DISKUZE K ČLÁNKU Nekonečný příběh: FIA si opět posvítí na flexibilní křídla, Hamilton si stěžuje na Red Bull
Mezinárodní automobilová federace (FIA) od Velké ceny Francie ve Formuli 1 zpřísní testy flexibility zadních křídel poté, co u Mercedesu postěžovali na řešení Red Bullu, který mu je letos podstatně blíže než v minulých letech.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Nekonečný příběh: FIA si opět posvítí na flexibilní křídla, Hamilton si stěžuje na Red Bull
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Mr.B
07:43 13.05.2021 188.92.14.XXX
DAS nebyl v rozporu s pravidly a FIA neměla důvod, proč by ho zakázala. https://f1news.autoroad.cz/novinky/98674-proc-je-podle-fia-system-rizeni-mercedesu-das-legalni-a-proc-do-nej-mensi-tymy-nepujdou
Důvod pro zákaz v dalších ročnících byl pouze finanční, aby týmy nemusely investovat do vývoje v další oblasti.
Mimochodem, kdo proti DAS protestoval? Správně - bonzáckej RedBull https://f1news.autoroad.cz/novinky/99211-red-bull-plni-slib-a-protestuje-proti-systemu-das
Důvod pro zákaz v dalších ročnících byl pouze finanční, aby týmy nemusely investovat do vývoje v další oblasti.
Mimochodem, kdo proti DAS protestoval? Správně - bonzáckej RedBull https://f1news.autoroad.cz/novinky/99211-red-bull-plni-slib-a-protestuje-proti-systemu-das
tom11
20:05 12.05.2021 185.99.177.XXX
pokud FIA po "aféře" s předními křídly před několika lety dopustí de facto to samé s křídly zadními, jen tím potvrzuje, co za bandu amatérů to je. fandím v tomto jednoznačně RB a bonzáckej mercedes má u mě . obzvláště po té, co vloni používal celou sezonu DAS - podle mě výtečný nápad, který je na tom ohledně souladu s pravidly dost podobně.
a když už jsme u těch pravidel - moc se těším na ta nová, kde bude takovýchhle "okýnek" opět mnoho a mnoho. a konstruktéři budou objevovat nová a nová a my se tu budeme do krve přít, zda je to legální či nikoliv .
a když už jsme u těch pravidel - moc se těším na ta nová, kde bude takovýchhle "okýnek" opět mnoho a mnoho. a konstruktéři budou objevovat nová a nová a my se tu budeme do krve přít, zda je to legální či nikoliv .
Mike17
20:00 12.05.2021 185.149.130.XXX
Ano. A o hledání skulinek, které konkurence neobjevila celá F1 je. tenkrát se upravily testy, váhy se tuším zdvojnásobily a RB možná musel křídla upravit. Během sezony.
Je to stejné jako s dvojitými difuzory, nebo loňskou vychytávkou Mercedesu. Příkladů by se našlo mnoho.
Když něco FIA schválí, je to legální. Můžou pak testy přitvrdit, nebo pravidla změnit.
Je to stejné jako s dvojitými difuzory, nebo loňskou vychytávkou Mercedesu. Příkladů by se našlo mnoho.
Když něco FIA schválí, je to legální. Můžou pak testy přitvrdit, nebo pravidla změnit.
Poky
19:55 12.05.2021 46.254.64.XXX
Vzpomeň si na přední křídlo RB. Nakonec se ukázalo, že byla zastaralá pravidla a vubec se tam neopravil tlak na křídlo, který je během závodu. Že prohyb křídla byl zkoušen směsnou vahou, kterou během závodu přední křídlo zažije jen když "stojí". Je to stejně jako s antivirem. Ten se upraví až když zná vir, proti čemu bojovat. Pravidla nejdou napsat tak, aby někdo nenašel nějakou okliku a získal defakto nefér výhodu.
Petr Hloušek
19:55 12.05.2021 185.100.196.XXX
Mercedes je kvůli tomuto chování nejnesympatičtější stáj
Mike17
19:48 12.05.2021 185.149.130.XXX
"Všiml jsem si těch komentářů. Samozřejmě naše auta jsou podrobně kontrolována, existuje test průhybu a celá řada testů, kterými musí projít. FIA je s naším autem zcela spokojená,"
Zdroj: [odkaz na stránku]
Pokud chápeš psaný text, vyplývá z toho, že křídlo prošlo testem průhybu.
Ale myslel jsem RB 2010-2013 kdy mu byly křídla testována mnohokrát, testy zpřísněny a auto prošlo. Takže netuším, co na nich bylo nelegálního.
Zdroj: [odkaz na stránku]
Pokud chápeš psaný text, vyplývá z toho, že křídlo prošlo testem průhybu.
Ale myslel jsem RB 2010-2013 kdy mu byly křídla testována mnohokrát, testy zpřísněny a auto prošlo. Takže netuším, co na nich bylo nelegálního.
Aktuálně
Nadcházející závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
-
Sobota
- Závod (18:00 - 19:00)
Max VERSTAPPEN - Kvalifikace (22:00 - 23:00)
- Závod (18:00 - 19:00)
-
Neděle
- Závod (22:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek