DISKUZE K ČLÁNKU Alpine vinilo ze selhání elektroniky Alonsa v Rakousku McLaren, chybu pak našlo u sebe

Stáj Alpine F1 prošetřila selhání pohonné jednotky Fernanda Alonsa, který v Rakousku zůstal stát na roštu při startu sobotního sprintu. Původně ukázala prstem na McLaren, který celému startovnímu poli dodává standardizovanou elektronickou řídicí jednotku (ECU). Chyba však byla jinde.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Alpine vinilo ze selhání elektroniky Alonsa v Rakousku McLaren, chybu pak našlo u sebe

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 8, poslední 20.07.2022 20:29 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovali 2 lidé) 18.07.2022 10:13
Ne tak docela. Už jsem to tu jednou reozepisoval … »
» achmed-cz (Hlasovali 2 lidé) 18.07.2022 14:41
Přéčinó byla chebná elektrónka É třenáct z… »
» Ferda (Hlasoval 1 člověk) 18.07.2022 10:16
Díky za upřesnění. 01 »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Adi

    Adi

    83.240.62.XXX
    2x čerpadlo, 1x krabička napájení ECU, 1x těsnění za 1 EUR. Poté pár poruch přímo částí PJ a je z toho promrhaných cca 60 bodů v PK. Toto se musí velmi rychle zlepšit a k tomu doufat, že díky novinkám stáhneme Mercedes, jinak jsou boje o pódia nereálné a skvěle jezdící Alonso může utéct. Dobré je, že má Fernando díky 2 poruchám v kvaldach/sprintu nasysleno několik čerstvých komponent, to se bude v 2. Pol. Sezóny hodit.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      60b? Můžeš myšlenku nějak rozvést. Díval jsem se na výsledky a u Alonsa jsem napočítal nějakých 37, nichž několik by sebral Oconovi. A Ocon jich zase o tolik nepřišel.
      A je možné, že jsem něco přehlédl. 03

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        109.81.135.XXX
        Alo: Saudi 8b, Austrálie 10b, Emilia Romagna 6b, Barcelona 4b, Kanada 10b, Rakousko 9b. Ocon: GB 10b

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          No, celkem optimistický:
          -V Austrálii bojoval o 11místo. Jo, startovat líp, bojoval by o vyšší, ale že by tím startem přišel o víc jak půl minuty? Na konci mu odešly gumy a skončil s další výměnou poslední o kolo zpět. Ty gumy by mu nejspíš odešly i při lepší startovní pozici. Za mne by těžko sehnal bod, natož tak 10.
          -V Imole dojel ve sprintu 9-tý. Při poškození bojoval s Mickem na této úrovni, ale dojel by sedmý? Ve sprintu se jen propadal polem. Získal by vůbec bod?
          -Kanada? Tomu fakt nerozumím. Na Mercedesy a Ferrari absolutně neměl. Na konci se motal za Oconem a o 4 body se připravil vlastním prohřeškem proti pravidlům. Jak by se dostal na 4-tý flek, absolutně nechápu.
          -Rakousko beru, tam jsi naopak zapomněl, že teoreticky mohl sehnat 3 body ve sprintu.

          Zbytek souhlas. Ale zásadně ti tam falíruje jeden detail. V pěti závodech jsi ho poslal do míst, kde by připravil Ocona vždy o 2b, tedy celkem 10b.
          Takže i kdybych ti uznal těch silně nadnesených 47b, Ocona bys o těch 10b zase připravil.
          03

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • achmed-cz

    achmed-cz

    88.146.233.XXX
    Přéčinó byla chebná elektrónka É třenáct z podniku Katóda Holomóc

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    193.165.97.XXX
    Bosch? Pokud si vzpomínám, tak byly problémy s čerpadly dodávané Magneti Marelli.

    Celý palivový systém se skládá z komponent, které vyrobil tým, dodavatel pohonných jednotek, ale také FIA určený dodavatel standardizované komponenty. V tomto případě jde o italskou firmu Magneti Marelli.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      Ne tak docela. Už jsem to tu jednou reozepisoval (21. 3.) - palivový systém se skládá ze tří palivových čerpadel:
      1) sací - sbírá benzín z nádrže do kolektoru, odtamtud ho pumpuje dál
      2) primární do nádržky, z ní
      3) vysokotlaké do V6 motoru

      Magneti Marelli dodává ta primární čerpadla, ta vysokotlaká (+ hadičky) Bosch. Sací jsou open-source (týmy si je dělají samy, ale jejich návrhy musí sdílet).

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Zkusme se vrátit do školy a zahrát si na učitele - a rozdávat pochvaly a poznámky

Pochvaly a poznámky. Budou někde padat hlavy?

Max Verstappen slaví se svými mechaniky vítězství po závodě v Monaku

PROHLÁŠENÍ po závodě: Red Bull slaví konstruktérský titul

Oscar Piastri se zařadil do úzkého kruhu pilotů, jenž v první sezóně stanuli na stupních vítězů (ilustrační foto)

GP JAPONSKA: Red Bull má titul, Verstappen opět bez náznaku konkurence

Oscar Piastri v závodě v Holandsku

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappena se pokusím předjet, říká Piastri

Max Verstappen v závodě v Singapuru

V kvalifikaci na Suzuce dominoval opět Max Verstappen

Max Verstappen a Lando Norris v závodě v Holandsku

Také třetí trénink pro Verstappena. McLareny v závěsu

Charles Leclerc s Ferrari SF-23 v Suzuce

Red Bull stále nejrychlejší, Ferrari se mu v 2. tréninku přiblížilo, McLaren před Mercedesem

Max Verstappen v závodě v Singapuru

V prvním tréninku dominoval Verstappen, Sainz druhý

Oscar Piastri v závodě v Holandsku

McLaren s předstihem prodlužuje smlouvu s Piastrim. "Hodně na mě tlačí," chválí jej Norris

Charles Leclerc s Ferrari SF-23 v Singapuru

Ferrari udělalo velký pokrok, Leclerc věří v další vítězství

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. H... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama