DISKUZE K ČLÁNKU Bitva o titul? Letos žádná nebyla, má jasno Alonso a chválí Verstappena

Max Verstappen získal v Japonsku svůj druhý titul mistra světa. Nutno říct, že zasloužené, což potvrdil také Fernando Alonso.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Bitva o titul? Letos žádná nebyla, má jasno Alonso a chválí Verstappena

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 34, poslední 20.10.2022 06:19 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jumpman (Hlasovali 3 lidé) 14.10.2022 13:15
sorry, ale schumacher byl poslední šampion, který… »
» Markklokan (Hlasovali 3 lidé) 14.10.2022 16:31
Tam je otázka,jestli je FIA vůbec schopna ohlídat… »
» jumpman (Hlasovali 3 lidé) 15.10.2022 15:53
v době, kdy jezdil schumacher, tak tyhle podmínky… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                      • B2SoS

                        B2SoS

                        193.165.68.XXX
                        A teď si vem, že týmu třeba P vezmou titul, přesune se na tým Q, který nepodváděl a byl druhý díky tomu, že P párkrát rozstřelil R, který skončil třetí. R bude protestovat, že auta P přece vpředu neměla co dělat, tudíž do nich ani, havarovat...
                        OK, jen trochu přeháním tu hyperkoreknost, když je tak moderní 😂

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Mike17

                          Mike17

                          185.149.130.XXX
                          Přeháníš, ale ono to tak je. Každá nehoda stojí peníze. A nemusíš si ji zavinit.
                          Pak by se mohly týmy žalovat u soudu, že je vina toho druhého stála peníze, které způsobily překročení limitu a následně ztrátu titulu.
                          Příklad: Řekněme, že RB fakt překročil limit a seberou mu titul. RB může žalovat Hamiltona (Mercedes), že jim rozstřelil auto (komisaři rozhodli o vině) v Silverstone a stálo právě ten balík postavit nové. Může za to překročení limitu RB, nebo Hamilton? A budou zbytečné hádky a spory.
                          Já nevím, ale mně se ty limity líbí čím dál míň. 03

                          + 0 / − 1

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Kaša

                            Kaša

                            82.142.123.XXX
                            No to je úžasné, takže když rozpočtový strop překročil tvůj oblíbený RedBull, tak se ti ty stropy moc nelíbí 20 ... a taky argumentuješ tím že když to prokazatelně překročil RB, tak ostatní to taky museli překračovat taky, jen se jim na to nedošlo!!! 18 18 18
                            Tomu se říká naprostá objektivita! 03 02

                            + 2 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • Mike17

                              Mike17

                              185.149.130.XXX
                              Ne. Mně se rozpočtové stropy nelíbily už před jejich schválením a nelíbí se mi pořád.
                              Tomu se říká naprostá objektivita. 03 01

                              + 0 / − 1

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
          • Senor

            Senor

            37.188.245.XXX
            Je otazka jak moc dokazes pomoci CFD vyvijet a jak moc potrebujes vetrny tunel. Rozdil v cene vyvoje komponent nekolikanasobny. Nejde rict, ze RB podvadi. Ale je 100% jiste, ze v aeru patri RB na spicku leta a byl pro omezeni vyvoje v tunelech. Takze nakonec to nasazovani dilu bude pravdepodobne o efektivite tymu a vyvoje.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jumpman

              jumpman

              95.80.230.XXX
              pokud FIA byla nucena připustit, že red bull porušil rozpočtový strop a evidentně se jim do zveřejnění této zprávy nechtělo, tak si buď jistý, že tam to muselo lítat poměrně hodně. A další věc je, že red bull přiváží spousty nových dílů, téměř 2x tolik, co je schopné vozit ferrari nebo mercedes a hlavně tady je srovnání, kde je evidentní, že red bull si s finančním stropem hlavu neláme...
              To jestli dokáže něco vyvinout efektivněji než konkurence, je otázka. Spíš je přínosem, když vše co vyvine vyrobí a nasadí na auto. Tím si může ověřit směr a dál pokračovat v dobré cestě. Pokud ostatní dodržují rozpočtový strop, tak zkrátka nemůžou vyrobit těch dílů tolik...

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • B2SoS

                B2SoS

                193.165.68.XXX
                Tak co je dražší, výroba nebo vývoj?
                Někdo může vyrábět víc dílů třeba proto, že ví jaké.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • Senor

                Senor

                37.188.245.XXX
                Vyroba draha neni. Sice se mluvi o nových dilech, ale jde o to te tim je myslen ten vývoj. Nez na něco prijdesmusis bud v tunelu vyvijet za draho a nebo jeste hure vyrabet a zkouset vice veci na trati, protoze tunel neni dobre kalibrovan a nebo můžeš mnohem levneji ponoci CFD vyvijet a vyrabet hned na prvni dobrou dily. A pak je tech dilu mnohem vice za méně penez. A te to jde nebo nejde je videt prave na RB a nebo na Merglu, kteremu ten koncept moc nevysel a nefunguje to jak myslel, asi urcite nesedi data z tunelu

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • jumpman

                  jumpman

                  95.80.230.XXX
                  jelikož týmy argumentují tím, že těch "povolených" 5% překočení je v podstatě zdvojnásobení částky na vývoj vozu během sezony a red bull skutečně těch vylepšení dovezl téměř 2x tolik co nejbližší konkurence, tak to vážně nebude až tak marginální, jak se snažíš naznačit...

                  + 3 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
      • Petr Hloušek

        Petr Hloušek

        185.100.196.XXX
        za první odstavec +, za druhý odstavec - 03

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • zipp

        zipp

        83.240.63.XXX
        Jo, jasně, Schumacher Mercedes dovedl k výšinám, co? Zajímavý, že když tam jezdil, tak se potáceli ve středu pole a výsledky žádný. Sotva tam došel Hamilton, tak všichni víme, co se stalo. A sotva co odešel od McLarenu, tak se propadl na konec pole.
        Tohle nikdo nevidí? Schumacher se neměl vracet, už na to neměl, byl za zenitem, neměl dominantní auto stavěný jemu na míru s pneu vyvíjenými jemu na míru, nemohl přes týden jezdit na soukromé testovací trati a trénovat atp a viděli jsme, jak to dopadlo. Jo, byl to dobrej jezdec, ale měl podmínky jako nikdo jinej, takže by bylo spíš k podivu, kdyby ty výsledky neměl

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jumpman

          jumpman

          95.80.230.XXX
          v době, kdy jezdil schumacher, tak tyhle podmínky mohli mít všichni, ale nestáli o to. Raději nechali jezdit testovací jezdce. Schumacher to měl vydřený, to ví každý kdo se o to trochu zajímá. Alonso, hamilton, vettel, všichni jsou určitě talentovanější, ale schumacher měl v sobě tu touhu po úspěchu a dával tomu všechno. Proto také ty jeho excesy...
          A hamilton? Sorry, ale to je panáček, který pouze sklízí plody práce jiných. žádný jiný pilot neměl v historii tak umetenou cestičku jako on. U mcl dostal jako nováček mistrovský vůz a v okamžiku, kdy se ukázalo, že neztrácí na alonsa parník, jej denis začal tlačit dopředu. Když šel k mercedesu, tak mcl ujížděl dávno vlak a hamiltona zajížděl button. A když byl schumacher u mercedesu, tak mercedes měl rozpočet pod 100 mega, čili 3x menší než mcl s hamiltonem. Ale souhlasím s tebou, schumacher se vracet neměl, ne že by už neměl co F1 dát, ale ta byla už dávno jinou soutěží a on nikdy nezářil, když měl jezdit s cupovými auty...

          + 3 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama