DISKUZE K ČLÁNKU Button: Nemám rád současné monoposty

Pilot stáje McLaren, Jenson Button, vyjádřil své mínění na současné přetechnizované vozy, kde elektronické pomůcky nahrazují část jezdeckého umění.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Button: Nemám rád současné monoposty

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 27, poslední 21.08.2011 21:50 Vložte komentář

Nejlepší názory

» marCZous33 (Hlasoval 1 člověk) 20.08.2011 09:52
Tak v jednej vete chce 10V a v dalsi si mysli,… »
» uzivatel000792 (Hlasoval 1 člověk) 20.08.2011 14:16
Tiez nerozumiem preco sa F1 zaobera zivotnym… »
» uzivatel000397 (Hlasoval 1 člověk) 21.08.2011 12:30
Tak to je nesmysl. I když největší lodní motory… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • McMatej

    XXX
    Ona je zajímavá i spotřeba letadel. Ta se F1 týká o něco více než lodní doprava. Boeing 747-8I, maximální dolet 14,815 km, maximální kapacita paliva 243 120 l. [odkaz na stránku]

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • matin

    XXX
    Já osobně nejsem ohledně motorů tak skeptický jako mnoho z vás tady. Bohužel, nevozím si zadnici v autě typu X5, Impreza či Cayenne. Jsem naprosto průměrný člověk, jezdím v 1,6 s výkonem cca 100 koní a spotřebou někde kolem 7,5 l/100 km.
    To, že se bude F1, jakožto "hi-end laboratoř automobilového průmysu" věnovat vývoji a optimalizaci pohonných jednotek, jejichž o mnoho méně extrémní verze se budou v nadcházejících letech montovat i do běžných aut, které budeme denně potkávat na silnicích mě naopak velmi těší. Vše, co povede ke zvýšení poměru výkon/spotřeba u běžných vozidel vítám, protože je dost možné, že se mně to reálně nějakým způsobem dotkne.
    A to, že nebude zvuk těchto nových motorů stejný, jako ten, na který jsme zvyklí?? No a co! V televizi to stejně nikdo nepozná. A těch dejme tomu 2 miliony diváků ročně na okruzích, kteří můžou být nasraní, že to prostě nezní, mi nepříjde jako hrůza v porovnání s miliardama lidí na celém světě, kterým naopak tato změna může pomoci. A v tomto vidím "zelenost F1", ne v tom, že během sezóny forule vyprodukují mizivý zlomek promile toho, co zbytek světa.
    Ve WRC tato změna přišla myslím před touto sezónou, spousta lidí se bála, že ty 1,6 oproti dvoulitrům budou o ničem. Relaita je úplně jinde, je to zcela srovnatelná podívaná.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Panek

    XXX
    Ten článek má hódně nepřesností a opomenutých věcí!
    1. Motory lodí nejedou skoro pořád, nejvěší výkon podávají dokud se soď nerozjede na 10 uzlů. 109000 koní mají jen 2 motory na světě.
    2. V tom článku je hodně podceněna produkce CO2 u automobilové dopravy. Počítají tam jen osobní vozy a navíc tam počítají s vozovým průměrem rozvinutých zemí. Čísla jsou ale někde jinde. Po světě jezdí herky a motory aut v Číně produkují i 4x více CO2 než motory evropských aut.
    3. Lodní motory spalují rafinerní odpad. Ano je to neekologické. Ale spočítal někdo, kolik by to stálo, kdyby začali jezdit na kvalitní naftu? Nejde jen o provoz těch lodí, ale o celkový nárůst spotřeby ropy, protože ten odpad by se nezužitkoval. Odpad by tu zůstal, musel by se někde skladovat, protože to do kanálu nevyleješ.
    4. Výroba kvalitní ropy je mimochodem emisně velice náročná. Skoro se dá říc, že když si někdo naleje do nádrže ekkologickou naftu, tak na jiném místě planety někdo při výrobě "ekologické" nafty vyprodukoval více CO2, než kdyby se udělala normání nafta a ta spálila.

    Nesnáším tyhle věci vytržený z kontextu.
    Lidi po celým světě křičí o skleníkových plynech, ale přitom ani nevědí, jak celý ten skleníkový efekt funguje.
    Já to studoval, já to vím. Nejem žádnej Zelenej ani antizenej, ale bytostně nesnáším útržkovitý informace vytržený z kontextu.

    Tohle je stránka o F1, tak se věnujme F1.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Lumix

    XXX
    Souhlasím s Jensonem 03

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Alex

      XXX
      Taky sním souhlasím, až na ty keci se životním prostředím. Už vidím jak F1 ji ničí. Prvně ať začnou u továren a letadel a spol a pak až někde kde to životní prostředí ničí minimálně.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000354

      uzivatel000354

      XXX
      Souhlasím s tebou ;)

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama