DISKUZE K ČLÁNKU Steiner se vrací k chybám jeho pilotů v Bahrajnu

Nováčci u Haasu prožili v Bahrajnu křest ohněm. Jak Mick Schumacher, tak i Nikita Mazepin se v pouštním království dopustili několika chyb. Jejich šéf Guenther Steiner si myslí, že na vině je nepředvídatelnost monopostu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Steiner se vrací k chybám jeho pilotů v Bahrajnu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 34, poslední 04.04.2021 19:35 Vložte komentář

Nejlepší názory

» SergioPÉREZ (Hlasoval 1 člověk) 03.04.2021 19:55
Moc profesionální to ale není, nechat si vyštípat… »
» Ferda (Hlasoval 1 člověk) 03.04.2021 20:04
Magnuma i Grose by Haas musel platit. To by se… »
» HellHogr (Hlasoval 1 člověk) 03.04.2021 20:56
Tak Mick je budoucí hvězda Ferrari, Mazespin zase… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Ano, říká se to, ale moc tomu nevěřím. Asi se ještě teď soudí o Force Indii. Evidentně bez šancí na úspěch. Mohl mít zájem o Williams a Haas by svůj tým taky velice rád přenechal nějakému zájemci už teď.
Osobně si myslím, že starý Mazepin by si tým F1 vůbec nemohl dovolit.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Koho by James neuchvátil? Byl rychý, dravý a svobodomyslný. Prostě rebel každým coulem. Podobný typ byl Reine Wisell, kterého jsem viděl jezdit v Brně 1976 s Camarem. Tehdy nedojel kvůli brzdám. Dodnes vzpomínám na jeho hlášku. "Těch 650 koní není k ničemu, když není v pořádku brzda."
Ale to jsem odbočil. Chtěl jsem připomenout, že 1976 byl rok, který mi ukázal, že F1 není férová hra pokud nejste Ferrari. Bylo dost sprosté jak se tehdy obula FISA, FOCA či kdo byl tehdy u moci do McLarenu za nedodržení celkové šíře vozu kvůli podhuštěným gumám.
Právě tehdy Ferrari ztratilo mou důvěru a už nikdy ji v mých očích nezískalo zpátky.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
jojo, proto to vypadá, že starej mazepin koupí celej haas, když nemá na sedačku 20

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
SergioPÉREZ

SergioPÉREZ

78.108.157.XXX
Tak nějak aktivně jsem začal od prvního TV přenosu sledovat dění ve světě F1 (GP Monaco 1974) všechny jezdce jsem zbožňoval, hlavně Fitti, Ronie...nakonec jsem začal uznávat Nikkiho a do sezony 1975 jsem šel s jasným cílem, že s Laudou a jeho FERRARI oslavíme Titul. Už jsem čekal, že v GP Holandska vyhraje zase můj kůň Lauda, ale před ním stále jezdil pro mne nesympatický vůz oproti FERRARI s číslem 24 a pro mne neznámý jezdec. Byl jsem naštvaný, že Lauda ho nepředjel a nezvítězil...šup a konec přenosu bez bedny a oslav jezdců. Po nějaké době jsem v Motoristické současnosti poprvé v novinové kvalitě fotky viděl toho vítěze GP Holandska
Jamese Hunta!! Tvl takového týpka jsem ještě nezažil, ta jeho vizáž a hodně dlouhé vlasy! a bylo vymalováno! Od té doby jsem zubatého Laudu zradil a poslal k šípkům, za to do Jamese jsem se úplně zbláznil a moje Fandovství chytlo ten největší level a v 76´ už slavili s Jamesem a nádherným Mclarenem Titul mistra světa F1. K Laudovi, kterého jsem chladnokrevně co by jeho fanda zradil, jsem se hodně nepěkně choval, aby James byl nejlepší,..to víš dětská duše je hodně divoká 12 12 12
a potom už to byla klasika ...Gilles, Patrése, Cesaris, Piquet, J.Villeneuve, Piquet jr, PÉREZ 11 11 11

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Jó Luboš Pecháček. 01 Zdalipak se někdy s takovou úctou bude vzpomínat i na Tomyše?
76 byl zajímavý především kvůli Laudovi a jeho rychlému návratu do ostré sedačky. Né nebyl to můj kůň, ale později jsem pracoval v prostředí kde spáleniny byly na denním pořádku a vím jak krutý úraz spálenina je.
Klobouk dolů před jeho odhodláním i před jeho odvahou odepsát mokrý závod v Japonsku. Koule na dojetí a na zisk alespoň pouhého bodíku měl rozhozené hodně nadějně.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
SergioPÉREZ

SergioPÉREZ

78.108.157.XXX
Legendární Luboš Pecháček 01 01 01..... ale Jo! Takhle nadupaná sezona F1 s mým oblíbencem v konkurenceschopným Týmu, to je fakt pro mne zase vrchol Fandovství 11

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Chceš mi namluvit, že při závodu F1 znovu nervozitou přešlapuješ před černobílou televizi jako v sedmdesátém šestém? 04

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
SergioPÉREZ

SergioPÉREZ

78.108.157.XXX
Tak rok 1976 a můj kůň James Hunt...už jsem myslel, že je všechno pryč, ale pro mne zázraky se dějí, S Checem zažívám jako přes kopírák tu samou agonií prožitků jako tehdy za zlaté éry F1 01...ještě získat ten Titul jako James a mám definitivně vymalováno 12 12 12

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Mi už se to nechce ani komentovat. Co si už od svého dětství pamatuji, tak je v F1 stále nějaký tým v ohrožení. I synáčci stále přicházejí i odcházejí, ale občas se najde i někdo movitý, kdo dokáže vyhodit své peníze za jezdce typu James Hunt. Prostě trefa do černého a pak se z ničeho může vyklubat rok 1976. - Nejzajímavější rok v celé existenci F1. 01

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
SergioPÉREZ

SergioPÉREZ

78.108.157.XXX
Hmm, 05 Haas a Aston Martin na mne působí, jako by byli v patové situaci. A to k vůli tomu, že starší Stroll a Mazepin to lámou moc přes koleno, na úkor Týmu, aby za každou cenu tam udrželi svoje synáčky 05

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Bohužel ani Mazepin nemá dost peněz na to, aby si zaplatil fleka v závodním týmu.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

31.30.171.XXX
Tak Mick je budoucí hvězda Ferrari, Mazespin zase má money na to, aby odjel 3 zatáčky

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Magnuma i Grose by Haas musel platit. To by se Ferrari nehodilo do krámu.

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
SergioPÉREZ

SergioPÉREZ

78.108.157.XXX
Moc profesionální to ale není, nechat si vyštípat už hotového pilota Magnyho, a najednou angažovat dva nezkušené nováčky zvláště do takového týmu, kde vozy trpí větší nestabilitou a hůře se ovládají. Sakryš! Formule 1 je královskou disciplínou motorsportu a ne nějakou Autoškolou 02

+ 1 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen a design jeho přilby při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Adrian Newey přemýšlí o své budoucnosti

Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama