DISKUZE K ČLÁNKU Svoje tituly jsem nevyhrál s dominantním vozem, těší Alonsa

Fernando Alonso je bezpochyby na sklonku své aktivní kariéry. Devětatřicetiletý rutinér získal dva mistrovské tituly, ale pravda je taková, že jich mohlo být mnohem víc. V klíčových momentech se však od rodáka z Ovieda odklonilo štěstí.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Svoje tituly jsem nevyhrál s dominantním vozem, těší Alonsa

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 46, poslední 13.07.2021 15:16 Vložte komentář

Nejlepší názory

» daaviid23 (Hlasovalo 12 lidí) 11.07.2021 08:56
V roce 2005 a 2006 měl štěstí a pak už jen smůlu?… »
» Poky (Hlasovalo 7 lidí) 11.07.2021 08:16
Mel by taky vspomenout na Piqueta jr. . Ktery si… »
» jumpman (Hlasovalo 7 lidí) 11.07.2021 11:23
Dominantní auto skutečně neměl, ale nejlepší v… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

      • Situs

        Situs

        88.102.38.XXX
        Máš pravdu že ve WEC jsme to vlastně s dominantní Toyotou zažili 01 To víš že by jsme si to taky vychutnali 12

        + 2 / − 10

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          86.49.248.XXX
          Toyota byla dominantní, ale při vytrvalostních závodech je daleko víc faktorů co se může pokazit, takže tam hraje furt roli i spolehlivost a vyrovnanost pilotů

          + 2 / − 6

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            88.102.38.XXX
            A taky to není jen o jednom řidiči, jedinec to může více zkazit než jim to vyhrát. Alonso to zvládl a to LeMans nebo myslím ten rekord ve SPA to bylo mega.

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • Zatracený Mitsubiš

    Zatracený Mitsubiš

    46.13.30.XXX
    2005 byl Renault dominantni myslim pouze prvni tri zavody, pak nastoupil Kimmi se svym Mclarenem, na kterej uz Renault rychlostne nestacil a slo spis o spolehlivost.
    V roce 2006 po zakazu hmotovych tlumicu, obe Ferrari valcovaly Renaulty.
    2007 Mclaren celou sezonu dominantni, bohuzel ale vsadil na druhou stranu garaze, cimz se pripravil o titul.
    2010 Petrov, Petrov... Grrrrrr 09 To byly nervy. Titul tam mel byt
    2012 Asi nejlepsi sezona v podani Alonsa proti bezkonkurencnimu Redbullu pana Neweho.
    2022/23 - Alonso Alpine world championes! 12

    + 3 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    91.245.26.XXX
    V roce 2005 a 2006 měl štěstí a pak už jen smůlu? To není smůla, to byla karma 13

    + 12 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Poky

    Poky

    78.80.105.XXX
    Mel by taky vspomenout na Piqueta jr. . Ktery si znicil karieru pro jeho titul.

    + 7 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • kubajs

    kubajs

    45.82.234.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 13 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jumpman

      jumpman

      178.255.168.XXX
      Dominantní auto skutečně neměl, ale nejlepší v tehdejším poli ano. Je to asi jako letos. Mercedes je stále nejrychlejší, ale už to není o 2s oproti konkurenci a hamilton má najednou problém. Myslím, že tohle chtěl alonso naznačit...

      + 7 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Jindrich K.

      Jindrich K.

      89.103.104.XXX
      Nejrychlejší auto v roce 2005 byl McLaren ...

      + 6 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jumpman

        jumpman

        178.255.168.XXX
        tak to ani omylem. Renault byl továrním týmem michelinu a tím to bylo vše dané

        + 1 / − 6

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Icewoman

          Icewoman

          178.255.168.XXX
          Ne. McLaren byl mnohem rychlejší, ale poruchovější, Renault byl spolehlivost sama - aspoň teda v Alonsových rukách. Alonso neodstoupil ani jednou kvůli technické závadě, v Kanadě si škrtl o zeď a v Maďarsku si v prvním kole s někým ťukl. S Michelinem to nemělo nic společného, leda snad v příměru s Brigestone...

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Jindrich K.

          Jindrich K.

          89.103.104.XXX
          Pokud jsi sezonu sledoval a nejen koukal na wikipedii do výsledků tak bys věděl, že říkáš hloupost, McLaren byl určitě nejrychlejší, ale nebyl moc spolehlivý. Alonso vyhrál díky spolehlivosti a dobré rychlosti, ne kvůli Michelinu nebo že by Renault byl nejrychlejší.

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Ferda

            Ferda

            46.47.176.XXX
            Hmotové tlumiče měly tu vlastnost, že Renault s nimi seděl jak přibitý a oproti jiným vozům jezdil jako po kolejích. Jízdní vlastnosti Renaultu byly pro očo diváka nejvíce znatelné v mokrých závodech.
            A spolehlivost Renaultu byla hlavně proto, že díky vynikajicímu podvozku měli oproti jiným vozům velkou výhodu a nemuseli jít do extrémů jako třeba Ferrari a hlavně McL.

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Jindrich K.

              Jindrich K.

              89.103.104.XXX
              Nu Ferrari 2005 nešlo myslím do žádných extrémů to bylo jen pomalé. McLaren v úvodu sezony sice nic moc, ale pak začali lítat a byli velmi rychlý, hlavně Kimi, ale i Montoya měl své dny. Renault jezdil skvěle, ale prostě v čisté rychlosti byl McLaren rychlejší

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Ferda

                Ferda

                46.47.176.XXX
                Tak zrovna McL byl v 05 super, ale 06 hotová kalamita. Až jsem se divil, že čerstvý dvojnásobný přestupuje právě do tohoto týmu.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama