DISKUZE K ČLÁNKU McLaren je pro přeplňované V6 motory

Šéf McLarenu a předseda Asociace týmů Formule 1 (FOTA) by uvítal od roku 2013 přechod na přeplňované šestiválcové motory.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: McLaren je pro přeplňované V6 motory

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 31, poslední 20.06.2011 16:13 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Ferda (Hlasovali 3 lidé) 19.06.2011 18:26
Mi by nevadily ani motory o obsahu 1 000ccm, ale… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • ERacer

    XXX
    Tady bych nedělal žádné kompromisy. Nikdo nechce nějaké foukačky , fény , vysavače (myšleno Turbo) které postupně ztrácí na výkonu. Ani jezdci to nechtějí protože to není žádná zábava. Atmosféra zůstane královnou mezi motory a oni ji chtějí zničit? To je hnus...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • kakaa

    kakaa

    XXX
    nevim proč, ale většina rozhodnutí fia ať už v závodě, po závodě nebo hlavně co se týče výkonových omezení za posledních pět let mě akorát rozbrečela. a to jsem už byl ženatej a bydlel s rodičema, tak nevim co ještě přijde 08

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000505

    uzivatel000505

    XXX
    na tohle by mohlo kývnout i Ferrari s Mercedesem 01 13

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • adam

    XXX
    Moment, oni se na tech motorech uz domluvili ne?
    Tzn. jak je mozny ze ted najednou hazou zpatecku... to je jak kdysi s Buttonem, kterej si taky rozmyslel prestup k WIlliamsu, ac byla podepsana smlouva,
    To je strasna komedie tohleto.
    A naklady rozhodne nesnizi tim ze budou kazdou chvilku menit pravidla, nekdy i pulce sezony ze.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • erdedy

      erdedy

      XXX
      Kazdy z nich ma na tu "zpatecku" dovod - nie vsetky rozhodnutia su vzdy "stastne" (vsak to pozname vsetci zo zivota)  03
      Z hladiska nakladov si (aspon ja) myslim, ze z kratko/stredne-dobeho nieje vobec lacne vyvinut "uplne" novy agregat (hodny F1) a myslim, ze teamy si to (mimo ine "zaujmy") uvedomili bohuzial neskor ako "nieco" odsuhlasili. Zda sa mi, ze u väcsiny to bola snaha len o mensi/väcsi kompromis.
      A mozno "motyka vystreli" a skor ako by sa to vyrobcom mohlo oplatit (teda - minimalne zaplateny vyvoj), pride "nieco" uplne nove. Mozno sa snazi niekto ponechat si nejaku vyhodu...
      Dalsia (mozno najpodstatnejsia?) vec je odozva fanusikov. Bernie si to (nastastie?) uvedomuje tiez. Myslis, ze väcsinu fandov (odchovanych na monstroznych motoroch) uspokoja z EKO motorom 1,6T R4? Odpoved je na zaciatku clanku v lavom hornom rohu 03 myslim tie "cervene pasiky"  13 mozno niesme az tak bezmocny 12

      P.S.: podla mojho avataru je jasne, ze "idem proti svojim" 02 06

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • erdedy

    erdedy

    XXX
    Je vidiet, ze Martin je fer chlap a snazi sa najst kompromis 01 a nevnasa do politiky zbytocne emocie a zaujem len "jedneho"! 01
    Je dobre, ze takyto clovek je (este dufam je? A bude) "predsedom" FOTA.
    Papalasi z FIA by si mohli brat priklad od neho/nich.

    P.S.: a to McL nijak zvlast nefandim 19 - aj ked odkedy MW vystriedal Dennisa tak u mna stupli minimalne na "hodnote" 01

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • pidros

    XXX
    Toto je motor mistra světa [odkaz na stránku]

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • tom

    XXX
    tam s týmto si dovolím nesúhlasiť, pretože práve turbo môže dodať viac zábavy v pretekoch - a nerozumiem tomu čo píšeš o zachovaní objemu 2.0 l - veď to sa v F1 nepoužíva. Ako si to myslel.

    - k počtu válcov - si myslím, že by ho nemali obmedzovať - nech si každý spravý motor aký chce. 12

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • BULIT

    XXX
    V6 Turbo jsou dobre motory ("lepší" jak V4, "horší" jak V8) já bych bral 3.5l V6 Twin Turbo a bylo by... bude to i lépe vypadat ;)

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • ala6

      XXX
      To by bral asi temer kazdy. Muj nazor je, ze pokud omezovat, at to nastavi treba na 2L, predepisou max. plnici tlak a konstrukci at si zvoli kazdy jak chce. Renault at jezdi treba s Cliem. Zajimalo by me co bude takove Ferko delat se 4valcem ve svem silnicnim portfoliu - to by jim mohlo leda tak pohanet posilovac a klimosku.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • hemmis

        XXX
        nevím co by dělolo ferari z dvou litrema le napad vybornej idealní by byl obsah 3000ccm . už sem to dzde jednou psal a určitě jde udělat pravidla tak aby I4 T třeba rtenaultu bylo stejně víkoný jak třeba V12 ferrari . ve te si GT1 každej má jinej motor astony maj V12 korvety V8 a jak spolu dokáží bojovat . dokážu si představit pole složebné tak že každý motor je jinou konstrukcí porsche a subaru by určitě rádo rozvijelo dále svoje boxery na začátku 90.let subaru mělo boxer s 12 válci pro f1 motor sice nebyl dost konkurence schopný nebo to spíš nebyly vozy coloni ve kterých byl dokážui si představit mazdu jak pod určitím koeficientem pro wankel do toho jdou a honda by rozvijela svoje V-TEC toyota zas D4 na začátku 90.let byl dán objem na 3500ccm a videlismě motory lamborghini v12 corvorth v8 či judd v8 nebo zminovaný subaru B12 no uznejte sami nebylaby to nádhera? ješte kradší a šorší monoposty jak dřív a F1 je nadhera a ne jak dneska monoposty delší než audi a8 užký jak jedničková oktávka vepředu pluh na sních z tisíci malimi křidilkamy pohybliví křidlo jen rotoho vzadu a tlačítko na zvíšení víkonu

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Hülkenberg v Kanadě

Bearman nastoupí s Haasem v Barceloně, nahradí v roce 2025 Hülkenberga? Zamíří Sainz k Williamsu?

Lando Norris ve Velké ceně Kanady

Red Bull si stěžuje na přední křídlo McLarenu: ohýbá se až příliš

Šampionát 1983 s jedním palivovým škraloupem

Byl Piquetův titul v roce 1983 opravdu spravedlivý, nebo se dočkal nepovolené pomoci?

Max Verstappen ve vedení GP Kanady

Marko o vývoji Red Bullu: "Vylepšení fungují, data jsou slibná. Ferrari i McLaren za sebou udržíme!"

Esteban Ocon s vozem Alpine A524

Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček

Sergio Pérez bude v Red Bullu pokračovat

Péreze prodloužení smlouvy s Red Bullem nenakoplo: po mizerném závodě bude ve Španělsku potrestán

Max Verstappen po GP Kanady

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen slaví 60. triumf

Max Verstappen zpět na trůnu, ovšem rozhodně neměl lehký život (ilustrační foto)

GP KANADY: Kulička rulety s počasím se zastavila na čísle 1 - Verstappen opět vítězí

George Russell mohl být z nerozhodné kvalifikace samozřejmě spokojen (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Všichni očekávají nepředvídatelný závod

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama