DISKUZE K ČLÁNKU Svoje tituly jsem nevyhrál s dominantním vozem, těší Alonsa

Fernando Alonso je bezpochyby na sklonku své aktivní kariéry. Devětatřicetiletý rutinér získal dva mistrovské tituly, ale pravda je taková, že jich mohlo být mnohem víc. V klíčových momentech se však od rodáka z Ovieda odklonilo štěstí.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Svoje tituly jsem nevyhrál s dominantním vozem, těší Alonsa

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 46, poslední 13.07.2021 15:16 Vložte komentář

Nejlepší názory

» daaviid23 (Hlasovalo 12 lidí) 11.07.2021 08:56
V roce 2005 a 2006 měl štěstí a pak už jen smůlu?… »
» Poky (Hlasovalo 7 lidí) 11.07.2021 08:16
Mel by taky vspomenout na Piqueta jr. . Ktery si… »
» jumpman (Hlasovalo 7 lidí) 11.07.2021 11:23
Dominantní auto skutečně neměl, ale nejlepší v… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

      • Situs

        Situs

        88.102.38.XXX
        Máš pravdu že ve WEC jsme to vlastně s dominantní Toyotou zažili 01 To víš že by jsme si to taky vychutnali 12

        + 2 / − 10

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          86.49.248.XXX
          Toyota byla dominantní, ale při vytrvalostních závodech je daleko víc faktorů co se může pokazit, takže tam hraje furt roli i spolehlivost a vyrovnanost pilotů

          + 2 / − 6

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            88.102.38.XXX
            A taky to není jen o jednom řidiči, jedinec to může více zkazit než jim to vyhrát. Alonso to zvládl a to LeMans nebo myslím ten rekord ve SPA to bylo mega.

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • Zatracený Mitsubiš

    Zatracený Mitsubiš

    46.13.30.XXX
    2005 byl Renault dominantni myslim pouze prvni tri zavody, pak nastoupil Kimmi se svym Mclarenem, na kterej uz Renault rychlostne nestacil a slo spis o spolehlivost.
    V roce 2006 po zakazu hmotovych tlumicu, obe Ferrari valcovaly Renaulty.
    2007 Mclaren celou sezonu dominantni, bohuzel ale vsadil na druhou stranu garaze, cimz se pripravil o titul.
    2010 Petrov, Petrov... Grrrrrr 09 To byly nervy. Titul tam mel byt
    2012 Asi nejlepsi sezona v podani Alonsa proti bezkonkurencnimu Redbullu pana Neweho.
    2022/23 - Alonso Alpine world championes! 12

    + 3 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    91.245.26.XXX
    V roce 2005 a 2006 měl štěstí a pak už jen smůlu? To není smůla, to byla karma 13

    + 12 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Poky

    Poky

    78.80.105.XXX
    Mel by taky vspomenout na Piqueta jr. . Ktery si znicil karieru pro jeho titul.

    + 7 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • kubajs

    kubajs

    45.82.234.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 13 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jumpman

      jumpman

      178.255.168.XXX
      Dominantní auto skutečně neměl, ale nejlepší v tehdejším poli ano. Je to asi jako letos. Mercedes je stále nejrychlejší, ale už to není o 2s oproti konkurenci a hamilton má najednou problém. Myslím, že tohle chtěl alonso naznačit...

      + 7 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Jindrich K.

      Jindrich K.

      89.103.104.XXX
      Nejrychlejší auto v roce 2005 byl McLaren ...

      + 6 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jumpman

        jumpman

        178.255.168.XXX
        tak to ani omylem. Renault byl továrním týmem michelinu a tím to bylo vše dané

        + 1 / − 6

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Icewoman

          Icewoman

          178.255.168.XXX
          Ne. McLaren byl mnohem rychlejší, ale poruchovější, Renault byl spolehlivost sama - aspoň teda v Alonsových rukách. Alonso neodstoupil ani jednou kvůli technické závadě, v Kanadě si škrtl o zeď a v Maďarsku si v prvním kole s někým ťukl. S Michelinem to nemělo nic společného, leda snad v příměru s Brigestone...

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Jindrich K.

          Jindrich K.

          89.103.104.XXX
          Pokud jsi sezonu sledoval a nejen koukal na wikipedii do výsledků tak bys věděl, že říkáš hloupost, McLaren byl určitě nejrychlejší, ale nebyl moc spolehlivý. Alonso vyhrál díky spolehlivosti a dobré rychlosti, ne kvůli Michelinu nebo že by Renault byl nejrychlejší.

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Ferda

            Ferda

            46.47.176.XXX
            Hmotové tlumiče měly tu vlastnost, že Renault s nimi seděl jak přibitý a oproti jiným vozům jezdil jako po kolejích. Jízdní vlastnosti Renaultu byly pro očo diváka nejvíce znatelné v mokrých závodech.
            A spolehlivost Renaultu byla hlavně proto, že díky vynikajicímu podvozku měli oproti jiným vozům velkou výhodu a nemuseli jít do extrémů jako třeba Ferrari a hlavně McL.

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Jindrich K.

              Jindrich K.

              89.103.104.XXX
              Nu Ferrari 2005 nešlo myslím do žádných extrémů to bylo jen pomalé. McLaren v úvodu sezony sice nic moc, ale pak začali lítat a byli velmi rychlý, hlavně Kimi, ale i Montoya měl své dny. Renault jezdil skvěle, ale prostě v čisté rychlosti byl McLaren rychlejší

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Ferda

                Ferda

                46.47.176.XXX
                Tak zrovna McL byl v 05 super, ale 06 hotová kalamita. Až jsem se divil, že čerstvý dvojnásobný přestupuje právě do tohoto týmu.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama