DISKUZE K ČLÁNKU Vývoj neukončíme. Zdroje máme rozdělené ideálně, věří Horner

Red Bull bude (dost možná jako jediný) i nadále vyvíjet současný monopost. Jeho šéf Christian Horner říká, že rudí býci nikdy nic nevzdávají. A s tímto přístupem chtějí porazit mistrovský Mercedes.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Vývoj neukončíme. Zdroje máme rozdělené ideálně, věří Horner

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 61, poslední 25.08.2021 17:13 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Icewoman (Hlasovalo 10 lidí) 23.08.2021 08:14
Pravý šampion se pozná podle toho, že nechá… »
» Icewoman (Hlasovalo 6 lidí) 23.08.2021 09:00
Vyhrál podvodem - vyhrál. Co víc na tom chceš… »
» Mike17 (Hlasovalo 6 lidí) 23.08.2021 10:26
Honda měla už v roce 2015 hybridní motor, jen ne… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      83.240.61.XXX
      Otázkou je jestli nová pravidla nabízí prostor pro nějakou významnou výhodu...

      Další věc je, že teď mají šanci a ta se dlouho nemusí opakovat... Stačí vzpomenout na BMW 2008... Kubica po Kanadě vedl šampionát, ale automobilka to odpískala, protože se připravovala na nová pravidla 2009... Ačkoli byli ve vývoji jasně napřed, když nasadili vůz dle pravidel 09 do testů jako první... Sezóna dopadla naprosto tragicky a v roce 2010 už v F1 nepůsobili (Tým v názvu BMW měl, ale motory měl už od Ferrari)...

      + 3 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    RB je momentálně na koni a vše jim hraje do noty.
    Motor od Hondy je už téměř na srovnatelné úrovni s Merglem. V něčem může být Honda i lepší.
    RB má dva své vlastní týmy a tudíš při rozpočtovém stropu má oproti Merglu na vývoj dvojnásobný rozpočet. Je pravda, že v konečném výsledku sice z těch peněz musí uživit dva týmy, ale hlavní novinky dostane pouze pouze RB a AT se bude muset spokojit s použitým zbožím.
    Tím že AT patří do druhé částí tabulky má další výhody. Může být v aerotunelu více, než TOP týmy z čela tabulky, ale stejně bude testovat pouze to co potřebuje RB, takže RB bude mít více významných výhod než Mergl, případně Ferrari, což se jim určitě líbit nebude a očekávám, že se brzy začnou ozývat jak jsou pro ně nové pravidla ukrutně diskriminační. 14

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      78.80.120.XXX
      A myslíte, že podobné to nefunguje mezi Mercedesem a Aston Martinem?

      + 3 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Mi vykat nemusíš. 03 Prosím.
        Nějaká spolupráce mezi Merglem, Williamsem a Astonem určitě bude, ale každý z těchto týmů má jiného majitele. Proto bude váznout i domluva mezi těmito týmy.
        Podobné to bude mezi Ferrari, Haasem a Alfou-Sauberem.

        RB ale AT vlastní a proto sám rozhodne jak utratí peníze, aby z toho vytěžil co nejvíce pro sebe.

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • airwar1939

          airwar1939

          78.80.120.XXX
          Jasně, ale viděli jsme uvedení loňského Aston Martinu, nebo třeba jeho brzdové kanálky. Jak víme, nějaká data dostal od Mercedesu, a klidně to může fungovat i naopak.

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Ferda

            Ferda

            46.47.176.XXX
            Mergl své horké novinky nikomu neprozradí a nechá si je pouze pro sebe.
            Právě proto je zákaznické vozy každá změna v pravidlech takovým problémem. Ono vyjet s dva roky starým vozem nikomu moc nepomůže.

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Nic nebránilo Daimleru koupit další tým, pokud je to taková výhoda. Stejně, jako to udělalo Ferrari s Alfou. Také mají společného majitele. 03

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • HellHogr

            HellHogr

            86.49.253.XXX
            Ferrari vlastní Alfu? od kdy? 11

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              46.135.17.XXX
              Hejtuješ tu jiné, že něco překrucují aniž by to byla pravda. A sám to teď uděláš podruhé jen pod tímto článkem.
              Kde píšu, že Ferrari vlastní Alfu???

              + 0 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
    • SergioPÉREZ

      SergioPÉREZ

      78.108.157.XXX
      Ten Tvůj kůň "Gasly" mne přivádí k šílenství! Vím jak je nažhavený se zase zpátky vrátit do Áčka RB, jezdí tak fenomenálně, že mi hrozně trpí můj kůň Checo, který si myslel, že ho bez problémů vždy šikovně pustí před sebe, ale chyba lávky "A"čkař se zatím trápil "zaseknutý" za "B"čkařem. Už i Cunoda to od Gaslyho převzal. Kurňa jezdci dodržujte jezdecký řád a hodnosti jak na vojně VER- PER- GAS- TSU, jinak Red Bull nebude mít Titul ale b°rdel 12 12 12 12 12 12 12 11 11

      + 0 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        11 11 11 Promiň, že mám na nadějné jezdce čuch. 14
        Ale neboj, sám budu rád když Gasly zůstane v AT. 04
        Jinak je pracovně v RB Péro stejný zobák jako Tsunoda. Před každým závodem by měl povinně Gaslymu pulírovat lakýrky. 12

        + 1 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • SergioPÉREZ

          SergioPÉREZ

          78.108.157.XXX
          Dělám srandu, ale fakt mne překvapilo, že Gasly i Tsunoda (v rámci "interní" taktiky RB) nedarují ve vzájemných soubojích ani centimetr na víc. Od Hornera čekám, že má Pérez jeho důvěru a proto po pauze konečně Checo do toho šlápne a v soubojích si začne věřit. Hodně mne Pérez překvapil, že upustil od nastavení, vyladění a vyvážení dle Verstappena, celkem měl ze začátku dobrý nástup, potom to ale vzdal a začal nastavovat podle sebe a zatím si vylámal zuby jako před ním Gasly i Albon. Pokud se Checo nadále bude trápit určitě to zkusí zase s Gaslym. Škoda, že to HAM ještě nepoložil, asi by to bylo hodně drsné:
          Mercedes: VER-RUS, Red Bull: PER- GAS, Ferrari: LEC-SAI a zbytek světa F1 12 12 12

          + 0 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    185.149.130.XXX
    Celkem pochybuju, že RB bude jediný, kdo bude ještě vyvíjet letošní vůz. Mercedes už dlouho prohlašuje, že nebude nic vyvíjet pro letošní sezonu a na trati je vidět něco jiného. 17

    + 5 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama