DISKUZE K ČLÁNKU "Dostat ztracený přítlak zpět je těžší, než jsme čekali," připouští Alpine. O kolik týmy zpomalily?

Změny v oblasti podlahy měly za účel zpomalit letošní monoposty Formule 1, aby se nemusely měnit pneumatiky Pirelli. Ty by mohly mít s neustále rostoucím přítlakem potíže. Podle Alpine není tak snadné se dostat zpět na loňské úrovně aerodynamické výkonnosti.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Dostat ztracený přítlak zpět je těžší, než jsme čekali," připouští Alpine. O kolik týmy zpomalily?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 23, poslední 26.03.2021 13:45 Vložte komentář

Nejlepší názory

» juras (Hlasovali 2 lidé) 25.03.2021 11:06
Přirozeně to ovlivnilo všechny...ale zdá se že… »
» HellHogr (Hlasovali 2 lidé) 25.03.2021 19:48
To jsou ti technici co otevriali Tsunodovi DRS na… »
» HellHogr (Hlasovali 2 lidé) 25.03.2021 23:08
Pneu C5, max.vykon hondy a všude DRS jjj od toho… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Ferda

Ferda

37.188.251.XXX
Technici z AT tvrdí, že na loňském přítlaku jsou už teď.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
juras

juras

88.103.92.XXX
Přirozeně to ovlivnilo všechny...ale zdá se že nejvíc paradoxně utrpěl Mercedes...
Já se vůbec divím...já bych předepsal co se týče podvozku pod celým autem rovnou desku bez jakýchkoli cikgrlátek, záhybů, výřezů, křidýlek a bylo by. Auta by rázem ztratili velkou část přítlaku a ušetřilo by se na vývoji nesmyslů.
Pamatuju si jak velká změna byla zákaz wing-carů, jak monoposty zpomalily a místo jízdy "po kolejích" zas piloti museli auta krotit i ve smyku...za časů wing-carů dostal auto do smyku snad jen Gilles... 12

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
"aby se nemusely měnit pneumatiky Pirelli"
.... stejně se změnily 11

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Šampionát 1983 s jedním palivovým škraloupem

Byl Piquetův titul v roce 1983 opravdu spravedlivý, nebo se dočkal nepovolené pomoci?

Max Verstappen ve vedení GP Kanady

Marko o vývoji Red Bullu: "Vylepšení fungují, data jsou slibná. Ferrari i McLaren za sebou udržíme!"

Esteban Ocon s vozem Alpine A524

Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček

Sergio Pérez bude v Red Bullu pokračovat

Péreze prodloužení smlouvy s Red Bullem nenakoplo: po mizerném závodě bude ve Španělsku potrestán

Max Verstappen po GP Kanady

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen slaví 60. triumf

Max Verstappen zpět na trůnu, ovšem rozhodně neměl lehký život (ilustrační foto)

GP KANADY: Kulička rulety s počasím se zastavila na čísle 1 - Verstappen opět vítězí

George Russell mohl být z nerozhodné kvalifikace samozřejmě spokojen (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Všichni očekávají nepředvídatelný závod

Verstappen zajel nejlepší čas, a přesto pole-position nemá (ilustrační foto)

Kvalifikace v Kanadě skončila nerozhodně, Ferrari a Pérez zpytují svědomí

Alex Albon si nárazem do Zdi šampionů zkomplikoval situaci (ilustrační foto)

V třetím tréninku Mercedesy jako kdysi, triumf jim "pokazil" Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama