DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes byl neústupný poté, co Hamilton ignoroval 1. pokyn k zajetí do boxů. Norris dostal jiné informace
Stratégové Stříbrných šípů byli v deštivém závěru Velké ceny Ruska neoblomní poté, co Lewis Hamilton po prvním pokynu odmítl zajet k výměně pneumatik raději následujíce Landa Norrise, jenž od svého týmu dostal odlišné informace ohledně blížící se přeháňky.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Mercedes byl neústupný poté, co Hamilton ignoroval 1. pokyn k zajetí do boxů. Norris dostal jiné informace
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Hwrychlik H.
11:22 27.09.2021 46.234.161.XXXTakže odsouzení Landa kvůli tomu že mladicky nerozvážně nerespektoval rozkazy týmu jsou tak trochu mimo. Pokud dostal info že se déšť nebude měnit, tak se samozřejmě rozhodl na základě toho, jak projel předchozí kolo. A věděl že kritické je to jen někde. A jelikož LH zastavil, tak pokud by podmínky zůstali, tak to mohl být opravdu velmi zajímavý souboj. Bohužel pro Landa, ten déšť výrazně zesílil.
Takže bych spíš hledal odkud se vzala informace, že se déšť nezmění. -
-
Fanda.LH
10:17 27.09.2021 83.240.60.XXXJo i ne... Myslím si, že obecně platí, že vysílačka by měla sloužit min. pro varování z důvodů bezpečnosti... U postupného mírného lijáku by bylo fajn, kdyby se to nechalo na pilotovi... U silné přeháňky, která přijde z ničeho nic, je v pořádku jezdce informovat... Lando to vzal na sebe a představoval tak riziko pro sebe i pro ostatní... Bylo to krásně vidět při předjíždění jezdců o kolo... V jednu chvíli je přeletěl, v další šli před něj...
Co se týče strategii, tak jezdec nikdy nemůže mít přehled o kompletním dění na trati... Bys musel zajistit, aby k pilotům neproudily veškeré informace a i pak by to nebylo ok, protože do značné míry by rozhodoval prvek náhody a to asi úplně není žádoucí... -
Mr.B
10:33 27.09.2021 188.92.14.XXXTo si nemyslím, F1 je technicky sofistikovaným a týmovým sportem. Jedním z důvodů, proč mě F1 baví je pozorovat, jak celý tým klape, jak jsou sehraní, jestli jim to společně funguje, nebo ne. To bys za chvilku mohl chtít, aby si jezdci při pitstopu vyměňovali kola.-
Fanda.LH
10:46 27.09.2021 83.240.60.XXXTo je trochu zvláštní, protože do toho jak tým klape prakticky nevidíš... Vidíš z 99% jen to jak jezdec řídí... Do jisté míry chápu ten požadavek, dát to více do rukou pilotů... Díky bezpečnosti, optimalizaci rizik se piloti pomalu stávají zbyteční...-
Mr.B
10:56 27.09.2021 188.92.14.XXXAno, s tímto názorem se dá souhlasit. Ale já bych šel raději cestou, kdy do nitra týmů budeme pronikat víc a víc (týmová rádia, kamery v zákulisí, detailnější telemetrie atd.), než abychom činnost týmů omezovali. Mně to prostě baví, ty jejich různý technický vifikundace.-
Fanda.LH
13:30 27.09.2021 138.225.63.XXXPořád tam máš duševní vlastnictví, o které se s námi týmy nebudou chtít dělit za žádnou cenu... V tomhle je F1 strašně směšná, když týmy investují nejvíce peněz do něčeho co není vidět a nejlépe o tom nikdo neví... Tedy až na konkurenci, která má jistě dostatek zákulisních informací a vlastní špionáže, takže nakonec tím trpí jen diváci, pro které se to vlastně celé dělá...
Ve chvíli, kdy LH brečí, že má pneu v háji, tak má RB k dispozici špičkové fotografie jeho pneumatik z předchozích zatáček, takže mají dokonalou představu, jak na tom ty jeho pneumatiky jsou... Stejné je to s výkonem motoru, kde týmy mají k dispozici GPS data a jsou schopny odvodit kdo jakým výkonem v daném okamžiku disponuje... Proto taky byly týmy schopné odhalit, že Ferrari dělá něco nekalého, navzdory tomu, že neměli šanci jejich PJ rozebrat a analyzovat... Jediný divák ví h...
-
-
airwar1939
19:02 27.09.2021 176.74.150.XXXAno vidíme jak jezdec řídí, ale ve skutečnosti je to jen obraz fungování týmu, viz. třeba Alonsovo trápení v McLarenu v době kdy jezdil s Hondou.
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek