DISKUZE K ČLÁNKU "S Hornerem jsme to přehnali, komunikace s ředitelem závodů by měla být zakázána," uznává Wolff
Toto Wolff uznává, že by šéfové týmů neměli mít možnost během velkých cen přes rádio hovořit s ředitelem závodů FIA. Podle něj to on i Christian Horner z Red Bullu letos v závěru sezóny přepískli.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "S Hornerem jsme to přehnali, komunikace s ředitelem závodů by měla být zakázána," uznává Wolff
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
airwar1939
14:40 20.12.2021 78.80.24.XXX
Na výběr pochopitelně je, ale zůstat pod FIA je mnohem jednodušší. Plus týmy mají velkou vyjednávací sílu a jsou schopny si prosadit u FIA v podstatě cokoli. Chce to jen takovou drobnost, domluvit se.
GRAHAM
10:53 20.12.2021 77.236.208.XXX
S FIA se nejde ani civilně soudit, teda jde, ale musíš opustit veškerý motorsport který řídí FIA.
Neuznávají nic. My rozhodujeme vy buďte zticha.
Možná by jim mohl Mercedes prodat ten jejich softwáre, by jim to pomohlo v konstatním rozhodování.
Neuznávají nic. My rozhodujeme vy buďte zticha.
Možná by jim mohl Mercedes prodat ten jejich softwáre, by jim to pomohlo v konstatním rozhodování.
Fanda.LH
10:49 20.12.2021 83.240.60.XXX
To si myslím, že není reálné... Aby to fungovalo, tak musí být schopni rychle rozhodovat... Jinak to dopadne jako v tom posledním závodě, kdy Masi dlouho váhal co může, nemůže a rozhoupal se až v posledním kole...
Lepší dát přísně 5sec hned, než o tom x kol diskutovat a přijít s tím ve chvíli, kdy se s tím nedá nic dělat...
Lepší dát přísně 5sec hned, než o tom x kol diskutovat a přijít s tím ve chvíli, kdy se s tím nedá nic dělat...
Situs
10:24 20.12.2021 88.101.227.XXX
Místo téhle diskuzní show pro tv mezi týmy a řediteli závodu bych byl raději kdyby si každé rozhodnutí komisaři nebo ředitel závodu museli řádně obhájit. Řádně znamená argumenty nikoliv výmluvy, pak věřím kontroverze a nekonzistentnost ubyde. Jenže přece si to ve FIA nebudou komplikovat, tam si co nejvíce šedých zón, tutlání a netransparentnosti cení asi nejvíc.
Aktuálně
Nadcházející závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
- Trénink (18:30 - 19:30)
- Kvalifikace (22:30 - 23:14)
-
Sobota
- Závod (18:00 - 19:00)
- Kvalifikace (22:00 - 23:00)
-
Neděle
- Závod (22:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek