DISKUZE K ČLÁNKU Aston Martin představil výrazného partnera. S jeho pomocí chce získat tituly
Aston Martin má v dlouhodobém horizontu jen ty nejvyšší cíle. K jejich naplnění má ambiciózní stáji pomoci nový velký partner.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Aston Martin představil výrazného partnera. S jeho pomocí chce získat tituly
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
Fanda.LH
14:45 07.02.2022 85.162.8.XXXChtělo by to vysvětlit blíž, jak to proběhlo a jaké jsou obecně možnosti... Aby se odvolali přímo k FIA, ta to hned na místě zamítla a tím to bylo z jejich strany uzavřené mi taky nedává smysl... Ostatně to je vidět i teď, kdy se snaží vysvětlit, co a jak proběhlo => Trvá to měsíce... Pamatuji si jak se Mclaren snažil odvolat proti penalizaci LH v Belgii 08, ačkoli přišla dodatečně, tak to bohužel nebylo možné... Taky to trvalo měsíce, než se to uzavřelo...
Masi je zaměstnanec FIA... Tzn. odvolali se k FIA, odvolali se kam ? Todt řekl zamítá se ? Asi ne... Předpokládám, že podali protest k nějaké nižší instanci na místě, ale je možnost to hnát v rámci FIA někam výš, kde nad tím hlavouni měsíce laborují, než ti to zamítnou... A to se nestalo, bylo to vyřízeno strašně rychle...-
GRAHAM
15:03 07.02.2022 88.103.238.XXXFandoLH ty jsi odborník když tě tak čtu.
Po tomhle už tě tady nikdo vážně fakt brát nemůže....
A ohledně Belgie:
McLaren se formálně odvolal proti trestu uděleném Lewisi Hamiltonovi při Velké ceně Belgie. Tím byla penalizace průjezd boxy, která coby udělena po závodě převzala podobu 25 vteřin k Hamiltonově času v cíli.
"Formálně jsme podali odvolání," řekl Whitmarsh, šéf McLarenu.
Mezinárodní automobilová federace by nyní měla ustanovit odvolací soud a odvoláním se zabývat. Otázkou ovšem zůstává, zda k tomu má právo. Článek 152 Kapitoly XI (Penalizace) Mezinárodního sportovního kodexu totiž jasně říká:
"Proti penalizaci průjezd boxy nebo zastavení v boxové uličce a dalším penalizacím specifikovanými v pravidlech pro konkrétní šampionát se nelze odvolat."
Je tedy možné, že FIA odvolání odmítne právě s odvoláním na jmenovaný článek.
Martin Whitmarsh prozradil, že při konzultaci s ředitelstvím závodu ještě před dojetím do cíle dostal tým dvakrát potvrzení, že by to mělo být v pořádku.
"Kdyby řekli že ne, nechali bychom Kimiho předjet ještě jednou," řekl Whitmarsh.-
Fanda.LH
15:15 07.02.2022 85.162.8.XXXKdybych si hrál na odbornika, tak nepřiznávám, že nevím a potřebuji naopak něco vysvětlit... Na tohle si fakt nehraju...
Mně nedává smysl, že dle toho co píšeš Masi jasně a bez diskuzí porušil pravidla, Mercedes se proti tomu odvolal, což bylo ze strany FIA ihned zamítnuto a tím to bylo pro ní vyřízené... Takovéhle spory se vlečou týdny, měsíce...
Směj se čemu chceš, ale ve finále se směješ tomu, že dle tvé logiky může FIA kohokoli zaříznout, odvolání okamžitě zamítnout a spor ukončit vyhrožováním vyloučení ze šampionátu... Já říkám, že tohle je blbost... Ale tobě to dává smysl... Každej asi žijeme v jiný realitě...-
GRAHAM
15:25 07.02.2022 88.103.238.XXXJá jsem ti přesně napsal, jak to popsal člověk z Mercedesu a jak to vysvětlil a popsal přesně důvody. Bavíme co bylo v týdnu po závodě. Nic více , nic méně. Popisuji to co se ohledně toho konstatovalo a jak se věci měli.
Nejde o moji logiku, jde o to jak věci jsou nepíši že to je dobře, nepíši že to je špatně. Jen pišu jak to je dle pravidel, co jsem se dočetl. To je celé. Fakt to není složitý.
K odvolacímu soudu FIA se Mercedes neodvolal , protože by vysledek byl v dané době stejný ( komunikováno s FIA) a taky by byl problém s tím korunovačním plesem a za třetí LH nechtěl titul od zeleného stolu. Proto se nešlo k civilnímu, respektove k žádnému a je tam ten aspket korunovace. -
-
-
Mike17
15:25 07.02.2022 185.149.130.XXXVy jste tak zarputilí, že nechcete vůbec přemýšlet o čemkoliv mimo vaši doktrínu.
Mercedes se odvolal po závodě. Zamítnuto. Ale mohl se ještě odvolat k odvolacímu soudu FIA, jestli se nepletu. Neudělal to. Řekl bych, že o tom píše Fanda.LH.
Místo toho řešili možnost civilního soudu, který by maximálně mohl řešit odškodnění. Titul by jim nedal. Ale to by museli tuším opustit F1 a všechny aktivity pod FIA.-
odin
15:53 07.02.2022 77.240.96.XXXA o čem tu asi tak, především GRAHAM a já píšeme? Přečti si co psal GRAHAM ve 14:40.
Kolikrát asi tak by se měl Mergl podle vás odvolávat k FIA, aby to bylo dostatečné?
Inteligent pochopí po pár chvílích, že zájem na jiném mistru světa byl tak veliký, že šla stranou veškerá sportovní i sportovně právní spravedlnost. Ano civilní soud mohl rozhodnout o nespravedlnosti a odškodnění. Ale zájem Mercedesu není na nějakých pár šušních a nakonec ani na tom, aby civilní soud uznal po vleklých jednáních, že byli v právu, když titul by si tím stejně nezajistili.
Vysvětli mi, v čem vnímáš nějakou naši doktrínu?-
Mike17
16:06 07.02.2022 185.149.130.XXXJo, to jsem přehlédl, že to zmínil. OK.
Tvůj (tradičně) konspirační názor znám. FIA to dopředu ušila, zlanařila na to Lattifiho, ale nějak mu zapomněla zdůraznit, že to bylo pořeba o kolo dřív. Vynechala přitom několik možností zajistit Maxovi titul už dřív, které by byly zcela normální a v souladu se všemi regulemi.
Dobře. Je to tvůj názor.-
-
Mike17
18:24 07.02.2022 185.149.130.XXXAha, takže ty jsi nepsal, že FIA úmyslně ovlivnila MS a že měla předem připraven titul pro Maxe?
Pochopil jsem to třeba z tohoto.
"Čili za mne Masi moc dobře věděl proč ty 3 nepustil. Potřeboval ovlivnit šampionát ve prospěch Maxe a také pro to udělal maximum."
I z dalších tvých komentářů jsem měl pocit, že podsouváš FIA, že chtěla Maxe dotlačit k titulu už před posledním závodem.
Ale pokud teda nééé, tak se moc omlouvám a jsem rád, že máš rozum.-
odin
07:10 08.02.2022 90.182.210.XXXŠampionát jednoznačně ve prospěch Verstappena hrubě ovlivnil ředitel Masi. Na kolik podlehl tlaku a na kolik to byl úmysl si netroufám odhadnout. Tlak na něho byl v závěru sezóny ze všech stran (ne jen od Hornera a Wolffa). To tvrdím a budu tvrdit stále. Jednak američtí majitelé a jejich upřednostnění show, druhak šéf FIA Todt a zájem na nepřekonání Schumacherova rekordu a především touha po změně jména nového mistra světa.
O Lattifiho nehodě jsem nenapsal ani řádku. Pokud jsi přesvědčen o opaku, dej sem odkaz kde. Tak si nevymýšlej a nepodsouvej. Jsi jediný, kdo to tady dělá.-
Mike17
11:53 08.02.2022 185.149.130.XXX1. Ano, Masi šampionát ovlivnil. Ano hrubě. S tím souhlasím.
2. Ano, souhlasím že byl v tu chvíli pod tlakem. jen si myslím že byl pod tlakem Hornera s Wolffem. O dalších tlacích jsem nikde nic neslyšel, kromě tvé spekulace, že by to Todt chtěl kvůli kamarádsví se Schumim. Sorry, to mi připadá absurdní. Ale jak není možné to dokázat, není možné to ani vyvrátit. Takže jiný názor, což je OK.
3. A ano. Že by Latifi úmyslně boural, jsi fakt nepsal. Jenže to má takový háček. Jestli to FIA měla mít připravené a Maxe k titulu chtěla protlačit, byla nehoda Latifiho nutností. Bez ní by Max titul neměl. A sám jistě uznáváš, že by nikdo nezajišťoval Maxovi titul tak, že by spoléhal na něco tak málo pravděpodobného, jakože někdo nabourá zeď v těch pár kolech, kdy mu to mohlo pomoct a to ještě nabourá tak akorát. Ne málo, aby musel být SC vypuštěn, ale zase ne moc, aby nebyl zastaven závod. Pravděpodobnost mizivá, sice se stalo, ale na téhle pravděpodobnosti by měla být založena cílená protekce Maxe k titulu? To je vtip ne? Nešlo by to jednodušeji? Třeba netrestat Maxe v Džiddě za něco, za co nebyl trestán ani Hamilton? Nebo potrestat Hamiltona za něco, za co byl trestán i Max? Nebo odpustit Maxovi žluté vlajky v Bahrajnu? Úplně nejlíp a nejjednodušeji potrestat řádně Hamiltona za Silverstone? Poslední závody by nebylo co řešit. A nebylo by kontroverzní, nebo přesněji mnohem méně kontroverzní, než to je teď.
Takže se zdá, že jsem tě špatně pochopil a nemyslíš si, že to bylo předem připravené, aby měl Max titul. Tedy bod 3 asi podpoříš a pak se vyjímečně shodneme. Už jsem se omluvil a klidně se omluvím znovu, že jsem ti podsunul něco, co jsi tak nemyslel. Ale možná by bylo příště lepší psát tak, aby takové hlouposti tvé texty nenaznačovaly.-
odin
13:24 08.02.2022 77.240.96.XXXCo k tomu napsat? Nehody k závodům patří. Odklizení nehod je řešeno pravidly, fáze SC je řešena pravidly, restart je řešen pravidly. Masi pravidla nerespektoval. Co víc mám psát k bodu 3? Na tvoje spekulace se mi nechce odpovídat spekulacemi mými a pak se s tebou hádat čí spekulace jsou spekulativnější...-
Mike17
13:34 08.02.2022 185.149.130.XXXNic. Taky neříkám, že Masi se pravidly řídil. Jak moc a co přesně porušil je předmětem vyšetřování. Pouze jsem napsal "spekulaci", že nemohlo být předem připravené něco, co se stalo jen díky málo pravděpodobné náhodě. Nic víc.
V tom by jsme se mohli shodnout.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
airwar1939
13:54 07.02.2022 176.74.150.XXXPolitika mezi Mercedesem a FIA, respective tajná dohoda číslo 2. FIA má s "čistým" řešením problémů zkušenost z minula. -
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek