DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari havárie vyšly už na 64 mil. Kč, Haas je proti výjimkám z rozpočtových stropů

Šéf Ferrari Mattia Binotto si postěžoval, že je různé havárie v průběhu letošní sezóny stály už přes 2,5 milionů Eur (64 mil. Kč) a požaduje o výjimku z rozpočtových stropů na opravy. Haas je ale proti, podle jeho šéfa Günthera Steinera by to byl nesmysl.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ferrari havárie vyšly už na 64 mil. Kč, Haas je proti výjimkám z rozpočtových stropů

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 83, poslední 18.08.2021 18:12 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jumpman (Hlasovalo 6 lidí) 13.08.2021 16:14
tak když haas nic nevyvíjí tak má náklady jenom… »
» daaviid23 (Hlasovali 4 lidé) 13.08.2021 13:38
Trestat úspěšné, to by vám šlo. 14 »
» daaviid23 (Hlasovali 3 lidé) 13.08.2021 11:04
No tak vzhledem k tomu, že top týmy se musí kvůli… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

        • jumpman

          jumpman

          178.255.168.XXX
          Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • HellHogr

            HellHogr

            86.49.253.XXX
            Trolling možná tak od tebe, proč neumíš reagovat normálně? však ty si tu psal, jak Haas bude těžit z vývoje Ferrari příští rok, ptám se jak při takové změně pravidel 03 to stejný s útratou Haasu, ty jsi takový inženýr s finačním expertem až to drhne luft koukám

            + 2 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jumpman

              jumpman

              178.255.168.XXX
              úplně jednoduše, protože si zkrátka díly koupí, stejně jako to dělal doteď.
              Divím se, že s tvojím přístupem, kdy pouize lžeš a urážíš ostatní se vůbec můžeš diskuze účastnit, ale to je otázka na svědomí cenzora tohoto fóra...

              + 0 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • SergioPÉREZ

    SergioPÉREZ

    78.108.157.XXX
    Nejhorší na tom je, že teď jezdci X Y vlastní chybou špatného odhadu brzdného bodu "odrovnali" Red Bull, FERRARI, Mclaren. Kde mám ale záruku, že se to samé přes "kopírák" nestane znovu v posledním, nebo předposledním závodě za účelem odrovnání soupeře a získání tak pro sebe výhody Titulu Mistra světa F1. Tahle modelová situace se teď v praxi v Maďarsku docela osvědčila. Wolff ještě drze řekne: stala se "malá" chyba s "velkými" následky. Než složitě řešit finanční stropy a házet odpovědnost na jezdce který nehodu zavinil, přímo po závodě odebrat dle závažnosti "část" bodů evidentně zvýhodněné straně a hned by se přestalo podvádět. Možná by po skončení šampionátu nebylo marné některé Týmy co způsobili velké kolize jako teď krouhnout o prachy v odměnách v Poháru konstruktérů F1 a přelít je jako havarijní bonus pro poškozené Týmy. Jinak to asi nemá spravedlivé řešení 05 05 05

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jumpman

      jumpman

      178.255.168.XXX
      Proč tohle nikdo neřešil, když ten strop nebyl? Protože je to závodění a holt nehody se stávají a co si budeme povídat, většina diváků je vítá. Jenže teď rozpočtový strop znamená to, že když mají víc oprav, tak ty peníze nemůžou nalít do dalšího vývoje. A problém je, že oni ty peníze mají, ale nesmí je utratit...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • odin

    odin

    88.103.224.XXX
    Je fakt, že na těch rozpočtových stropech asi něco bude. A ne, že né, jak tu mnozí predikovali a predikují.
    Když i takový Haas s jeho Mazepinem (který bourá ob závod) a Schumacherem, který bourá ob dva, nepociťuje nedostatek peněz na opravy aut. Ale Ferrari a RedBullíčci s jejich zdroji nedostatek peněz pociťují.
    Nebo je to zase jenom záminka a politikaření? Potřebují si zase tyto týmy vybrečet nějaklé výjimky a výhody?

    + 0 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Mazepin mívá problém v téměř každém závodě, ale škod zatím napáchal více Schumi.

      + 0 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • kubajs

      kubajs

      45.82.234.XXX
      Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

      + 4 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • jumpman

      jumpman

      178.255.168.XXX
      tak když haas nic nevyvíjí tak má náklady jenom na opravy a může mu to být jedno. Pokud týmy zvyklé mít rozpočet kolem 300 mega ( a stále nemají problém tento balík sehnat) se musí vejít do 150, tak tam problém je. Stejně tak je ohromný rozdíl v tom, kde která stáj sídlí, pokud je to v anglii, jejich náklady mohou být až o třetinu nižší oproti jiným destinacím, ale strop mají všichni stejný...

      + 6 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Ty jsi vážně dobrý. Copak Ty sám doma vyvíjíš televize, rádia, chladničky, telefony, nebo třeba obyčejné dveře? A přesto vše máš.
        Samozřejmě nevývíjíš, ale abys je mohl mít, tak všechno musíš zaplatit, aby sis je mohl pořídit a u Haasu je to stejné.

        A stejně hloupé je to s těmi díly. Dyť Ferrari si téměř vše vyrábí samo ve své vlastní fabrice, případně ve svých vlastních filiálkách viz. Magneti Marelli. Není moc věcí které musí kupovat, dokonce jim patří i Brembo.

        + 0 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jumpman

          jumpman

          178.255.168.XXX
          tuhle reakci jsem tak nějak nepobral...
          Když chceš ale takto argumentovat, tak musíš uznat, že ten co ty tvoje ledničky vyvíjí má vyšší náklady než ty, co jen jdeš a tu lednici si koupíš. Aby se mu ten vývoj zaplatil, tak jich musí prodat X. Jenže když máš něco jako výdajový strop, tak pro tebe, jako zákazníka je to mnohem výhodnější než pro výrobce, který nemusí trefit vše na první dobrou, ale ty si koupíš už tu nejlepší variantu a za zlomek ceny co to výrobce reálně stálo u prvního kusu...

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Ferda

            Ferda

            46.47.176.XXX
            Dyť Ferrari má téměř celou svou fabriku pod jednou střechou a Tobě se to ještě nelíbí. Přitom celý svět ví, že právě tohle je to nejlacnější řešení. A nejedná se pouze o samotnou výrobu, ale třeba i o všechny vývojové centra včetně aerotunelu.
            Dyť Ferrari musí tohle zázemí závidět i Mergl.

            A to jsem ještě nepřipomenul, že z domácí dílny dostáváš vše jako první a ostatním prodáváš díly, které už pro Tebe mají téměř nulovou hodnotu.

            + 0 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jumpman

              jumpman

              178.255.168.XXX
              tak já bych si od tebe prosil zdarma taky nějakou tu ledničku 18
              Ferrari má problém nabrat lidi, kteří F1 rozumí. Nechce se jim z anglie do itálie. A pochybuju, že by mergl záviděl ferrari jejich zastaralej aerotunel, možná jsi to nezaznamenal, ale ferrari jezdí do kolína k toyotě...

              + 3 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama