DISKUZE K ČLÁNKU Ještě stále není definitivní konec. Mercedes oznámil záměr odvolat se
Dva protesty proti výsledku posledního závodu šampionátu F1 ze strany stáje Mercedes byly krátce po 20. hodině našeho času zamítnuty. Stáj Stříbrných šípů však ještě nehodlá složit zbraně a pokusí se o další krok.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Ještě stále není definitivní konec. Mercedes oznámil záměr odvolat se
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Situs
12:14 14.12.2021 88.101.227.XXXTo mi potvrzuješ co říkám já? Ty si jako myslíš že když vynecháš tu větu o které mluví tak změníš příběh? Zase manipulátor Mike Tvůj úryvek je k tomu že NEBUDOU předjíždět. Jenže Masi je pustil a to jen ty před Maxem Ty jsi hnůj s tím co tu předvádíš, to máš recht.-
Mike17
13:36 14.12.2021 185.149.130.XXXPro Ricciho a jeho závod, to samozřejmě fér nebylo. Tomu rozumí každý.
Ta citovaná věta mluví o tom, že vzhledem k boji o titul se mu to zdálo být fér.
Co jak skutečně myslel, nevím.
Urážky od tebe jsem samozřejmě čekal. Ty předvádíš vždy, když ti dojdou argumenty. -
-
-
-
-
-
-
Mike17
11:38 14.12.2021 185.149.130.XXXJá bych mohl stejně říct, že to ukazoval celou sezonu.
Třeba, když místo SC nechal přerušit závod v Imole hned poté, co si zrušil auto Hamilton. Nechat SC jen jedno kolo, Hamilton by neměl 18b.
Nebo v Silverstone, kde Hamilton dostal nic neřešící trest a také se místo SC ihned vyvěsily ČV, když měl natolik poškozené auto, že potřeboval půl hodiny k tomu, aby to auto dali zase dohromady a mohl vyhrát. Opět stačilo jedno kolo za SC a Hamilton by přišel o 26b.
A nebo poslední 2 závody, kdy Max dostával příkazy k přepuštění pozice, zatímco Hamilton ani jednou.
Kdo chce psa bít....Tak jako taky by to měla půlka fandů za nefér titul.
-
-
Mike17
10:48 14.12.2021 185.149.130.XXXAle to vypínání není ze vteřiny na vteřinu. Trvalo 12s. Při vjezdu do boxů bylo jasné, že neztratí plných 23s a náskok měl 19. Za mne chyba.
Pod SC jim to nevyčítám. Tam reálně hrozilo, že se to za ním dojede a přišli by o titul.
A Masi. Jestli to chápu dobře, jeho rozhodutí je nadřazeno nad ten zmiňovaný článek. A on se řídil tím, co všechny týmy chtěly. Dokončovat závody bez SC. Splnil to, co všechny týmy před závodem chtěly. Nemůže za to, že Mercedes si to na konci rozmyslel.
Zato by mne zajímalo, jak funguje pravidlo o přepouštění pozice, když někdo získá výhodu mimo trať.
Minulý závod se pořadí nezměnilo, dráhu si zkrátili oba a nestačilo, že Max pozici vrátil. Tento závod Ham doslova Maxe předjel zkrácením zatáčky a pozici nemusel vracet ani jednou.
Za mne je to tak, že se trestá jen jedna stáj.-
Situs
11:00 14.12.2021 88.101.227.XXXTo se píše kde že je nadřazeno nad dané pravidlo? Pokud jo tak to přeci musí být zmíněno. Kde se píše že pokyn k předjetí jezdcům o kolo zpět může podat jen někomu? To je čistá manipulace se závodem bez opory pravidel. Ale hádat se o tom s tebou nemá cenu, protože ty se zachováš jak FIA aby jsi to zakryl
Přepuštění pozice když předjedeš mimo trať? No musíš ji vrátit, až na to když tě z té trati někdo vytlačí. Alonso to pocítil taky a Kimi mu ji nemusel vrátit. Co konkrétně chceš vysvětlit?-
Mike17
12:01 14.12.2021 185.149.130.XXXExistují ovšem i jiné výklady pravidel, například článek 15.3 umožňuje řediteli závodu možnost nechat projet kolem vedoucího pilota omezený počet účastníků závodu.
Zdroj: [odkaz na stránku]
Četl jsem podobný výklad i jinde.
Aha, takže když vytlačil Hamilton Maxe minulý závod, tak musel Max vracet pozici proč?-
-
Mike17
12:51 14.12.2021 185.149.130.XXXNěkde to zmiňuje Robertino. Najdi si to. Jestli jsou to výmluvy nevím, ale řešilo se, že z toho může vzniknout precedens pro další sezony, když může ředitel sám určit, kdo kam se má zařadit.
Aha. Tak mezi Lewisem a obrubníkem jsou sotva centimetry, vpravo od něj Max, který vyjíždí mimo trať jen proto, že na trati místo není, ale vůbec, ale vůbec nebyl Max vytlačen. Vytlačen je tedy vždy jen Mercedes a Red Bull se vždy projíží mimo trať jen tak, aby mohl dostávat penalizace.
No, tak to stačí. Tady už nemá smysl ničím argumentovat.-
Situs
14:06 14.12.2021 88.101.227.XXXNa velké ceně Eifelu si piloti stěžovali na to, že fáze bezpečnostního vozidla trvala příliš dlouho. Ředitel závodu Michael Masi po velké ceně vysvětloval, proč tomu bylo tak: "Ve sportovních pravidlech je požadavek, abychom propustili všechna (v angličtině all, pozn. red.) auta o kolo pozadu."
Fakt divné když to tvrdí i sám Masi, to se pak blbě obhajuje opak že-
Mike17
15:16 14.12.2021 185.149.130.XXXJo. Stejně tak mi připadá hloupé, že týmy které kritizovaly dlouhé SC fáze a požadovaly co nejrychlejší závodění a hlavně aby se nedojížděly závody za SC najednou požaují opak.
Masi aspoň může tvrdit, že se poučil z tehdejších chyb. Na co se vymluví Mercedes, to nevím. -
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek