DISKUZE K ČLÁNKU Okruh ve Spa: Jeden z nejlepších díky unikátním parametrům a nárokům

Formule 1 míří po letní přestávce na jeden z nejkrásnějších a nejzajímavějších okruhů v kalendáři - do belgického Spa Francorchamps. Milují jej piloti a díky skvělé podívané, kterou pravidelně nabízí, také miliony fanoušků po celém světě. Čím je zajímavý a jaké jsou jeho technické parametry?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Okruh ve Spa: Jeden z nejlepších díky unikátním parametrům a nárokům

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 14, poslední 26.08.2011 19:16 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasoval 1 člověk) 25.08.2011 12:15
Ne. Copak se to vylučuje? »
» uzivatel000677 (Hlasoval 1 člověk) 25.08.2011 14:05
ono vsetko ma pre a proti..u nas na… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Honza

    XXX
    Nejlepší okruh na světě. Nejkrásnější na okruhu je zatáčka Eau Rouge, potom se mi moc líbí zatáčka La Source a Blanchimont.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Frciiik

    XXX
    Nemáte někdo osobní zkušenost s návštěvou tohoto závodu? Plánuju že bych ho příští rok navštívil, pokud teda nedojde na to blbé střídání s Francií. Uvažoval jsem o tribuně v Eau rouge...

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Panek

      XXX
      Vem si hodně vrstev oblečení, střídá se tam zima a vedro!
      Na Eau rouge kašli, koukni na ni v trénigu nebo v kvladě, v závodě se tam nic neděje. Nejlepší je tribuna v cílové rovince uvidíš start a hodně dlouhý úsek trati. Pokud budeš na tribuně až nahoře, tak uvidíš i jak mizí auta za horizontem po průjezdu Eau rouge a taky uvidíš do boxů. Pokud budeš sedět ve 3. řadě od zhora, tak už do boxů není vidět, teda alespoň ne do všech.
      A jestli bude cílová rovinka mokrá, tak la source uvidíš neuvěřitelné věci. Za sucha tam lze zase zaslechou i kvílení pneu, vážně!
      Já bydlel v hotelu: Hotel Beau Site. Na okruh z něj dojdeš i pešky a je levnej!!!!

      + 0 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Pepa

    XXX
    Pro mě nejhezčí okruh seriálu už se moc těším. Úniková zóna má být hlavně bezpečnostní a zpomalovací (štěrk ,písek) - asfalt ? To už mohou rovnou vyasfaltovat 200 metrů široké pruhy a čárami vyznačit dráhu. Och dio.

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000026

      uzivatel000026

      XXX
      To je vecny spor, co je lepsi v unikove zone. Ty asfaltove plochy jsou skarede, ale nekdy jsou bezpecnejsi - tam, kde auto porad drzi kolama na zemi, tak ho nic nezpomali viz nez asfalt. V trave nikdy tolik nezpomali jak na asfaltu. Asfalt selhava az kdyz dojde k nejake fatalni nehode, kdy se auto treba prevrati. Ve sterku zase casto dochazelo k prevraceni auta, proto se od nej trochu upousti. Navic casto znemozni navrat na trat, kdyz auto jen trochu vyjede a zahrabe se. A asfalt ma taky vyhodu, ze se auto da do posledni chvile ridit, takze treba ani k narazu nemusi dojit.

      + 0 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • viperman

    XXX
    to je hlupost asfaltovat pomale zatacky, v tych sa pilotovi dnes nestane nic. monoposty su extra bezpecne. s tym asfaltovanim suhlasim iba pri rychlych zatackach alebo kde je mala unikova zona. inak je to blbost, a vobec to nepotresta pilota za chybu.

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Jelda

    XXX
    Jestliže je okruh po směru hodinových ručiček tak proč tady píšete že má okruh 10 levotočivých a 9 pravotočivých zatáček?Asi chybka ne? 04

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      XXX
      Ne. Copak se to vylučuje?

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Cikki

      XXX
      Zatáčka č. 1 (cca 330°) a č. 8 (360°) jsou takové vrácečky a obě pravotočivé... u pravotočivých zatáček je větší úhel/zatáčku...

      jinak nahoře máš obrázek okruhu a strany snad umíš určit ;)

      + 0 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • CSKimi

    XXX
    Těma unikovýma zónama ten okruh uplně zničí, kvůli tomu že Hamilton vyjel do štěrku tak to vyasfaltují, když tam byl šterk, tak tam bylo aspoň vzrušení, když někdo vjel do štěrku a nemohl se dostat ven (jako např. Hamilton), ale teď jezdec udělá chybu a nic se nestane.

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000729

      uzivatel000729

      XXX
      souhlas...a je to tak na každém okruhu...Kdyby nebyly asfaltové únikovky,tak letos nedojel Schumi a Vettel na Nurburgringu.....a několik jezdců třeba na Hungaroringu....Taky se mi moc nelíbí,že tratě začínají být vůči jezdcům dost benevolentní...

      + 0 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel000677

        uzivatel000677

        XXX
        ono vsetko ma pre a proti..u nas na slovakiaringu nemame vobec asfaltove zony..a na zavode Gt-ciek dost aut dostalo kvoli kamienkom strkovym na trati..defekty :)) idealny je nejaky kompromis..aj asfalt a strk..ale viac strku ako asfaltu :D

        + 1 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • airwar

        XXX
        Mám tentýž názor, dnešní okruhy jsou pro jezdce stejně nebezpečné jako dětská autodráha. 02

        + 2 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama