DISKUZE K ČLÁNKU Kvalifikaci v Austrálii s přehledem ovládl Sebastian Vettel

Red Bull, respektive Vettel pokračuje ve svých výsledcích z minulé sezony a připisuje si do statistik další vyhranou kvalifikaci. V první řadě jej celkem překvapivě doplní Hamilton na McLarenu. Následuje druhý pilot Red Bullu domácí jezdec Mark Weberr, Button a páté do zítřejšího závodu odstartuje Ferrari Fernanda Alonsa.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Kvalifikaci v Austrálii s přehledem ovládl Sebastian Vettel

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 49, poslední 27.03.2011 09:50 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Fantomas (Hlasovalo 12 lidí) 26.03.2011 09:41
Proč tu hodně z vás píše o klamání McLarenu? V… »
» Fantomas (Hlasovalo 12 lidí) 26.03.2011 11:00
Jestli to dobře chápou, tak pravidlo 107% se… »
» uzivatel000249 (Hlasovalo 12 lidí) 26.03.2011 18:20
vravel som, že im na to prídu ... 17 http:/… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

    • Gurun

      XXX
      Massa?:))))....ten pád bude hluboký a drsný...škoda:(((

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • patolog

      XXX
      .Pole dal s KERSom a potom posledne kolo dal bez... tiez ma to uputalo. asi chcel (aj stihol)porovnat vykon s a bez. aj tak k tomu kolko zbytku nadelil nieje co dodat.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Honza

        XXX
        Aha, díky 04 Ale pokud jsem si dobře všiml, až do druhého sektoru byl i bez KERS rychlejší. Teprve ve třetím ztratil.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • patolog

          XXX
          .ano to posledne kolo nakladal pekne ale ani v top-kole nepouzil kers "vsade". paradna robota

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • Petr

        Petr

        XXX
        Red Bull dnes KERS během kvalifikace vůbec nepoužíval. Tým důvod zatím nechce sdělit. Že by ho měli jen na starty? 04

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • kubiix

          kubiix

          XXX
          Pokud ho mají namontovaný a funguje, pak nevidím důvod ho nepoužívat. Co jsem pochopil z pravidel, tak dodatečne namontovat KERS během Parc Fermé nelze a i kdyby ano tak to změní rozložení hmotnosti na autě a to už během PF určitě měnit nelze. Takže nevím co si o tom mám myslet

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Petr

            Petr

            XXX
            Netvrdím že to tak je, ale: teoreticky by ho mohli mít lehčí, kdyby ho používali pouze na startu. Baterky by nabili v boxech, nepotřebovali by tudíž části pro rekuperaci energie. Výhody: lepší vyvážení vozu a ovladatelnost, účinnější brzdění (není třeba dobíjet), jednodušší chlazení a tím i vyšší aerodynamická efektivita.

            Je zajímavé, že během předsezónních testů jezdili zpočátku bez něj, takže dat o chování vozu bez KERSu mají dost. Vettel řekl, že ho nepoužil, protože ho neměl nabitý (což je blbost), Webber uvedl, že to je jejich tajemství.

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Jarra

              XXX
              Kdyby jejich KERS neobsahoval části pro rekuperaci kinetické energie a dobíjeli ho v boxech, tak by se přece nejednalo o KERS(Kinetic Energy Recovery System).

              + 0 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • uzivatel000624

              uzivatel000624

              XXX
              Jestli se nepletu tak KERS je elektromotor a baterie (zjednodusene) a funguje tak že elektromotor nejdrive funguje jako brzda tzn. že přetváří kinetickou energii do podoby elektřiny, ktera se ukada v baterii a kdyz je potreba pilot zmackne tlacitko tak se ta energie uvolni z baterie a jde do elektromotoru, ktery nyni funguje jako motor a ta energie "popožene" auto. a je tu otazka: kolik veci zmizi kdyz zmizi dobijeni? v nasem zjednodusenem pripade zadna u nich mozna nejaka malickost protoze to maji slozite, takze si nemyslim ze by to poskytlo vyznamnou vahovou vyhodu i kdyby to bylo treba o 5 kg lehci porad by se s tim museli tahat cely zavod i kvaldu, takze by se vyhoda pouziti na startu minimalizovala, myslim teda ze by bylo vyhodnejsi mit plnohodnotne KERS, navic by jim to pomohlo v soubojich na draze, mozna kdyby to KERS pouzili jako zavazi tak by se to vyplatilo, protoze by to nerinaselo zadne nevyhody, ale uz ted kdyz je zvysena minimalni hmotnost aut, tak KERS nevidim jako vahovy problem takze podle mne je nejlepsi resenito, že Red Bull nepoužil KERS v kvalde jen pro marketingove ucely, nebo jim nefungoval

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama