DISKUZE K ČLÁNKU Button: Nemám rád současné monoposty
Pilot stáje McLaren, Jenson Button, vyjádřil své mínění na současné přetechnizované vozy, kde elektronické pomůcky nahrazují část jezdeckého umění.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Button: Nemám rád současné monoposty
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000792
(Hlasoval 1 člověk)
20.08.2011 14:16
Tiez nerozumiem preco sa F1 zaobera zivotnym… »
» uzivatel000397
(Hlasoval 1 člověk)
21.08.2011 12:30
Tak to je nesmysl. I když největší lodní motory… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
McMatej
14:55 21.08.2011 XXXOna je zajímavá i spotřeba letadel. Ta se F1 týká o něco více než lodní doprava. Boeing 747-8I, maximální dolet 14,815 km, maximální kapacita paliva 243 120 l. [odkaz na stránku] -
matin
16:46 21.08.2011 XXXJá osobně nejsem ohledně motorů tak skeptický jako mnoho z vás tady. Bohužel, nevozím si zadnici v autě typu X5, Impreza či Cayenne. Jsem naprosto průměrný člověk, jezdím v 1,6 s výkonem cca 100 koní a spotřebou někde kolem 7,5 l/100 km.
To, že se bude F1, jakožto "hi-end laboratoř automobilového průmysu" věnovat vývoji a optimalizaci pohonných jednotek, jejichž o mnoho méně extrémní verze se budou v nadcházejících letech montovat i do běžných aut, které budeme denně potkávat na silnicích mě naopak velmi těší. Vše, co povede ke zvýšení poměru výkon/spotřeba u běžných vozidel vítám, protože je dost možné, že se mně to reálně nějakým způsobem dotkne.
A to, že nebude zvuk těchto nových motorů stejný, jako ten, na který jsme zvyklí?? No a co! V televizi to stejně nikdo nepozná. A těch dejme tomu 2 miliony diváků ročně na okruzích, kteří můžou být nasraní, že to prostě nezní, mi nepříjde jako hrůza v porovnání s miliardama lidí na celém světě, kterým naopak tato změna může pomoci. A v tomto vidím "zelenost F1", ne v tom, že během sezóny forule vyprodukují mizivý zlomek promile toho, co zbytek světa.
Ve WRC tato změna přišla myslím před touto sezónou, spousta lidí se bála, že ty 1,6 oproti dvoulitrům budou o ničem. Relaita je úplně jinde, je to zcela srovnatelná podívaná. -
Panek
14:14 21.08.2011 XXXTen článek má hódně nepřesností a opomenutých věcí!
1. Motory lodí nejedou skoro pořád, nejvěší výkon podávají dokud se soď nerozjede na 10 uzlů. 109000 koní mají jen 2 motory na světě.
2. V tom článku je hodně podceněna produkce CO2 u automobilové dopravy. Počítají tam jen osobní vozy a navíc tam počítají s vozovým průměrem rozvinutých zemí. Čísla jsou ale někde jinde. Po světě jezdí herky a motory aut v Číně produkují i 4x více CO2 než motory evropských aut.
3. Lodní motory spalují rafinerní odpad. Ano je to neekologické. Ale spočítal někdo, kolik by to stálo, kdyby začali jezdit na kvalitní naftu? Nejde jen o provoz těch lodí, ale o celkový nárůst spotřeby ropy, protože ten odpad by se nezužitkoval. Odpad by tu zůstal, musel by se někde skladovat, protože to do kanálu nevyleješ.
4. Výroba kvalitní ropy je mimochodem emisně velice náročná. Skoro se dá říc, že když si někdo naleje do nádrže ekkologickou naftu, tak na jiném místě planety někdo při výrobě "ekologické" nafty vyprodukoval více CO2, než kdyby se udělala normání nafta a ta spálila.
Nesnáším tyhle věci vytržený z kontextu.
Lidi po celým světě křičí o skleníkových plynech, ale přitom ani nevědí, jak celý ten skleníkový efekt funguje.
Já to studoval, já to vím. Nejem žádnej Zelenej ani antizenej, ale bytostně nesnáším útržkovitý informace vytržený z kontextu.
Tohle je stránka o F1, tak se věnujme F1. -
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
Lewis HAMILTON - 2. Trénink (9:00 - 10:00)
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek