DISKUZE K ČLÁNKU Umělé navyšování výkonu motoru Renault by mohlo F1 zničit, varuje šéf Mercedesu + ANKETA
Formule 1 v současné době řeší, jak naložit s výkonnostním deficitem stáje Alpine, jejíž pohonná jednotka začíná výrazně ztrácet na konkurenci. Snahou vedení šampionátu je konvergence výkonu. Otázkou je, jak toho nyní dosáhnout, když někteří zkrátka ve vývoji odvedli lepší práci.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Umělé navyšování výkonu motoru Renault by mohlo F1 zničit, varuje šéf Mercedesu + ANKETA
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
Racek
01:39 04.08.2023 78.80.232.XXXNo, milý příteli, myslím že jsem docela chápavý a vzdělaný chlapec, navíc už letitý ... že... Problém je, že žolíky se dá celkem rychle udělat ledascos a motor? Vždyť i loni se Renault potýkal se spolehlivostí a musel to přes zimu řešit (pamatujete na loňské přiškrcení výkonu po katastrofálních závadách). No, moc se to asi nepovedlo.
Mimochodem, tu spolehlivost drží asi jen Mercedes a Honda a to už mnoho let v případě Mercedesu. Ferrari přes zimu mělo veliké sliby a výkony ... horší než loni (nejen motorem..). A Renault je jasný. Prostě já jsem pro jasné rovno pro každého. A pro volnost v novinkách. Třeba omezení rozpočtů rovné opatření je., ne?
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
dannak
10:05 01.08.2023 81.90.251.XXXV první řadě IMHO vůbec nemělo dojít k situaci, že se někdo nemůže zlepšit, i kdyby chtěl, protože se vývoj zmrazí.
Pokud byl problém s náklady na vývoj motorů, proč v oblasti šasi/aerodynamiky to šlo vyřešit rozpočtovým stropem, ale u PJ nikoli? Mražení jakéhokoli vývoje je podle mě špatně, snad s jedinou výjimkou, a sice kdyby všechny formule byly identické. -
jumpman
11:08 01.08.2023 95.80.230.XXXza mě není 22 koní nijak dramatická ztráta. Když začala turboéra tak mercedes měl náskok přes sto koní a nikdo výkony uměle nedorovnával. Pochopil bych, kdyby FIA umožnila reanaultu nasadit jedno vylepšení, které by znamenalo dorovnání výkonu, ale ne že jim zkrátka povolí zvýšit průtok paliva... Když se člověk podívá na závody, tak alpiny rozhodně na rovinkách neztrácí...-
-
airwar1939
13:25 01.08.2023 85.160.59.XXXZmrazení vývoje motorů požadoval především Renault. Tak snad věděli, proč to chtěli.
-
-
-
dannak
14:24 01.08.2023 81.90.251.XXXBlbe je, jak ohlidat, ze dojde ke zlepseni jen o ten rozdil? Co kdyby se pak ukazalo, ze FIA dovolila Renaultu dorovnat vykon, ale najde neco navic a vsechny preskoci? Pak zas budou ostatni kricet, ze ziskal nefer vyhodu a devalvuje to celou soutez.
Tohle proste nema dobre reseni. Resp. ma, ale nikdo ho chtit nebude, a sice opet otevrit vyvoj, byt treba s rozpoctovym stropem, jako u sasi/aero baliku. At kazdy dela, co umi s danym budgetem. Idealne se tim zbavit i toho lpeni na spolehlivost.
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek