DISKUZE K ČLÁNKU Marko: Vettel musel zaútočit

Helmut Marko, bývalý jezdec a součaný poradce Red Bull Racingu, trvá na tom, že se k oběma jezdcům chovají v Red Bullu naprosto stejně a nikdo nebyl v souboji v nevýhodě. Marko přitom po závodu označil za viníka nehody spíše Webbera.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Marko: Vettel musel zaútočit

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 9, poslední 03.06.2010 08:57 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasoval 1 člověk) 01.06.2010 08:14
Myslíš spíše doprava, ne? (Jednička je… »
» skejpa (Hlasoval 1 člověk) 02.06.2010 21:05
A je to tu. Webber proste mel uhnout a spousta z… »
» uzivatel000286 (Hlasoval 1 člověk) 03.06.2010 08:13
Víš co vůbec říkáš? proč by měl uhýbat když… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • skejpa

    skejpa

    XXX
    A je to tu. Webber proste mel uhnout a spousta z vas si to nechce priznat. Vettel zacal zahybat kdyz byl prokazatelne pred nim. A prave proto, ze to jsou tymovy partaci, meli uhnout odprava oba a v poklidu jet dal, pricemz mu to mohl na cilovce klidne mark vratit... Asi mel pocit, ze uz to nezvladne.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000286

      uzivatel000286

      XXX
      Víš co vůbec říkáš? proč by měl uhýbat když brání pozici. (on ji ani moc nebránil jen jel rovno) jsem fanoušek ferrari a tak jsou mi RB ukradené ale jako řidič vím že když při 250 Km/h začne dělat někdo vedle mě hlouposti 10 cm ode mne nemám šanci zareagovat. a takový ty keci že mu to může potom vrátit to je to nejhloupější co jsem slyšel. Myslíš si že Vettelovi bude každej uhýbat ses posr... né.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      XXX
      Když byl Vettel o celou délku prokazatelně před ním, jak to, že došlo ke kolizi? Webber jel rovně, proč by měl uhýbat?
      Jediný důvod, proč měl uhnout, byl zřejmě pokyn týmu, který neuposlechl. Z pohledu závodníků by to byl jinak nesmysl.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Petr

    Petr

    XXX
    Já ale nemám nic proti předjíždění, myslel jsem souboje uvnitř týmů.

    Co bránilo prvnímu pustit druhého: Jsou to závodníci, konkurence je i uvnitř týmu. To nejsou bráchové, kteří jezdí s nanukem proti sobě na motokárách.
    Díky čemu si může být jistý, že ho ten druhý znovu pustí? Co když tu možnost on mít už nebude? A proč by se měli vůbec pouštět - nebyla by to ještě okázalejší týmová režie? Navíc každý předjížděcí manévr s sebou nese jisté riziko a představuje pro techniku dodatečnou zátěž. Týmy vždy trnou, když se jejich piloti předjiždějí.

    Ale ať se předjíždějí, jsem pro. Jenže ke konci závodu, když jedete na 1. a 2. místě? V sázce je příliš mnoho.. i když diváci samozřejmě rádi uvidí bouračky.

    Vím, že se týmové režie nelíbí (to co musel Barrichello pro Schumiho udělat v Rakousku mě také zvedlo ze židle), že je dokonce zakázána - ale F1 je týmový sport. Týmy platí piloty, točí se tam obrovské peníze, proto jezdci musí poslouchat. Týmová režie tam funguje a fungovat vždy bude. Všichni to ví, přesto všichni předstírají, jak dodržují její zákaz. Kvůli toho ty rozporuplné názory.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000286

    uzivatel000286

    XXX
    Vettel zautočit nemusel, kdyby byli od začátku týmovými kolegi spolupracovali by a mohli McLareny uhlídat až do konce závodu za sebou. stačilo aby mu Vettel kryl záda ale on chtěl až moc a taky to přehnal, nakonec zkončil a vyšel z toho jako poražený. Pokud máte v f1 stejně rychlá auta jsou dvě možnosti 1, můžete zaútočit po startu a 2, v boxech. Vybral si špatně a taky špatně dopadl. Bohužel ale dnešní formule jsou o tom dovést auto do cíle a ne riskovat. Štve mě to ale nic s tím nenadělám. musíme počkat až na to příjde FIA že potřebujeme pneumatiky tak tvrdé že se prodlouží brzdný účinek a bude se moct předjíždět i na dráze. Nyní se pneumatiky lepí jak lepidlo a proto pokud udělá jezdec byť malou chybu tyto pneumatiky ho podrží.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • tom11

    XXX
    Máš pravdu z pohledu jezdce pochopitelně doprava.
    Ale jinak, kdyby to ti druzí nezkusili, četli bychom teď ve všech diskuzích o kroužácích co umí jenom jezdit za sebou, o nudném závodě, o týmové režii a pod. Když to přeženu, tak co bránilo tomu prvnímu v tom, aby před sebe toho druhého pustil, následně za ním pošetřil palivo a v závěru ho zase předjel?

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Petr

    Petr

    XXX
    Myslíš spíše doprava, ne? (Jednička je levotočivá).

    Jinak já si myslím, že v obou případech se jednalo především o chybu obou týmů. Špatně informovali své piloty. A když už dát příkaz k šetření paliva, tak potom oběma najednou, ať je to fér. Jinak tomu druhému darujete předjetí - čím si to zasloužil? Pouze tím, že byl po většinu závodu za svým týmovým kolegou, kde je menší spotřeba.

    A nechat své piloty ke konci spolu závodit je podle mě navíc zbytečný hazard. McLareny se sice nedotkly, ale moc tam nescházelo. Co kdyby to Hamiltonovi agresivním přejetí toho obrubníku na vnitřní straně zatáčky č. 1 trochu více na sjetých gumách ujelo? Tak máme o druhou ostudnou kolizi týmových pilotů během jednoho závodu více.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • tom11

    XXX
    Já bych viděl vinu na tak trošku na obou stranách. Podívejte se, jak probíhal souboj u McL o pár kol později. Taky jeli vedle sebe, dokonce v několika zatáčkách, ale vzájemně si nechávali dostatek prostoru a nenajížděli do sebe. Zářným příkladem týmového chování byl manévr Butona, který před zatáčkou č.1 po cílové rovince uhnul do leva aby si zatáčku dobře najel a zkusil tuto výhodu zužitkovat při výjezdu, i když mohl jet rovně a tvrdit, že si jen držel stopu.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • czorreno

    XXX
    Kecy v kleci... Hažou to na Webbera ikdyž za to jasně může vettel. To je trošku hloupý. Co čekali, že Webber který vede jezdce a vyhrál suveréně poslední 2 závody zcela uhne Vettelovi? Marka mi je líto trochu. A kuriozní je, že teď vede ten jezdec, který je v red bullu ten méně oblíbený... Když dva se perou třetí se směje. To se teď mcl povedlo. A jestli to v red bullu budu pokračovat dál tak z toho mclaren může jen a jen težit.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama