DISKUZE K ČLÁNKU Massa radí Barrichellovi: Odejdi

Felipe Massa svého krajana Rubense Barrichella vybízí k tomu, aby již své působení ve Formuli 1 neprotahoval a co nejdříve oznámil svůj odchod.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Massa radí Barrichellovi: Odejdi

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 39, poslední 24.11.2011 08:45 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000880 (Hlasovali 3 lidé) 23.11.2011 15:37
1. Podľa všetkého ak brzdy zle brzdia a samotná… »
» Mike17 (Hlasovali 3 lidé) 23.11.2011 17:03
Myslím, že zvolit nej setup na závod nějak… »
» uzivatel000880 (Hlasovali 3 lidé) 23.11.2011 17:21
Ja podiel spätnej väzby od vývoja neoddeľujem,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Raiky

    XXX
    Felipe, Felipe, kdybys radši jezdil aspoň tak jk kecáš

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Bob73

    XXX
    To radí ten pravý! Felipe táhni z formule 1 a nemluv kraviny o člověku co je v tomto oboru lepší. 11

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • ERacer

    XXX
    Tak Rubens po letošní Vc Brazílie a Felipe po té příští...stejně se nezlepší takže co řešit. Ani jeden z nich to v F1 nedává.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    XXX
    první, co mě po přečtení titulku napadlo a po přečtení celého článku se potvrdilo: vezměte se hoši brazilští za ruce a běžte oba. oba máte nejvyšší čas.
    a to myslím naprsoto upřimně. bez urážky....

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000598

    uzivatel000598

    XXX
    tak to radí ten pravej 01 já bych poradil oběma: dejte si odchod...Massa minimálně do nějakého Sauberu odkud přišel...v top3 týmu nemá se svejma výkonama co dělat

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • EMERSONV1

    XXX
    Massa má pravdu - ale co dělat ve světě f1 když Santander zapltí za sedačku Alonsovi,Kimimu nabízejí sedačku s podmínkou,že ji zaplatí nějaký sponzor,Schumiho anagažují k Mercedesu z vidinou přilákání movitých sponzorů - ne že bych chtěl těmto pilotům snižovat jejich jezdecký um - ten samozřejmě mají ale taky je to o penězích a podle mě různým způsobem platících jezdců je ve f1 většina

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • BigMasterSabre

    XXX
    Pro Massu: Nápodobně 03

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000880

    uzivatel000880

    XXX
    Nuž ak je tam pre vývoj vozu, tak sa mu tiež neveľmi darí, aspoň to teda nevidno. A tri dobré mesiace počas dvoch sezón by iný pilot v inom teame nemusel rozchodiť ani s bohatými sponzormi...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • David

      XXX
      Měl na to pouze rok , možná rok a půl. zřejmně jsi zapomněl že u Ferrari to trvalo dýl a to je zaběhnutá stáj. Jeho kvality pro vývoj vozu jsou nepopiratelné. Jeho výkony jdou postupně nahoru.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel000880

        uzivatel000880

        XXX
        Nuž ja ti neviem, Ferrari to síce trvalo dlhšie a pri testovaní v takom rozsahu o akom sa aj tým lepším teamom mohlo len zdať, ale podľa môjho skromného názoru sa úloha jazdca pri vývoji vozu dosť preceňuje a pri Schumacherovi sa mi to zdá ešte viac ako obyčajne, niekedy mám pocit že ho pomaly aj sám stavia. Mercedes je v modernej histórii F1 len druhú sezónu, ale ako nejaký handycap by som to nebral. Personálne aj technickým vybavením k špičke jednoducho patria (netreba zabúdať ani na dlhodobú spoluprácu s McL) a pri svojom vstupe do kolotoča F1 dali jasne najavo, že na zaradenie sa ku špičke nemienia čakať X rokov. Popritom ako sa predčasom v diskusiách zľahčovala úloha simulátora pri vývoji (viď spomínané problémy Schumachera s ním) a následne ako sa o jeho úlohe vyjadrili inžinieri (v súčasnosti je nedoceniteľný), tak veru neviem, neviem..

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • David

          XXX
          Ale přeci nejde o simulace nebo o délku spolupráce Mer a McL ale jde tu o to co ti ten pilot řekne o vozu, jestli popíše správně jeho chování na trati atd.. To ti žádná simulace na světě neřekne. A jde také o to jestli informace jsou dobré nebo jestli je jen odpověď od pilota auto špatně brzdí, taková informace je k ničemu.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • uzivatel000880

            uzivatel000880

            XXX
            To mi chceš ako tvrdiť, že Schumacher spíše dizertačnú prácu na tému brzdy kým iný pilot povie, že brzdy zle brzdia, alebo ako? Schumacher pokiaľ viem tak technické vzdelanie nemá, ale možno sa mýlim a diriguje celé technické oddelenie.
            Nech už je ako chce, tak si myslím, že v tomto ohľade nijako výrazne z radu ostatných pilotov nevyčnieva, aj progres samotného auta to len potvrdzuje a ten diskutabilný podiel pilota na vývoji sa pri zákaze testov ešte zmenšil, a to rapídne.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • David

              XXX
              Je jeden z mála co umí podat správné informace tzv. zpětnou vazbu. Toť vše. Vettel je další. Jestli za tím vidíš to že diriguje technické oddělení, budiš je to tvůj názor.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • uzivatel000880

                uzivatel000880

                XXX
                Prečo by mal byť jedným z mála? Nikto z pilotov nepresadol do F1 z traktora, poväčšine sa tam dostali z GP2 o ktorej sami tvrdia, že je na riadenie náročnejšia ako F1. Takže pochybujem, že nedokážu zmysluplne opísať chovanie vozu na trati. Okrem toho je tu ešte ďalší faktor - spomínaš Schumachera s Vettelom - zvážil si aj možnosť, že ich kolegovia (svojho času Barrichello a dnes Wbber) mali/majú podobné schopnosti, ale zároveň aj iné nároky na chovanie vozu? Je ti dúfam jasné, koho pripomienky mali akú váhu a prioritu...O tom že technické oddelenie nediriguje ani v najmenšom nepochybujem, ale ak mi niekto tvrdí, že na vývoji vozu pracuje zatiaľ LEN jeden, jeden a pol roka, tak to zákonite vyolá vo mne pochybnosti.
                Možno by pomohlo vyjasnenie si čo si vlastne predstavuješ pod slovným spojením spätná väzba - ak napr. brzdy zle brzdia, čo takého by sa mal team od jazdca dozvedieť okrem toho, že zle brzdia?

                + 1 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • David

                  XXX
                  Co třeba proč špatně brzdí? co je toho příčina podle něj, co dělal před tím než k tomu došlo, atd. Uvědomuješ si že někdo dokáže podat informace o voze líp než ten druhý? Víc k tomu nemám.

                  + 1 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • uzivatel000880

                    uzivatel000880

                    XXX
                    Hm, takže by vlastne mal nahradiť telemetriu, lepšie povedané mal by ju inžinierom vysvetliť. Netvrdím, že niektorý pilot dokáže popísať chovanie vozu presnejšie, ale na celkový vývoj vozu to príliš veľký význam mať nebude - ak by to tak naozaj malo byť, tak by Mercedes podľa všetkého dva roky z bedne nezliezol. O tom, že viac k tomu už nemáš čo dodať nepochybujem. 19
                    Sorry, ale akosi si ma nepresvedčil.

                    + 1 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000729

    uzivatel000729

    XXX
    Schumachera angažovali ze zcela jiného důvodu.On má sice sponzory,ale nic gigantického to není.Mercedes je gigant sám o sobě.Za zády má Petronas a Aabar.Jejich existence určitě nestojí na Schumiho sponzorech.On je tam především pro vývoj vozu....a poslední 3 měsíce dokazuje,že pořád umí...a zatraceně dobře.
    Mě vždycky pobaví,jak každý dělá ze Schumachera chudáka,který se vnutil a musí své místo pořádně platit.Kdepak...od toho jsou jiní.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • focy

    XXX
    ma pravdu

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama