DISKUZE K ČLÁNKU "Nikdy jsem nebyl tak agresivní jako Verstappen," brání se Hamilton. Marko vyčíslil škody + VIDEO

Lewis Hamilton po incidentu ve Velké ceně Británie tvrdí, že v soubojích si nikdy nepočíná tak agresivně, jako jeho rival Max Verstappen. Odborný poradce Red Bullu Helmut Marko mezitím promluvil o jeho zdravotním stavu a vyčíslil škody na technice.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Nikdy jsem nebyl tak agresivní jako Verstappen," brání se Hamilton. Marko vyčíslil škody + VIDEO

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 119, poslední 25.07.2021 21:39 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • Duncan66

    Duncan66

    86.49.246.XXX
    Kazdy kdo chce pristoupit k danemu souboji objektivne doporucuju zaber poskytnuty primo F1.com, kde je soubezne videt pohled z obou vozu od startu az do kolize. Hamilton se uz pred kolizi nekolikrat dostal vedle Maxe, nekdy byl dokonce pred nim a presto ani jednou nejel idealni stopu a vzdy jel zatacku jinak, nez normalne, aby tam nechal Maxovi misto a nedoslo ke kolizi. Na druhou stranu MAx vsechny tyto situace resil, jako by vedle sebe nikoho nemel a kazda zatacka byla jen a jen jeho a kdokoli jiny se ma klidit z cesty. Az do osudne chvile, kdy se Hamilton rozhodnul, ze nebude za hlupaka a kdyz jedou vedle sebe, tak se musi prizpusobit oba a v tu chvili okamzite doslo ke kolizi, protoze Max i v danou chvili odmitl akceptovat, ze ma vedle sebe dalsi auto a podle toho prizpusobit svoji jizdu.

    https://twitter.com/F1/status/1417555405597642754

    + 4 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      194.228.96.XXX
      Proto říkám, že i když je Hamilton na vině, tak nakonec zvítězila spravedlnost... Kéž by se Max alespoň trochu poučil...

      + 1 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • spinelesssheep

      spinelesssheep

      88.103.4.XXX
      Je to tak, Verstappen dobře věděl, kde má Hamiltona a nepřizpůsobil se tomu. Jak řekl Karun Chandhok ve své analýze na Sky Sports, oba dva mohli udělat víc pro to aby ke kolizi nedošlo = závodní incident. Já to taky tak vidím.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Duncan66

        Duncan66

        86.49.246.XXX
        Ano, oba mohli udelat vic, ale tady jeden neudelal cele kolo vubec nic a ten druhy 2x udelal 100% aby ke kolizi nedoslo, tedy v prvni zatacce a potom po te dlouhe rovince, kde byl dokonce pred Maxem. A v osudovou chvili neudelal 100%, ale pouze 50% a ocekaval, ze soupere taky udela neco proto, aby ke kolizi nedoslo. Bohuzel Max opet neudelal vubec nic, tak kolize nastala. Presto si pro me zcela nepochopitelne vetsina lidi mysli, ze Hamitlon je vetsi, nebo dokonce jediny vinik kolize.

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • spinelesssheep

          spinelesssheep

          88.103.4.XXX
          Máš pravdu, že v už v zatáčkách před kolizí to bylo strašně na těsno a uhýbal Ham. O to víc fascinující bylo, jak se to před Copse rozhodl poslat na vnitřek. Byl to obrovský risk, po kterém s klikou bral vše a já jsem po Silverstonu namlsaný na zbytek sezony. 03

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          Fanda.LH

          194.228.96.XXX
          Ale LH je viník kolize, to zpochybnit nelze... I kdyby nic, tak zaútočil a nedokázal dostat svá přední kola před soupeře, aby mohl určovat stopu a vymezil mu prostor, kde se má pohybovat... Výsledkem je kontakt předního a zadního kola a to je v 99% případů vždy vina toho vzadu...

          Jiná věc je, že za tohle je 10 sec adekvátní trest... Že Max musel odstoupit a skončil bolestivě ve zdi... Tak to už není vina čistě LH, tohle má zvažovat ve chvíli, kdy se cítí být nesmrtelný... Stejně jako je v pořádku, že LH slaví své vítězství, že je tu nějaký šampionát a je nutné sbírat body, tedy nejezdit hop nebo trop, by mělo být Maxovi jasné taky...

          + 2 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • SergioPÉREZ

            SergioPÉREZ

            78.108.157.XXX
            Je jasné, že zatáčka Copse corner se musí projet s velkým respektem, nejenom k soupeři, ale hlavně i sám k sobě. Zde se dosahují velké rychlosti a obrovské odstředivé síly než bývá obvykle na jiných tratí. Tady to bez respektu nemůže fungovat. Jsem zvědavý, jestli se Emil poučí a změní taktiku boje o Titul, než za každou cenu už po startu do toho vletět po hlavě. Ale Lewis začíná kousat jako Senna 12 12 11

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Ferda

              Ferda

              46.47.176.XXX
              Emilovi je zcela jedno kde a o koho svůj vůz rozmlátí. 18

              + 0 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • SergioPÉREZ

                SergioPÉREZ

                78.108.157.XXX
                Taky by se Ti Ferdo nelíbilo, kdyby Tě v autě nějaký magor zezadu sestřelil 02

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Ferda

                  Ferda

                  46.47.176.XXX
                  A nelíbilo by se mi ani kdyby mě předjíždějící chtěl sejmout v mé dráze i když má sám pro sebe volné celé tři pruhy.

                  + 0 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • SergioPÉREZ

                    SergioPÉREZ

                    78.108.157.XXX
                    Už ty dva kohouty neřeším, snad mi to Checo v Maďarsku zase nedoj.be 12 12 12

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Ferda

                      Ferda

                      46.47.176.XXX
                      Záleží na tom jestli budou mít pro Emila dost dílů na nový vůz. Klidně by se mohlo stát, že ten Pérův rozeberou na díly pro Emila a Pérovi dají nějakého historického veterána. Třeba skládanku podobnou Škodě Praktik. 12

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
          • Duncan66

            Duncan66

            86.49.246.XXX
            S tvym prvnim odstavcem vubec nesouhlasim.
            Viniky kolize jsou kdyz tak oba piloti. Z nekterych zaberu to vypada, ze Hamiulton byl minimalne na stejne urovni, mozna o kousicek vepredu, nez zacal brzdit, navic byl na vnitrku, takze v podstate on by mel byt ten kdo urcuje svoji zavodni stopu. Jestli se nepletu sam Vestapen nedavno prohlasil, ze kdyz se dostane na vnitrek, je zatacka jeho. Zapomnel tedy dodat, ze kdyz je s nekym v souboji, tak nezalezi jestli je na vnitrku, ci vnejsku, proste zatacka je vzdycky jen a jen jeho? V pravidlech nic takoveho neni pokud vim. Kontakt predniho a zadniho kola byl v tomto pripade koliznim kursem Vestapena, ktery narozdil od Hamiltona nedudelal vubec nic proto, aby ke kolizi nedoslo. Hamilton prokazatelne ano, ikdyz neudelal tolik, jako v prvni zatacce a potom v zatacce po te dlouhe rovince, kde se dostal zcela prokazatelne pred Maxe a presto zatacku neriznul jako Max zatacku Cops, nechal mu tam misto a jenom diky tomu nedoslo ke kolizi a Max si mohl udrzet vedeni.
            Je rada pripadu, kdy ke kolizi predniho kola se zadnim dojde vinou toho vepredu, ze soupere jednoduse zavre tak, ze kolizi uz zabranit nejde. A presne ten pripad nastal v nedeli. Hamilton narozdil od Maxe zpomalil mnohem vice, nechal mu tam 3/4 vozovky, presto to Max napral do Hamiltona. A podle tebe je Hamilton i tak hlavni vinik.... Ne, to mi opravdu rozum nebere.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Duncan66

              Duncan66

              86.49.246.XXX
              Za posledni sezony ma Max prokazatelne nasobne vice kolizi, nez Hamilton, stejne tak ma mnohonasobne vice nebezpecnych manevru, ze kterych mel nejeden pilot pekne nervy a do radia dal jasne vedet celemu svetu, co si o tom mysli. I v soubojich Hamilton - Verstapen je radove vice pripadu, kdy Hamilton byl ten rozumny a moudry a radeji uhnul, protoze narozdil od Verstapena vedel, ze nejake body jsou lepsi nez zadne a titul se nevyhrava v prvni zatacce kazdeho zavodu, ale je to maraton...
              Takze co je potom Verstapen, jestli je Hamilton udajne magor. To by musel byt Max davno zbaven svepravnosti a byla mu odebrana licence, ridicak a mohl by si tak jezdit akorat na simulatoru v ustavu pod odbornym dohledem 13

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Ferda

                Ferda

                46.47.176.XXX
                Pravdu díš. Emil v kolizích překonal Hamíka už dávno. V havárkách je Emil skutečným mistrem.
                Mylně se zdálo, že už se Emil uklidnil, ale opravdu to bylo pouhé zdání způsobené tím, že Emil dlouho jezdil osamocen v území nikoho.
                Evidentně mu přezdívka Vozeďbouch sedí i dnes jako přišitá. 04

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Duncan66

                  Duncan66

                  86.49.246.XXX
                  Nevim jestli jej prekonal, absolutne, protoze "legendarni" sezona Hamiltona 2011, kdy mel kolizi vice jak v polovine zavodu sezony z toho jenom 8x to bylo s Massou, to podle me jen tak nekdo neprekona.
                  Stejne jako jen tak nikdo asi neprekona statistiku kolizi Grosjeana v prvnich kolech zavodu. Tam zcela nepochybne vevodi on.
                  Mam na mysli sezony, ve kterych je i Verstapen. Ono je to i logicke, jednak ten rozdil veku, vyspelosti, moudrosti, ale taky je ten zasadni rozdil v tom, ze Max az do letosni sezony realne o titul bojovat nemohl a pri svem charakteru prvni, nebo zadny to tam poustel na prasaka, protoze pro nej osobne nemel co ztratit. Letos je to jinak a zatim mel stesti, ze mu sli ostatni z cesty az do nedele. 13

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Ferda

                    Ferda

                    46.47.176.XXX
                    Emil už dvakrát dokázal během jednoho víkendu rozbít hned tři vozy. A pár dalších jich přidal v průběhu sezóny, takže těch 8 s Massou je slabota.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
            • Poky

              Poky

              78.80.18.XXX
              Ale Max s tim ma prece zkusenosti. Pro nej to neni nic neobvikleho, ze ho nekdo zezadu naboura.
              https://youtu.be/36YFQTFzZwU

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Adrian Newey přemýšlí o své budoucnosti

Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

  • Pátek

    • Trénink ()
    • Kvalifikace ()
  • Sobota

    • Trénink ()
    • Závod ()
  • Neděle

    • Závod (22:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama