DISKUZE K ČLÁNKU Sainz je jedním z nejlepších jezdců v F1, chválí Norris svého bývalého týmového kolegu

Lando Norris oceňuje kvality Carlose Sainze, jenž před rokem přestoupil k Ferrari. Podle něj si nyní více lidí uvědomuje, jak dobrým pilotem vlastně je.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Sainz je jedním z nejlepších jezdců v F1, chválí Norris svého bývalého týmového kolegu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 139, poslední 11.01.2022 11:23 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasovali 5 lidé) 10.01.2022 12:24
RB dostane nakladačku. Od 4 týmů. Checo bude… »
» Situs (Hlasovali 5 lidé) 10.01.2022 15:18
U něj neexistují hejty, to jsou jen názory a… »
» GRAHAM (Hlasovali 4 lidé) 10.01.2022 13:15
Majku že zrovna Ty. 18 »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

    • HellHogr

      HellHogr

      31.30.161.XXX
      S jeho názorem se kompletně stotožňuji a nazval to moc pěkně: aby se z F1 nestal wrestling a neutlačovala se sprotovní pravidla na úkor umělé zábavy

      + 2 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        88.103.238.XXX
        Taky by někteří činovníci v F1 neměli každou siutuaci řešit v módu to mne vyhovuje , tak je to podle pravidel. 11

        + 1 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Fanda.LH

        Fanda.LH

        83.240.60.XXX
        V první řadě bychom měli změnit už základní premisu, že je v pohodě, aby závod zdramatizovala nehoda... Tzn. řešit to jinak než teď restart pod SC nedejbože pevný restart...

        + 1 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          88.101.227.XXX
          Teď moc nerozumím, nehoda se přeci prostě může stát a může to mít dopad. Kdyby se stala o kolo dříve myslím že restart by byl na místě. Všechny nechat předjet by se asi stihlo a mohlo by se odstartovat klidně i pevným restartem. S tím já bych dokázal žít a přináší to do sportu takový ten náhodný prvek, něco jako počasí. Jen nechci aby náhodným prvkem byl Masi.

          + 1 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Fanda.LH

            Fanda.LH

            83.240.60.XXX
            Nj, jenže už tohle je základní problém... Protože něco, co s konkrétním soubojem na trati nemá nic společného, do něj může takhle drasticky zasáhnout... A pak přesně jak říkáš, kdyby se to stalo o kolo dříve, tak by to bylo "regulérní", ale výsledek by byl stejný... Nebylo by to fér... Aby kolize v boji o cca 15. místo rozhodla o titulu MS...

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Situs

              Situs

              88.101.227.XXX
              No úplně stejně by se ten výsledek nevnímal, v takovém případě by Hamilton do boxů jel a výsledek by byl po restartu otevřený. To by se dalo mluvit o tom že boží ruka Maxe vrátila do hry, byl by klikař kdyby to dopadlo. Tady byl ale především figurkou pana Masiho.

              + 0 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Fanda.LH

                Fanda.LH

                83.240.60.XXX
                Pro mě by byl klikař, kdyby LH najel na nějaký úlomek a dostal defekt... Popř. kdyby mu nějak odešla technika... Latifi s jejich soubojem neměl co dělat, proto mi nedává smysl, aby do něj zcela zásadně zasáhl s přispěním ředitelství závodu... A do budoucna by se měly změnit pravidla tak, aby se to min. minimalizovalo... Tzn. např. se ten závod přerušil a všichni dostali možnost přezout...

                + 0 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Situs

                  Situs

                  88.101.227.XXX
                  No asi je to tak správně, určitě sportovně fér, jen nejsem tak radikální. Je to asi tím že občas mi ta šance pro autsajdra přijde v pořádku, ale ne že se budou mačkat čudlíky kdo tu šanci má dostat 11

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
    • GeorgeRussell

      GeorgeRussell

      78.108.157.XXX
      Už se v tom nechci babrat, ale myslím si, že když po bouračce Latifiho byl vyhlášen VSC a hned SC, tak měl Lewis obrovskou smůlu, že byl na 1.místě. Vždy jak je Safety car, tak 1.místo je znevýhodněné proti dalším. Hned se "smrskne" vyjetý velký náskok, a nedá se zvolit optimální strategie proti druhým. Ti za ním jenom čekají co udělá a hned podle toho reagují. Buď zariskuje v boxu výměnu pneu,( riziko, že se může kousnout utahovací pistol, nebo zapečená matice, brzda...) a taky ztráta výhody restartu po odjezdu SC. kdy z předních míst odstartují Ti, co raději zůstali na trati. Nebo zariskuje a nepojede do boxu (jako teď Hamilton), sice zůstane první na trati, ale ti za ním hned podle jeho rozhodnutí zvolí strategii rychle do boxu (viz. Versttapen). Fakt to 1. místo po Latifiho bouračce bylo obalené tuny smůly. Pokud by tam byl zrovna Emil, tak Hamilton dle možnosti výběru strategie by byl Mistr světa F1. Do teď nemohu najít důkaz, proč Hamilton ve fázi SC nerisknul ten box. Už jsem prohledal tuny zpráv a záznamů a nic, tak to vzdávám.

      + 2 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        88.101.227.XXX
        Přezout nešel proto neb by ztratil pozici vůči Maxovi a dle jejich propočtů se mělo dojíždět za SC nebo by při restartu mezi ním a Maxem bylo 5 aut. Logické bylo udržet si vedoucí pozici. Že Masi vymyslí nový způsob restartu nemohl tušit nikdo, mě teda ani nenapadl a ostatní jezdci na trati taky vypadali jak kdyby čuměli do flašky 12

        + 3 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Ferda

          Ferda

          46.47.176.XXX
          SC ale vůbec vyjet nemusel. To byla první chyba, které se Masi a já se domnívám, že zcela záměrně dopustil. Další jeho velkou chybou byla procházka na kontrolu poškozené reklamy na bariéře. Už jen tímto zcela zbytečným výletem asi porušil pravidla své funkce. Na trati totiž nebylo nic co by ho opravňovalo k takovému výletu. Určitě né v době, kdy se stále jelo za SC a závod nebyl přerušený.
          Opakovat porušení pravidel nedokončeného pořadí jezdců podle pravidel se mi už nechce.

          + 2 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • Fanda.LH

        Fanda.LH

        83.240.60.XXX
        Tak vyjmenoval jsi důvody proč nezajel, tak jaký důvod hledáš ? Zkrátka nezajet byla pro vedoucího může závodu ta nejlepší varianta...

        + 1 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GeorgeRussell

          GeorgeRussell

          78.108.157.XXX
          Jasně ...v tu "chvíli" nejlepší varianta, ale mohli zvolit (risk) i ty horší varianty pokud by se hned Lewis i Mercedes rozhodli, nebo ne? Pochybuji, že by jim to Massi nedovolil, myslím hned to kolo za SC, ne až to další, jak už ostatní, hlavně Verstappen měl přezuto. Nemohu najít okamžik, když byl vyhlášen VSC, SC jestli Hamilton ještě stíhal nájezd do Boxu nebo už byl na rovince za Boxy. To by byla od Massiho velká prasárna Hamiltonovi zablokovat Box a těm za ním hlavně Verstappenovi ho nechat otevřený. Myslím že potom už to Massi měl hodně těžké: Dodržet domluvenou Zelenou do cíle, tedy žádný dojezd pod SC, popř. Red F. Musel řešit bezpečnost, Latifiho, čekat na traťové maršály pokyn ředitele závodu, na jednom uchu emotivního Hornera na druhém výbušného Wolfa, jelo se o Titul, tak vyřešit namotané vozy o kolo zpět aby se ještě stihlo kolo pod zelenou.....Twl. nezávidím mu to, já bych to na jeho místě asi úplně podělal 12

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            88.101.227.XXX
            No to jsou právě ty výkřiky do tmy jako "Nechte je závodit" nebo "pokud je to alespoň trochu možné nechte je dojet pod zelenými vlajkami" - co to je? Znamenají obojí snad "Když na to přijde kašlete na pravidla"? Jako jestli tam chce někdo něco změnit tak ať změní pravidla místo řvaní sloganů.

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • jumpman

            jumpman

            178.255.168.XXX
            tady je ještě jeden trablík - SC vyjíždí tak, aby chytil vedoucího závodníka a vyjíždí z výjezdu z boxů. To je totiž přesně to o čem mluví vždycky pepa král, že jako vedoucí závodník nechcete být v dosahu DRS, ale zase mít jen tak malý náskok, aby se nemohlo stát co se stalo. Tady byl hamilton myslím kolem 7 s před emilem, kdyby si držel jeho standartní 3s tak budou v podstatě na stejné strategii...

            + 3 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Ferda

              Ferda

              46.47.176.XXX
              Copak Hamík mohl za to, že Emil byl tak moc pomalý?

              + 0 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • GeorgeRussell

              GeorgeRussell

              78.108.157.XXX
              jumpmane dík za info 01 01 01 ohledně toho času náskoku. Twl. trochu zataktizovat na ty 3s a se stejnou strategii by Lewis nemusel mít odlišné pneu jako Versttapen....

              + 2 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    185.149.130.XXX
    Tak chlapec se v poslední třetině sezony zlepšil a začal být vyrovnaným kolegou Leclerca.
    Uvidíme, jak si povedou v další sezoně.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama