DISKUZE K ČLÁNKU Stálí komisaři v F1? Ředitel závodů Masi to nepovažuje za dobrý nápad
Nekonzistentní posuzování incidentů je pravidelně propíraným tématem po každé velké ceně. Někteří proto navrhují, aby se komisaři podnik od podniku neměnili, ale byli stálí po celou sezónu. Současnému řediteli závodů FIA Michaelovi Massimu se však tento nápad moc nezamlouvá.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Stálí komisaři v F1? Ředitel závodů Masi to nepovažuje za dobrý nápad
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Situs
13:05 01.12.2021 88.101.227.XXX
Ten metr nějaký byl, můžeme s ním souhlasit nebo ne ale bylo se čeho chytit. Teď po manévru Maxe bylo zbouráno vše a bránící jezdec může zvolit jakoukoli trajektorii i 10m od tratě aby ubránil svou pozici. K tomu nikdy nemělo dojít a FIA měla mít dost rozumu přiznat že to byla chyba místo keců jak různí komisaři to můžou rozhodovat různě.
tom11
12:09 01.12.2021 78.80.98.XXX
Čtu dobře, že dle Massiho jsou komisaři od toho, aby dělali odchylky?!?! To snad nemyslí vážně! Já měl za to, že jsou tam právě od toho, aby "drželi lajnu" a rozhodování bylo konzistentní.
Osobně jsem pro stálou sestavu. Klidně i vícečlennou, ať je minimalizováno nebezpečí nějakého nadržování. I když to by mělo být eliminováno už výběrem komisařů.
Osobně jsem pro stálou sestavu. Klidně i vícečlennou, ať je minimalizováno nebezpečí nějakého nadržování. I když to by mělo být eliminováno už výběrem komisařů.
Situs
12:08 01.12.2021 88.101.227.XXX
To ale nemáš pravdu, v případech kdy se předjíždějící dostal již před předjížděného tak se vytlačení trestalo. Max ho vyhnal na 4 délky mimo trať i sám se sebou aby si udržel pozici, už jen to že opustil trať aby si udržel pozici je mimo pravidla protože tím získal trvalou výhodu. Tohle je hodně nad rámec jakýkoliv pochybností. Tady byl metr u Maxe zcela ignorován a prostě ho nechali ať mu ta prasárna projde.
daaviid23
11:49 01.12.2021 90.182.169.XXX
Podle mě se vytlačování, to znamená pokud jsou dva jezdci v nájezdu do zatáčky na stejné úrovni a pak jeden druhého vytlačí, trestat mělo a i Max by měl být potrestaný. Ale jak už tady píšu po sté -tyhle manévry FIA netrestá (kromě zmíněného Rakouska), což v základním principu dobře není, ale je dobře že aspoň drží metr.
Max to provedl maximálně drze jak to šlo, ale principiálně to není rozdílné třeba od souboje Kimi-Alonso v USA, kde Alonso Kimimu při vytlačení dokonce očesal podlahu. Tohle taky nebylo čisté závodění ale překvapivě se proti tomu nezdvihla vlna nevole, že?
Max to provedl maximálně drze jak to šlo, ale principiálně to není rozdílné třeba od souboje Kimi-Alonso v USA, kde Alonso Kimimu při vytlačení dokonce očesal podlahu. Tohle taky nebylo čisté závodění ale překvapivě se proti tomu nezdvihla vlna nevole, že?
Aktuálně
Poslední závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
- Závod (22:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek