tímy sa potili , mrhali obrovskými sumami peňazi a nič.
                              Mňa napadá len jedná vec, že Ross šikovne tuneloval predpisy aByrne podľa toho konštruoval a všetko bolo pod drobnohľadom kompetentných a preto tu nikdy nedošlo k významným postihom.

                              + 0 / − 0

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                          • Mike17

                            194.213.47.XXX
                            Já si taky nemyslím, že je to náhoda. Za prvé (jak psal Nasir) v tom nebyl sám. Doplnil bych i jména Jean Todt a Schumacher. Skvělé vedení a tvorba týmu od jednoho a spousty naježděných kilometrů se skvělou zpětnou vazbou a závodnímy výkony od druhého.
                            Za druhé Brawn (Byrne) určitě vynikal ve vytváření věcí na hraně předpisů. Ale proč ho měli nějak trestat, když ty předpisy přímo neporušil. Vždy jen vymyslel něco, co bylo sice proti jejich duchu, ale zakázané to nebylo. Nebo já aspoň nevím o ničem, za co konkrétně by je měli potrestat.
                            03
                            Osobně čekám (možná jen mé přání), že se Mercedes ještě zlepší. U Ferrari jim to taky trvalo 5 let.

                            + 0 / − 1

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • ja

                              95.103.226.XXX
                              OK ! Dik za názor04

                              + 0 / − 0

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                            • Nasir

                              188.175.176.XXX
                              Pokud vytváříš něco, co jde proti duchu pravidel, tak je to vždy diskutabilní. Co si budem povídat - často je to cílené přečůrávání, protože podstatný je i důvod proč - jaký smysl má daný předpis. Když přijde tým s nějakou novinkou, novým systémem, a FIA ho po sezóně zakáže, tak je všem jasné, co si v autech nepřeje. Způsob, jak je to vyjádřeno řečí pravidel, je "jen" technická záležitost (která bohužel ne vždy je vyřešena dobře a toho se využívá). Ale je vždy diskutabilní, když se snažíš znovu prolomit nějaký zákaz.

                              Jedno z největších neštěstí tohoto světa je právě lpění na doslovnosti a zaneřádění práva slovíčkařením a všemožnými výklady. My si za obrovské peníze platíme vzdělané právníky, aby nám vytvořili zcela protichůdné právní názory - a vždy tvrdí, jak to mají podložené zákony. Přitom v mnoha případech by tento bordel, kdy právnická a korporátní kasta (která tento stav využívá) vyžírá společnost, nemusel vůbec existovat, pokud by právní systém daleko více dbal na to, k čemu jednotlivé zákony slouží a jaký je jejich účel. Pak by totiž nebylo tak snadné je prolomit na základě toho, že je něco "špatně formulováno a tedy zlodějina vlastně není trestná". To už jsem odbočil mimo F1, ale je tam určitá podobnost. V F1 v podstatě o nich nejde, horší je to v životě, v právech, v politice atd.

                              + 1 / − 0

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                  • f1fan

                    87.197.159.XXX
                    lebo okrem brawna vtedy nemali dvojite difuzory ani toyota ani wiliams... a ti co z toho mali...

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • erdedy

                      erdedy

                      178.41.9.XXX
                      To nic nemeni na povodnej myslienke - Toyota ani Williams nemuseli tlacit "tymto" sposobom. Lepsie povedane - oni sa na tej situacii radi "zviezli". 03

                      Len naokraj - Williams nikam neodchadza/l a v tej dobe Toyota "denne recitovala", ako im je v F1 dobre a ako dlho v nej este na 100% budu.

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama