DISKUZE K ČLÁNKU Prohlášení týmů po Velké ceně Německa - Button Vettelův manévr raději nekomentuje
HOCKENHEIM - Jak hodnotí závod na Hockenheimringu piloti a hlavní představitelé týmů?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Prohlášení týmů po Velké ceně Německa - Button Vettelův manévr raději nekomentuje
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
odin
14:25 23.07.2012 77.240.96.XXX
Napsal jsem SNAHU (nikoliv, že ho protěžuje) v případě Ecclestona. Ale příklad snahy ti uvedu. Po nevyvedeném návratu MS, Bernie vymyslel kropení tratí. Proč asi? Schumi byl považován za specialistu na mokré závody, nebo snad myslíš, že by tím Bernie pomohl Petrovovi či Picovi? Naštěstí se to neujalo. A že si Ecclestone přeje Schumiho vidět výše nejednou veřejně prohlásil. Motivací jsou mu prachy. Zájem o F1 s Schumacherem je větší než zájem o F1 bez Schumachera. A zájem o F1 s vítězícím Schumacherem je větší, než zájem o F1 s průměrným Schumacherem. Na tom se doufám shodnem, nebo ne?
Pásy jistě nejsou jeho objevem, ale připadá mi to trochu "málo" od ikony F1. Abych se dozvěděl, že se mám před jízdou připoutat, nemusí jezdit Schumi do Prahy, aby mi to sdělil. Každý kdo má řidičák o tom ví z vyhlášky a některá auta už ani nerozjedeš, když nejsi připoután.
Ale když mu rozumíš, tak by mě zajímalo, co tím výrokem po dojetí v Německu chtěl říci. Vylož mi to srozumitelně.
Pásy jistě nejsou jeho objevem, ale připadá mi to trochu "málo" od ikony F1. Abych se dozvěděl, že se mám před jízdou připoutat, nemusí jezdit Schumi do Prahy, aby mi to sdělil. Každý kdo má řidičák o tom ví z vyhlášky a některá auta už ani nerozjedeš, když nejsi připoután.
Ale když mu rozumíš, tak by mě zajímalo, co tím výrokem po dojetí v Německu chtěl říci. Vylož mi to srozumitelně.
Nasir
14:08 23.07.2012 188.175.176.XXX
Přesně. Už od ohlášení Kimiho návratu jsem se těšil na jeho souboj s Alonsem, ale i s Hamiltonem. Když mělo Ferrari slabší auto, tak jsem si říkal, že by to mohlo vyjít. Jenomže bylo slabé až moc. A teď je to zase naopak. Tak snad se letos dočkáme.
odin
13:58 23.07.2012 77.240.96.XXX
Mně se na fans vyšumělého líbí, jak přesně vědí co by, kdyby. "Kdyby Míša neodstupoval, měl by už přes 90 bodů.... před pár lety by všechny vyf*koval... kdyby měl konzistentní auto po celý závod určitě vítězí.... atd. atd. Nikdo ale nebere v úvahu, že už nemá garantovanou podporu týmového kolegy, exkluzivní podmínky v přípravě i materiálu, a v neposlední řadě podporu komisařů a FIA.
Dnes je F1 jinde, než před pár lety. Pokud by měl i dnes stejné podmínky, jako na začátku tisíciletí, určitě by vítězil i nyní. Jenže podmínky se trochu srovnaly a Schumacher má najednou problém vůbec bodovat (a to se ještě počet bodovaných míst rozšířil).
Co se týče Alonsa, tak ten v úvodu sezóny prokázal, že dokáže pravidelně bodovat i vítězit s mnohem horším autem, než byl a je Mercedes. Tak že sundej ty růžové brýle a koukej na svého Boha trochu objektivněji. S TOP autem umí vyhrát kdokoliv, tedy i vyšumělý. Ale s autem lepšího průměru už je to těžší. Jenže Rosberg to dokázal, na rozdíl od tvé ikony.
Máš pravdu v konzistentnosti Mercedesu. To je přesně to, co jsem myslel tím, jak se snaží Schumachera dostat výše. Vymýšlejí vychytávky speciálně pro Schumiho, jenže pak to auto likviduje pneu, nebo má vyšší spotřebu. A dokáží jen Míšu posunout o pár míst výše v kvaldě (ve srovnání s loňskem). Nic víc.
Rozdíly byly VŽDY v autech a technice, nikoliv v jezdcích. To platilo za dob vlády Schumachera a platí to i dnes.
Dnes je F1 jinde, než před pár lety. Pokud by měl i dnes stejné podmínky, jako na začátku tisíciletí, určitě by vítězil i nyní. Jenže podmínky se trochu srovnaly a Schumacher má najednou problém vůbec bodovat (a to se ještě počet bodovaných míst rozšířil).
Co se týče Alonsa, tak ten v úvodu sezóny prokázal, že dokáže pravidelně bodovat i vítězit s mnohem horším autem, než byl a je Mercedes. Tak že sundej ty růžové brýle a koukej na svého Boha trochu objektivněji. S TOP autem umí vyhrát kdokoliv, tedy i vyšumělý. Ale s autem lepšího průměru už je to těžší. Jenže Rosberg to dokázal, na rozdíl od tvé ikony.
Máš pravdu v konzistentnosti Mercedesu. To je přesně to, co jsem myslel tím, jak se snaží Schumachera dostat výše. Vymýšlejí vychytávky speciálně pro Schumiho, jenže pak to auto likviduje pneu, nebo má vyšší spotřebu. A dokáží jen Míšu posunout o pár míst výše v kvaldě (ve srovnání s loňskem). Nic víc.
Rozdíly byly VŽDY v autech a technice, nikoliv v jezdcích. To platilo za dob vlády Schumachera a platí to i dnes.
Mike17
13:54 23.07.2012 93.99.87.XXX
Pominu úvahy proč by u Mercedesu protěžovali Schumiho a čím se to projevuje, ale můžeš mi nějak naznačit jak a proč to dělá Ecclestone? Na co má vliv? Na poměry v týmu ne, na traťové komisaře ne, na technická pravidla ne, na výkonost týmů ne a asi by se dalo pokračovat. Nebo myslíš, že vybírá země a tratě vyhovující Schumimu? Jeho motivace ho protěžovat, mi v současné době taky nějak uniká.
Taky mi nějak nevadí, když někdo kdo je pro spoustu lidí vzorem, se přimluví za něco užitečného. Jeho slova jsem slyšel a nepřišlo mi nic z toho hloupé a neřekl, že pásy jsou jeho objevem. Nevím co ti přišlo nesrozumitelné a nic neříkající, mohl bych ti to přeložit. Já mu vždycky rozumím, což se nedá říct o všech pilotech.
Nic ve zlém.
Taky mi nějak nevadí, když někdo kdo je pro spoustu lidí vzorem, se přimluví za něco užitečného. Jeho slova jsem slyšel a nepřišlo mi nic z toho hloupé a neřekl, že pásy jsou jeho objevem. Nevím co ti přišlo nesrozumitelné a nic neříkající, mohl bych ti to přeložit. Já mu vždycky rozumím, což se nedá říct o všech pilotech.
Nic ve zlém.
Meky81
12:27 23.07.2012 195.113.167.XXX
A myslis ze mercedes dava svým jezdcum kvalitni auto s konzistentnosti po cely zavod? Asi neee, vid? Tak co to placas? Maji stesti v tom v jakem veku ted Schumi je. Par let zpet by je total vyf***oval hned po prvnim roce! Posadte Alonsa do stejneho vozu a videl bys jakej propad by u nej nastal. Tak prestan cist misto clanku o F1 zvasty o nasich politicich a budes kapanek vic v obraze.... :-)
Příspěvek byl redakčně upraven.
Příspěvek byl redakčně upraven.
odin
09:23 23.07.2012 77.240.96.XXX
Schumacher tam je jen jezdící reklama. Nic víc. Na nejlepší piloty nemá a střed pole brzdí. A i když registruji snahu Mercedesu a Ecclestona dostat ho výše, nejspíš se jim to nepodaří. Tak jej využívají na PR akce, kde hovoří podobně. Viz. Praha a jeho objev "o důležitosti připoutání se v autě". Tomu člověku nerozumím už několik let. Je jako naše vláda, něco jiného říká a něco jiného dělá. A když se má vyjádřit ke konkrétní věci, plácá nesrozumitelné, nic neříkající keci.
uzivatel000152
23:04 22.07.2012 109.107.211.XXX
Doufejme Že nám dramatické závody vydrží i když v Maďarsku se zase dost těžko předjíždí.
Aktuálně
Poslední závod 9.6.2024
GP Kanady70 kol (305,270 km)
Gilles Villeneuve Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí
Příští závod 23.06.2024
GP Špan?lska 66 kol (307.236 km)
Circuit de Catalunyadní | hod | min | sek