DISKUZE K ČLÁNKU Marko: Vettel musel zaútočit

Helmut Marko, bývalý jezdec a součaný poradce Red Bull Racingu, trvá na tom, že se k oběma jezdcům chovají v Red Bullu naprosto stejně a nikdo nebyl v souboji v nevýhodě. Marko přitom po závodu označil za viníka nehody spíše Webbera.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Marko: Vettel musel zaútočit

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 9, poslední 03.06.2010 08:57 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasoval 1 člověk) 01.06.2010 08:14
Myslíš spíše doprava, ne? (Jednička je… »
» skejpa (Hlasoval 1 člověk) 02.06.2010 21:05
A je to tu. Webber proste mel uhnout a spousta z… »
» uzivatel000286 (Hlasoval 1 člověk) 03.06.2010 08:13
Víš co vůbec říkáš? proč by měl uhýbat když… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • skejpa

    skejpa

    XXX
    A je to tu. Webber proste mel uhnout a spousta z vas si to nechce priznat. Vettel zacal zahybat kdyz byl prokazatelne pred nim. A prave proto, ze to jsou tymovy partaci, meli uhnout odprava oba a v poklidu jet dal, pricemz mu to mohl na cilovce klidne mark vratit... Asi mel pocit, ze uz to nezvladne.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000286

      uzivatel000286

      XXX
      Víš co vůbec říkáš? proč by měl uhýbat když brání pozici. (on ji ani moc nebránil jen jel rovno) jsem fanoušek ferrari a tak jsou mi RB ukradené ale jako řidič vím že když při 250 Km/h začne dělat někdo vedle mě hlouposti 10 cm ode mne nemám šanci zareagovat. a takový ty keci že mu to může potom vrátit to je to nejhloupější co jsem slyšel. Myslíš si že Vettelovi bude každej uhýbat ses posr... né.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      XXX
      Když byl Vettel o celou délku prokazatelně před ním, jak to, že došlo ke kolizi? Webber jel rovně, proč by měl uhýbat?
      Jediný důvod, proč měl uhnout, byl zřejmě pokyn týmu, který neuposlechl. Z pohledu závodníků by to byl jinak nesmysl.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Petr

    Petr

    XXX
    Já ale nemám nic proti předjíždění, myslel jsem souboje uvnitř týmů.

    Co bránilo prvnímu pustit druhého: Jsou to závodníci, konkurence je i uvnitř týmu. To nejsou bráchové, kteří jezdí s nanukem proti sobě na motokárách.
    Díky čemu si může být jistý, že ho ten druhý znovu pustí? Co když tu možnost on mít už nebude? A proč by se měli vůbec pouštět - nebyla by to ještě okázalejší týmová režie? Navíc každý předjížděcí manévr s sebou nese jisté riziko a představuje pro techniku dodatečnou zátěž. Týmy vždy trnou, když se jejich piloti předjiždějí.

    Ale ať se předjíždějí, jsem pro. Jenže ke konci závodu, když jedete na 1. a 2. místě? V sázce je příliš mnoho.. i když diváci samozřejmě rádi uvidí bouračky.

    Vím, že se týmové režie nelíbí (to co musel Barrichello pro Schumiho udělat v Rakousku mě také zvedlo ze židle), že je dokonce zakázána - ale F1 je týmový sport. Týmy platí piloty, točí se tam obrovské peníze, proto jezdci musí poslouchat. Týmová režie tam funguje a fungovat vždy bude. Všichni to ví, přesto všichni předstírají, jak dodržují její zákaz. Kvůli toho ty rozporuplné názory.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000286

    uzivatel000286

    XXX
    Vettel zautočit nemusel, kdyby byli od začátku týmovými kolegi spolupracovali by a mohli McLareny uhlídat až do konce závodu za sebou. stačilo aby mu Vettel kryl záda ale on chtěl až moc a taky to přehnal, nakonec zkončil a vyšel z toho jako poražený. Pokud máte v f1 stejně rychlá auta jsou dvě možnosti 1, můžete zaútočit po startu a 2, v boxech. Vybral si špatně a taky špatně dopadl. Bohužel ale dnešní formule jsou o tom dovést auto do cíle a ne riskovat. Štve mě to ale nic s tím nenadělám. musíme počkat až na to příjde FIA že potřebujeme pneumatiky tak tvrdé že se prodlouží brzdný účinek a bude se moct předjíždět i na dráze. Nyní se pneumatiky lepí jak lepidlo a proto pokud udělá jezdec byť malou chybu tyto pneumatiky ho podrží.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • tom11

    XXX
    Máš pravdu z pohledu jezdce pochopitelně doprava.
    Ale jinak, kdyby to ti druzí nezkusili, četli bychom teď ve všech diskuzích o kroužácích co umí jenom jezdit za sebou, o nudném závodě, o týmové režii a pod. Když to přeženu, tak co bránilo tomu prvnímu v tom, aby před sebe toho druhého pustil, následně za ním pošetřil palivo a v závěru ho zase předjel?

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Petr

    Petr

    XXX
    Myslíš spíše doprava, ne? (Jednička je levotočivá).

    Jinak já si myslím, že v obou případech se jednalo především o chybu obou týmů. Špatně informovali své piloty. A když už dát příkaz k šetření paliva, tak potom oběma najednou, ať je to fér. Jinak tomu druhému darujete předjetí - čím si to zasloužil? Pouze tím, že byl po většinu závodu za svým týmovým kolegou, kde je menší spotřeba.

    A nechat své piloty ke konci spolu závodit je podle mě navíc zbytečný hazard. McLareny se sice nedotkly, ale moc tam nescházelo. Co kdyby to Hamiltonovi agresivním přejetí toho obrubníku na vnitřní straně zatáčky č. 1 trochu více na sjetých gumách ujelo? Tak máme o druhou ostudnou kolizi týmových pilotů během jednoho závodu více.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • tom11

    XXX
    Já bych viděl vinu na tak trošku na obou stranách. Podívejte se, jak probíhal souboj u McL o pár kol později. Taky jeli vedle sebe, dokonce v několika zatáčkách, ale vzájemně si nechávali dostatek prostoru a nenajížděli do sebe. Zářným příkladem týmového chování byl manévr Butona, který před zatáčkou č.1 po cílové rovince uhnul do leva aby si zatáčku dobře najel a zkusil tuto výhodu zužitkovat při výjezdu, i když mohl jet rovně a tvrdit, že si jen držel stopu.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • czorreno

    XXX
    Kecy v kleci... Hažou to na Webbera ikdyž za to jasně může vettel. To je trošku hloupý. Co čekali, že Webber který vede jezdce a vyhrál suveréně poslední 2 závody zcela uhne Vettelovi? Marka mi je líto trochu. A kuriozní je, že teď vede ten jezdec, který je v red bullu ten méně oblíbený... Když dva se perou třetí se směje. To se teď mcl povedlo. A jestli to v red bullu budu pokračovat dál tak z toho mclaren může jen a jen težit.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Šampionát 1983 s jedním palivovým škraloupem

Byl Piquetův titul v roce 1983 opravdu spravedlivý, nebo se dočkal nepovolené pomoci?

Max Verstappen ve vedení GP Kanady

Marko o vývoji Red Bullu: "Vylepšení fungují, data jsou slibná. Ferrari i McLaren za sebou udržíme!"

Esteban Ocon s vozem Alpine A524

Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček

Sergio Pérez bude v Red Bullu pokračovat

Péreze prodloužení smlouvy s Red Bullem nenakoplo: po mizerném závodě bude ve Španělsku potrestán

Max Verstappen po GP Kanady

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen slaví 60. triumf

Max Verstappen zpět na trůnu, ovšem rozhodně neměl lehký život (ilustrační foto)

GP KANADY: Kulička rulety s počasím se zastavila na čísle 1 - Verstappen opět vítězí

George Russell mohl být z nerozhodné kvalifikace samozřejmě spokojen (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Všichni očekávají nepředvídatelný závod

Verstappen zajel nejlepší čas, a přesto pole-position nemá (ilustrační foto)

Kvalifikace v Kanadě skončila nerozhodně, Ferrari a Pérez zpytují svědomí

Alex Albon si nárazem do Zdi šampionů zkomplikoval situaci (ilustrační foto)

V třetím tréninku Mercedesy jako kdysi, triumf jim "pokazil" Verstappen

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama