DISKUZE K ČLÁNKU McLaren chce současný vůz ještě vylepšit, než se naplno začne věnovat MP4-27

McLaren se podle svého hlavního inženýra Philip Prewa bude snažit ještě vylepšit současný monopost MP4-26, než se začne naplno věnovat tomu pro příští rok.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: McLaren chce současný vůz ještě vylepšit, než se naplno začne věnovat MP4-27

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 6, poslední 07.09.2011 20:41 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • McMatej

    McMatej

    XXX
    Jsem si jistý tím, že nad zadním křídlem výfuky rozhodně končit nebudou. [odkaz na stránku] Už jen kvůli velké délce o které píše např. Scarabs.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • erdedy

    erdedy

    XXX
    Lojzko/Oňo:

    Kde si vzal, ze budu vyvedene nad kridlo? 16 Ci si sa "len" zmylil?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Oňo

    XXX
    Neuvádzaš číslo predpisu FIA pre sezónu 2012 a ani ho necituješ ! Preto sú to pre mňa, ktorý ich pozná, len kecy ! 18 11 18

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000682

      uzivatel000682

      XXX
      Neviem čo poznáš, ale Technické pravidlá pre sezónu 2012 ešte neboli oficiálne zverejnené. Ak mi ale neveríš, tak si prejdi [odkaz na stránku] Keď si taký "odborník" ako tvrdíš, musíš chlapíka menom Craig Scarborough poznať. 11

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Oňo

    XXX
    Ja si však myslím, že je to hlúposť a plytvanie zdrojmi, lebo auto pre r. 2012, bude musieť byť riešené aerodynamicky úplne inak! Nebude mať fúkaný difuzor a výfuky budú umiestnené podľa predpisov FIA, vzadu nad zadné krídlo ! Preto aj predné a zadné krídlo z tohoto roku sa nebude môcť použiť pre monopost, pre rok budúci. Citujem len klasika A. Neweya, keď povedal, že alfou a omegou, je prúdenie vzduchu okolo auta, pričom táto skutočnosť ovplyvňuje aj tvar krídiel, vpredu a vzadu, čo je len logické. Preto žiadna výroba krídel do šuplíka by sa Mclarene konať nemala ! 18

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000682

      uzivatel000682

      XXX
      Tvrdenie, že "auto pre r. 2012, bude musieť byť riešené aerodynamicky úplne inak" je hlúposť, pretože zmeny v pravidlách pre sezónu 2012 sú minimálne. To, že budú výfuky vyvedené periskopicky na hornú stranu bočníc je fakt, ale práve ten dokazuje, že inžinieri sa budú musieť opäť viac zamerať na zefektívnenie tvorby prítlaku na krídlach! Preto sa práca na nich a poznatky z ich vývoja rozhodne vyplatia aj na budúci rok. Stačí sa pozrieť na MP4-25 zo záverečných pretekov sezóny 2010 - základný koncept predného krídla McLaren používa dodnes (zadné bolo po sezóne 2010 samozrejme kvôli F-duct nepoužiteľné).

      Okrem toho budú musieť pracovať na vyčistení prúdenia vzduchu do zadnej časti auta a určite ďalej rozvinú koncept spodného krídla.

      P.S. Keby tie výfuky boli nad zadným krídlom, to by vyzeralo ako traktor 18 18 18

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Adrian Newey přemýšlí o své budoucnosti

Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

  • Pátek

    • Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:30 - 23:14)
  • Sobota

    • Závod (18:00 - 19:00)
    • Kvalifikace (22:00 - 23:00)
  • Neděle

    • Závod (22:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama