DISKUZE K ČLÁNKU Alpine vinilo ze selhání elektroniky Alonsa v Rakousku McLaren, chybu pak našlo u sebe
Stáj Alpine F1 prošetřila selhání pohonné jednotky Fernanda Alonsa, který v Rakousku zůstal stát na roštu při startu sobotního sprintu. Původně ukázala prstem na McLaren, který celému startovnímu poli dodává standardizovanou elektronickou řídicí jednotku (ECU). Chyba však byla jinde.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Alpine vinilo ze selhání elektroniky Alonsa v Rakousku McLaren, chybu pak našlo u sebe
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Adi
15:38 18.07.2022 83.240.62.XXX2x čerpadlo, 1x krabička napájení ECU, 1x těsnění za 1 EUR. Poté pár poruch přímo částí PJ a je z toho promrhaných cca 60 bodů v PK. Toto se musí velmi rychle zlepšit a k tomu doufat, že díky novinkám stáhneme Mercedes, jinak jsou boje o pódia nereálné a skvěle jezdící Alonso může utéct. Dobré je, že má Fernando díky 2 poruchám v kvaldach/sprintu nasysleno několik čerstvých komponent, to se bude v 2. Pol. Sezóny hodit.-
-
-
Mike17
20:29 20.07.2022 185.149.130.XXXNo, celkem optimistický:
-V Austrálii bojoval o 11místo. Jo, startovat líp, bojoval by o vyšší, ale že by tím startem přišel o víc jak půl minuty? Na konci mu odešly gumy a skončil s další výměnou poslední o kolo zpět. Ty gumy by mu nejspíš odešly i při lepší startovní pozici. Za mne by těžko sehnal bod, natož tak 10.
-V Imole dojel ve sprintu 9-tý. Při poškození bojoval s Mickem na této úrovni, ale dojel by sedmý? Ve sprintu se jen propadal polem. Získal by vůbec bod?
-Kanada? Tomu fakt nerozumím. Na Mercedesy a Ferrari absolutně neměl. Na konci se motal za Oconem a o 4 body se připravil vlastním prohřeškem proti pravidlům. Jak by se dostal na 4-tý flek, absolutně nechápu.
-Rakousko beru, tam jsi naopak zapomněl, že teoreticky mohl sehnat 3 body ve sprintu.
Zbytek souhlas. Ale zásadně ti tam falíruje jeden detail. V pěti závodech jsi ho poslal do míst, kde by připravil Ocona vždy o 2b, tedy celkem 10b.
Takže i kdybych ti uznal těch silně nadnesených 47b, Ocona bys o těch 10b zase připravil.
-
-
-
-
Ferda
09:48 18.07.2022 193.165.97.XXXBosch? Pokud si vzpomínám, tak byly problémy s čerpadly dodávané Magneti Marelli.
Celý palivový systém se skládá z komponent, které vyrobil tým, dodavatel pohonných jednotek, ale také FIA určený dodavatel standardizované komponenty. V tomto případě jde o italskou firmu Magneti Marelli.-
Petr
10:13 18.07.2022 109.81.245.XXXNe tak docela. Už jsem to tu jednou reozepisoval (21. 3.) - palivový systém se skládá ze tří palivových čerpadel:
1) sací - sbírá benzín z nádrže do kolektoru, odtamtud ho pumpuje dál
2) primární do nádržky, z ní
3) vysokotlaké do V6 motoru
Magneti Marelli dodává ta primární čerpadla, ta vysokotlaká (+ hadičky) Bosch. Sací jsou open-source (týmy si je dělají samy, ale jejich návrhy musí sdílet).
-
Aktuálně
Nadcházející závod 8.12.2024
GP Abú Zabí58 kol (306,183 km)
Abú Zabí
-
Pátek
- 1. Trénink (10:30 - 11:30)
- 2. Trénink (14:00 - 15:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (11:30 - 12:30)
- Kvalifikace (15:00)
-
Neděle
- Závod (14:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek