DISKUZE K ČLÁNKU Massa radí Barrichellovi: Odejdi
Felipe Massa svého krajana Rubense Barrichella vybízí k tomu, aby již své působení ve Formuli 1 neprotahoval a co nejdříve oznámil svůj odchod.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Massa radí Barrichellovi: Odejdi
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000880
(Hlasovali 3 lidé)
23.11.2011 15:37
1. Podľa všetkého ak brzdy zle brzdia a samotná… »
» uzivatel000880
(Hlasovali 3 lidé)
23.11.2011 17:21
Ja podiel spätnej väzby od vývoja neoddeľujem,… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
uzivatel000598
10:34 23.11.2011 XXXtak to radí ten pravej já bych poradil oběma: dejte si odchod...Massa minimálně do nějakého Sauberu odkud přišel...v top3 týmu nemá se svejma výkonama co dělat -
EMERSONV1
10:21 23.11.2011 XXXMassa má pravdu - ale co dělat ve světě f1 když Santander zapltí za sedačku Alonsovi,Kimimu nabízejí sedačku s podmínkou,že ji zaplatí nějaký sponzor,Schumiho anagažují k Mercedesu z vidinou přilákání movitých sponzorů - ne že bych chtěl těmto pilotům snižovat jejich jezdecký um - ten samozřejmě mají ale taky je to o penězích a podle mě různým způsobem platících jezdců je ve f1 většina -
-
-
uzivatel000880
11:26 23.11.2011 XXXNuž ak je tam pre vývoj vozu, tak sa mu tiež neveľmi darí, aspoň to teda nevidno. A tri dobré mesiace počas dvoch sezón by iný pilot v inom teame nemusel rozchodiť ani s bohatými sponzormi...-
-
uzivatel000880
12:12 23.11.2011 XXXNuž ja ti neviem, Ferrari to síce trvalo dlhšie a pri testovaní v takom rozsahu o akom sa aj tým lepším teamom mohlo len zdať, ale podľa môjho skromného názoru sa úloha jazdca pri vývoji vozu dosť preceňuje a pri Schumacherovi sa mi to zdá ešte viac ako obyčajne, niekedy mám pocit že ho pomaly aj sám stavia. Mercedes je v modernej histórii F1 len druhú sezónu, ale ako nejaký handycap by som to nebral. Personálne aj technickým vybavením k špičke jednoducho patria (netreba zabúdať ani na dlhodobú spoluprácu s McL) a pri svojom vstupe do kolotoča F1 dali jasne najavo, že na zaradenie sa ku špičke nemienia čakať X rokov. Popritom ako sa predčasom v diskusiách zľahčovala úloha simulátora pri vývoji (viď spomínané problémy Schumachera s ním) a následne ako sa o jeho úlohe vyjadrili inžinieri (v súčasnosti je nedoceniteľný), tak veru neviem, neviem..-
David
12:37 23.11.2011 XXXAle přeci nejde o simulace nebo o délku spolupráce Mer a McL ale jde tu o to co ti ten pilot řekne o vozu, jestli popíše správně jeho chování na trati atd.. To ti žádná simulace na světě neřekne. A jde také o to jestli informace jsou dobré nebo jestli je jen odpověď od pilota auto špatně brzdí, taková informace je k ničemu.-
uzivatel000880
12:57 23.11.2011 XXXTo mi chceš ako tvrdiť, že Schumacher spíše dizertačnú prácu na tému brzdy kým iný pilot povie, že brzdy zle brzdia, alebo ako? Schumacher pokiaľ viem tak technické vzdelanie nemá, ale možno sa mýlim a diriguje celé technické oddelenie.
Nech už je ako chce, tak si myslím, že v tomto ohľade nijako výrazne z radu ostatných pilotov nevyčnieva, aj progres samotného auta to len potvrdzuje a ten diskutabilný podiel pilota na vývoji sa pri zákaze testov ešte zmenšil, a to rapídne.-
-
uzivatel000880
13:33 23.11.2011 XXXPrečo by mal byť jedným z mála? Nikto z pilotov nepresadol do F1 z traktora, poväčšine sa tam dostali z GP2 o ktorej sami tvrdia, že je na riadenie náročnejšia ako F1. Takže pochybujem, že nedokážu zmysluplne opísať chovanie vozu na trati. Okrem toho je tu ešte ďalší faktor - spomínaš Schumachera s Vettelom - zvážil si aj možnosť, že ich kolegovia (svojho času Barrichello a dnes Wbber) mali/majú podobné schopnosti, ale zároveň aj iné nároky na chovanie vozu? Je ti dúfam jasné, koho pripomienky mali akú váhu a prioritu...O tom že technické oddelenie nediriguje ani v najmenšom nepochybujem, ale ak mi niekto tvrdí, že na vývoji vozu pracuje zatiaľ LEN jeden, jeden a pol roka, tak to zákonite vyolá vo mne pochybnosti.
Možno by pomohlo vyjasnenie si čo si vlastne predstavuješ pod slovným spojením spätná väzba - ak napr. brzdy zle brzdia, čo takého by sa mal team od jazdca dozvedieť okrem toho, že zle brzdia?-
-
uzivatel000880
14:23 23.11.2011 XXXHm, takže by vlastne mal nahradiť telemetriu, lepšie povedané mal by ju inžinierom vysvetliť. Netvrdím, že niektorý pilot dokáže popísať chovanie vozu presnejšie, ale na celkový vývoj vozu to príliš veľký význam mať nebude - ak by to tak naozaj malo byť, tak by Mercedes podľa všetkého dva roky z bedne nezliezol. O tom, že viac k tomu už nemáš čo dodať nepochybujem.
Sorry, ale akosi si ma nepresvedčil.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
uzivatel000729
10:51 23.11.2011 XXXSchumachera angažovali ze zcela jiného důvodu.On má sice sponzory,ale nic gigantického to není.Mercedes je gigant sám o sobě.Za zády má Petronas a Aabar.Jejich existence určitě nestojí na Schumiho sponzorech.On je tam především pro vývoj vozu....a poslední 3 měsíce dokazuje,že pořád umí...a zatraceně dobře.
Mě vždycky pobaví,jak každý dělá ze Schumachera chudáka,který se vnutil a musí své místo pořádně platit.Kdepak...od toho jsou jiní.
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek