DISKUZE K ČLÁNKU Poslední den v Jerezu byl nejrychlejší Alonso s Ferrari (+ foto)

Pátek v Jerezu končí první společné dostaveníčko týmů Formule 1. Jak probíhal poslední den testování?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Poslední den v Jerezu byl nejrychlejší Alonso s Ferrari (+ foto)

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 88, poslední 11.02.2012 16:42 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

    • eR

      XXX
      V té zimě co tam ráno je bych řekl, že to nemohly být jiné pneu než měkké.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000324

    uzivatel000324

    XXX
    Mne to Petr zmazal tiez vysvetlenie bolo niekde uverejnene.

    dodo

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • eR

    XXX
    Někde jsem četl, že RedBull včera odpoledne tu díru na nose zakrytoval a jezdil tak do konce dne. Takže asi zkoušejí jaký to má přínos.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Angelo

    XXX
    Anoo Alonso,anooooo,toto som potreboval vidiet

    1m19.289s

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Raiky

    XXX
    Pánové Ferrari nemá problém s aerotunelem. Oni měli problm s korekcí dat mezi aerotunelem a skutečností. Respektive v přenosu dat mezi aerotunelem a skutečností. Coý zejména souvisí s technologií různých simulací. Na tom musí Ferrari pracovat. Proto taky Fry nejvíc posiluje v tétooblasti. Nešlo o to, že by tunel sám o sobě byl špatný

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000324

      uzivatel000324

      XXX
      Mne to je jasne ze s korekciou. Ale ako som pisal dole mohli korigovat cely zbytok minulej sezony. Teraz uz musi makat minimalne na 90%

      dodo

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • erdedy

    erdedy

    XXX
    Kurna, ten HAM musi byt pracant jak svina... Vsetci dali jedno instalacne a zaliezli a on nie... On musi hned valit 3 06

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • mazapl

    XXX
    Nějak se mi to Ferrari nezdá(bohužel). Na můj vkus používají až moc Flow-visu, jak kdyby jim neseděly data mezi tunelem a skutečností.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000324

      uzivatel000324

      XXX
      Daj uz pokoj! Mali minuly rok tristvrte sezony na to aby nastavili tunel! S takymito recami nech ani nevyrukuju. Uz sa mi zda ze su naozaj mantaci/motaci. 04

      dodo

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • HaJ

    XXX
    Měkké gumy 03 Je to i v článku 04

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Sei

    XXX
    Taky si myslim, že nos některých týmů (určitě Ferrari)není final.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • David

      XXX
      Přesně Ferrari by si nenechalo takovou ,,obludu,,. Ten hrb by vipadal jak u jiných např SFI. Podle mně má tento nos výhodu v tom že přivede více vzduchu na podlahu, tím podle mne kompenzují foukaný difuzor.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000324

    uzivatel000324

    XXX
    Tento rok sa budu kopirovat najviac vyfukove riesenia. Nos nie pretoze ak by sa menil nos musela by byt zmenena cela koncepcia auta co pri homologizacii sasi nie je moc realne.

    dodo

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • erdedy

    erdedy

    XXX
    Petr:
    Mozem aj dnes "to"...? 13 (WM) 04

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • kubiix

    kubiix

    XXX
    Většina týmu ten hrb má kvůli zavěšení a je to kompromis, předělat to na rovnou variantu mi připadá daleko těžší než naopak to zvýšit. Navíc myslím, že zásah do této části vozu by znamenalo novou homologaci šasi a crash testy.
    Osobně nevěřím že by hladká varianta byla horší než ta se schodem McL to má prověřené rokem závodění a pokud by varianta se schodem měla být lepší, už by s tím přišel někdo daleko dříve a nepřišlo by se na to až "z donucení pravidly"

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • erdedy

    erdedy

    XXX
    Vcera ale Grosjean ten "brutalny" cas dal na medium a tiez v peknej zime... 14

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Bombera

    XXX
    Jasne nic to neznamena vim, ale fakt ze se dokazali dostat pod 1:19 me muze tesit ne? 03 01

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama