DISKUZE K ČLÁNKU Steiner se vrací k chybám jeho pilotů v Bahrajnu
Nováčci u Haasu prožili v Bahrajnu křest ohněm. Jak Mick Schumacher, tak i Nikita Mazepin se v pouštním království dopustili několika chyb. Jejich šéf Guenther Steiner si myslí, že na vině je nepředvídatelnost monopostu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Steiner se vrací k chybám jeho pilotů v Bahrajnu
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» SergioPÉREZ
(Hlasoval 1 člověk)
03.04.2021 19:55
Moc profesionální to ale není, nechat si vyštípat… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Ferda
10:31 04.04.2021 46.47.176.XXX
Ano, říká se to, ale moc tomu nevěřím. Asi se ještě teď soudí o Force Indii. Evidentně bez šancí na úspěch. Mohl mít zájem o Williams a Haas by svůj tým taky velice rád přenechal nějakému zájemci už teď.
Osobně si myslím, že starý Mazepin by si tým F1 vůbec nemohl dovolit.
Osobně si myslím, že starý Mazepin by si tým F1 vůbec nemohl dovolit.
Ferda
10:25 04.04.2021 46.47.176.XXX
Koho by James neuchvátil? Byl rychý, dravý a svobodomyslný. Prostě rebel každým coulem. Podobný typ byl Reine Wisell, kterého jsem viděl jezdit v Brně 1976 s Camarem. Tehdy nedojel kvůli brzdám. Dodnes vzpomínám na jeho hlášku. "Těch 650 koní není k ničemu, když není v pořádku brzda."
Ale to jsem odbočil. Chtěl jsem připomenout, že 1976 byl rok, který mi ukázal, že F1 není férová hra pokud nejste Ferrari. Bylo dost sprosté jak se tehdy obula FISA, FOCA či kdo byl tehdy u moci do McLarenu za nedodržení celkové šíře vozu kvůli podhuštěným gumám.
Právě tehdy Ferrari ztratilo mou důvěru a už nikdy ji v mých očích nezískalo zpátky.
Ale to jsem odbočil. Chtěl jsem připomenout, že 1976 byl rok, který mi ukázal, že F1 není férová hra pokud nejste Ferrari. Bylo dost sprosté jak se tehdy obula FISA, FOCA či kdo byl tehdy u moci do McLarenu za nedodržení celkové šíře vozu kvůli podhuštěným gumám.
Právě tehdy Ferrari ztratilo mou důvěru a už nikdy ji v mých očích nezískalo zpátky.
SergioPÉREZ
23:45 03.04.2021 78.108.157.XXX
Tak nějak aktivně jsem začal od prvního TV přenosu sledovat dění ve světě F1 (GP Monaco 1974) všechny jezdce jsem zbožňoval, hlavně Fitti, Ronie...nakonec jsem začal uznávat Nikkiho a do sezony 1975 jsem šel s jasným cílem, že s Laudou a jeho FERRARI oslavíme Titul. Už jsem čekal, že v GP Holandska vyhraje zase můj kůň Lauda, ale před ním stále jezdil pro mne nesympatický vůz oproti FERRARI s číslem 24 a pro mne neznámý jezdec. Byl jsem naštvaný, že Lauda ho nepředjel a nezvítězil...šup a konec přenosu bez bedny a oslav jezdců. Po nějaké době jsem v Motoristické současnosti poprvé v novinové kvalitě fotky viděl toho vítěze GP Holandska
Jamese Hunta!! Tvl takového týpka jsem ještě nezažil, ta jeho vizáž a hodně dlouhé vlasy! a bylo vymalováno! Od té doby jsem zubatého Laudu zradil a poslal k šípkům, za to do Jamese jsem se úplně zbláznil a moje Fandovství chytlo ten největší level a v 76´ už slavili s Jamesem a nádherným Mclarenem Titul mistra světa F1. K Laudovi, kterého jsem chladnokrevně co by jeho fanda zradil, jsem se hodně nepěkně choval, aby James byl nejlepší,..to víš dětská duše je hodně divoká
a potom už to byla klasika ...Gilles, Patrése, Cesaris, Piquet, J.Villeneuve, Piquet jr, PÉREZ
Jamese Hunta!! Tvl takového týpka jsem ještě nezažil, ta jeho vizáž a hodně dlouhé vlasy! a bylo vymalováno! Od té doby jsem zubatého Laudu zradil a poslal k šípkům, za to do Jamese jsem se úplně zbláznil a moje Fandovství chytlo ten největší level a v 76´ už slavili s Jamesem a nádherným Mclarenem Titul mistra světa F1. K Laudovi, kterého jsem chladnokrevně co by jeho fanda zradil, jsem se hodně nepěkně choval, aby James byl nejlepší,..to víš dětská duše je hodně divoká
a potom už to byla klasika ...Gilles, Patrése, Cesaris, Piquet, J.Villeneuve, Piquet jr, PÉREZ
Ferda
23:03 03.04.2021 46.47.176.XXX
Jó Luboš Pecháček. Zdalipak se někdy s takovou úctou bude vzpomínat i na Tomyše?
76 byl zajímavý především kvůli Laudovi a jeho rychlému návratu do ostré sedačky. Né nebyl to můj kůň, ale později jsem pracoval v prostředí kde spáleniny byly na denním pořádku a vím jak krutý úraz spálenina je.
Klobouk dolů před jeho odhodláním i před jeho odvahou odepsát mokrý závod v Japonsku. Koule na dojetí a na zisk alespoň pouhého bodíku měl rozhozené hodně nadějně.
76 byl zajímavý především kvůli Laudovi a jeho rychlému návratu do ostré sedačky. Né nebyl to můj kůň, ale později jsem pracoval v prostředí kde spáleniny byly na denním pořádku a vím jak krutý úraz spálenina je.
Klobouk dolů před jeho odhodláním i před jeho odvahou odepsát mokrý závod v Japonsku. Koule na dojetí a na zisk alespoň pouhého bodíku měl rozhozené hodně nadějně.
SergioPÉREZ
22:42 03.04.2021 78.108.157.XXX
Legendární Luboš Pecháček ..... ale Jo! Takhle nadupaná sezona F1 s mým oblíbencem v konkurenceschopným Týmu, to je fakt pro mne zase vrchol Fandovství
SergioPÉREZ
22:16 03.04.2021 78.108.157.XXX
Tak rok 1976 a můj kůň James Hunt...už jsem myslel, že je všechno pryč, ale pro mne zázraky se dějí, S Checem zažívám jako přes kopírák tu samou agonií prožitků jako tehdy za zlaté éry F1 ...ještě získat ten Titul jako James a mám definitivně vymalováno
Ferda
21:28 03.04.2021 46.47.176.XXX
Mi už se to nechce ani komentovat. Co si už od svého dětství pamatuji, tak je v F1 stále nějaký tým v ohrožení. I synáčci stále přicházejí i odcházejí, ale občas se najde i někdo movitý, kdo dokáže vyhodit své peníze za jezdce typu James Hunt. Prostě trefa do černého a pak se z ničeho může vyklubat rok 1976. - Nejzajímavější rok v celé existenci F1.
SergioPÉREZ
21:14 03.04.2021 78.108.157.XXX
Hmm, Haas a Aston Martin na mne působí, jako by byli v patové situaci. A to k vůli tomu, že starší Stroll a Mazepin to lámou moc přes koleno, na úkor Týmu, aby za každou cenu tam udrželi svoje synáčky
SergioPÉREZ
19:55 03.04.2021 78.108.157.XXX
Moc profesionální to ale není, nechat si vyštípat už hotového pilota Magnyho, a najednou angažovat dva nezkušené nováčky zvláště do takového týmu, kde vozy trpí větší nestabilitou a hůře se ovládají. Sakryš! Formule 1 je královskou disciplínou motorsportu a ne nějakou Autoškolou
Aktuálně
Nadcházející závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
-
Sobota
- Závod (18:00 - 19:00)
- Kvalifikace (22:00 - 23:00)
-
Neděle
- Závod (22:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek