DISKUZE K ČLÁNKU Povinnosti ředitele závodu mají být rozděleny, tvrdí BBC. Co bude s Masim?

Od kontroverzního finále sezony v Abú Zabí už uplynul nějaký ten pátek. Debaty o osudu Michaela Masiho ale neutichají.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Povinnosti ředitele závodu mají být rozděleny, tvrdí BBC. Co bude s Masim?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 184, poslední 31.01.2022 16:21 Vložte komentář

Nejlepší názory

» spinelesssheep (Hlasovalo 9 lidí) 30.01.2022 12:51
Tak Sebastian Ogier se toho nebál a řekl celkem… »
» Mike17 (Hlasovali 5 lidé) 29.01.2022 17:02
Takže Max je oprávněně mistrem? 01 »
» juras (Hlasovali 5 lidé) 29.01.2022 18:33
To jsem zvědavej kdy vás to hašteření kolem toho… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

        • jumpman

          jumpman

          178.255.168.XXX
          nemáš pravdu. Takových rozhodnutí bylo mnohem víc, a byly to mnohem větší prasárny. Jen tenkrát nebyla taková informovanost a fanoušci neměli jak sdílet své rozhořčení. Za mě je to pouze o uraženosti mercedesu a hamiltona, nikoliv o masim. Mercedes by si měl konečně přiznat svoji velkou část viny za výsledek poslední velké ceny a byl by klid a ne jen pořádat štvavou a vyděračskou kampaň na FIA. Za chvíli tvrdit, že to tam lafiti rozbil záměrně. 02

          + 3 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Fanda.LH

            Fanda.LH

            83.240.60.XXX
            Jakou vinu ? Udělali všechno dobře... Jinak kauz bylo v minulosti více, ale to přeci není obhajoba těch současných...

            + 2 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Vad

              Vad

              194.12.33.XXX
              jde o úhel pohledu, pokud chtěl Mercedes za každou cenu zabránit tomu aby se Lewis na trati potkal s Maxem, tak to bylo správně, ovšem to by v závodě muselo jít vše hladce, nehoda jim celou strategii poslala do háje a ta strategie byla prostě konzervativní, kdyby se Mercedes nebál, mohl Ham gumy měnit ve dvou případech ale znamenalo by to souboj na trati. No výsledek byl že k tomu souboji došlo v posledním kole ale né kvůli FIA a Masimu ale především kvůli nehodě jiného pilota, ten Mercedesu udělal čáru přes rozpočet, tlačení na Masiho je už jen klasický denní chleba během velkých cen v minulé sezóně. On má ale Ham taky máslo na hlavě, kdyby se s Perézem nepatlal tak byl v pohodě, ale taky se řídil tím co jeho tým, za každou cenu opatrně a nic neriskovat.

              + 3 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • jumpman

                jumpman

                178.255.168.XXX
                já myslím, že vliv peréze se přeceňuje, kdyby hamilton chtěl, tak emilovi ujel mnohem víc, ale snažil se šetřit pneumatiky aby nemusel do boxů a to se mu vymstilo...

                + 3 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
          • Vad

            Vad

            194.12.33.XXX
            Naprostý souhlas, lépe bych to nenapsal. Nejlepší je že nějaký Airwar si tady myslí že zná povahu Masiho, to už je vrchol sebestřednosti.

            + 3 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jumpman

              jumpman

              178.255.168.XXX
              masi určitě udělal chybu a k hamiltonovi to nebylo fér. Ale bylo k emilovi fér, když ho hamilton málem poslal v silverstone na vozejk a sám si slaví jako by získal titul? Nebylo, tam měla přijít jasná DSG. Bylo k emilovi fér, že ho sundal botas v maďarsku, zničil mu auto a motor poškodil natolik, že jej byl mimo plán nucen vyměnit? nabylo. A bylo vůbec fér a legální hrátky mercedesu s jejich motorem? Tady bych viděl největší pochybení FIA v této sezoně, stejně jako neudělení DSG hamiltonovi za brazilíi. Potom by jsme se bavili nad úplně jinými tématy. Takže ano, závěr byl kontroverzní, ale nebyla to jediná kontroverzní situace a rozhodnutí FIA v sezóně. A to byla jen tato sezona. Pokud by člověk zabrousil do historie, jak tvrdí airwar, že to sleduje od roku 81, tak asi ne moc dobře..

              + 3 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Fakt ne? Najdou se tu lidi, co si rádi vzpomenou na sezony 1989, 1990, 1994. Dokonce se najdou i takoví, co zpochybňují tituly 2010, 2012 nebo 2013.
          Asi by se našly i další.

          + 2 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      85.158.196.XXX
      Nikdy. Pokud ředitel závodu svou chybnou interpretací pravidel změní výsledek závodu, tak ten výsledek pro mě zůstane navždy zmanipulovaný. Prostě i za dvacet let, si budu pamatovat, že ten titul vyhrál Max díky Masimu ovlivnění závodu.

      + 2 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Masiho pozice že je vratká?
    Ten se sám odepsal už loni během posledního závodu sezóny.

    + 1 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • tom11

      tom11

      194.212.104.XXX
      Nejen při něm. Ona taková Belgie byla taky sakra silný kafe. Ale alespoň to bylo v rámci pravidel, i když pro lidi naprosto nepřijatelné.
      Jen výměna Masiho za kohokoliv jiného to nevyřeší. Je potřeba hlavně vyjasnit pravidla a třeba i změnit strukturu vedení závodu. To není úplně špatný nápad. A zatrhnout týmům komunikaci s vedením je přímo nutnost.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • juras

        juras

        88.103.92.XXX
        Souhlasím...

        V Belgii šlo zas a jen o peníze...

        Masi udělal v AZ chybu...a ano, porušil pravidla...ovšem nutno dodat že v pozadí je ona komunikace ze strany týmů směrem k němu.

        Všechno zlý je pro něco dobrý...snad FIA udělá reorganizaci struktury ve vedení závodů...a stanoví se jasná pravidla např. pro situaci jako v Belgii. Nechat odkroužit za SC 3 kola kvůli prachům je rozhodně špatný...z pohledu morálky mnohem horší než to poslední kolo v AZ. Tam totiž vedení závodu mělo na rozmyšlenou dost času.

        + 3 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    88.103.238.XXX
    Podle nového šéfa FIA pro Formuli 1 Petra Bayera

    "Co by se stalo, kdyby se protest Mercedesu po zamítnutí komisaři dostal k Odvolacímu soudu FIA?"

    „Myslím, že soudci by mohli říci: ‚V pravidlech je to napsáno takto a on (Michael Masi, pozn. red.) jednal jinak, takže bychom ty výsledky mohli anulovat.' I v takovém případě by se však Max Verstappen stal světovým šampionem,“ říká Bayer.

    + 3 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Takže Max je oprávněně mistrem? 01

      + 5 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Mistrem ano, ale neoprávněně.

        + 3 / − 6

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          88.103.238.XXX
          On provokuje, první možnost a nebo druhá, není moc chytrej. 11

          + 2 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Ferda

            Ferda

            46.47.176.XXX
            Taky rád bývám v opozici. 14

            + 0 / − 4

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              88.103.238.XXX
              Ale musí si to obhájit. A to tady fakt moc nejde. Masi to prostě udělal mimo pravidla. Tak to je a nejde s tím nic dělat , nejde to okecat, prostě se to stalo. No co už, hlavně ať je to varovaní pro budoucno, on tam Masi nadělal záseků více.

              + 2 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                185.149.130.XXX
                Jako jo, rýpu. Ale máš tam jasně napsáno, že žádný soud Hamiltonovi titul nepřidělí a ani ho Maxovi nevezme.
                A Masi použil pravidlo 15.3. Jestli to někdo okecá, nebo zpochybní, nevím. Evidentně měl overriding authority. Možná na základě gentlemanské dohody týmů, z nichž někteří už gentlemany být v Abu nechtěli. 13 12

                + 4 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • tom11

                  tom11

                  194.212.104.XXX
                  To ne, to máš pravdu. Ono i na toho, kdo by takový titul získal, by se koukalo dost "přes prsty" a pochybuji, že by o takový titul stál. Ale vyjádření soudu v tom smyslu by bylo zadostiučiněním.

                  + 0 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama