DISKUZE K ČLÁNKU Konečně: Hamilton se dohodl s Mercedesem, podepsal jednoletou smlouvu
Lewis Hamilton se konečně dohodl s Mercedesem na nové smlouvě pro sezónu 2021.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Konečně: Hamilton se dohodl s Mercedesem, podepsal jednoletou smlouvu
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
juras
19:07 08.02.2021 88.103.92.XXX
No, doba je nyní zvláštní...ale pravidla byznysu se pokud vím zatím nezměnila.
Jen si myslím že zrovna Hamilton není zrovna vzor serióznosti a pokory...a Wolff je typické manažer...neříká pravdu ale to se se musí říkat na veřejnosti ať se děje v zákulisí cokoliv.
Že se něco dělo je vidět podle toho že k podpisu došlo až nyní...akorát že kvůli neupřímnosti tohoto prostředí můžeme jen spekulovat co přesně bylo body sporu...body...protože si myslím že věc vázla na víc neshodách.
Že šlo o peníze je podle mě jistě, podobné je skoro tutovka že šlo o délku kontraktu...s v neposledni řadě je hodně pravděpodobné že jistou roli hrál Russell...třeba v kontextu jeho smlouvy u Williamsu, potažmo vazby na Mercedes a nakonec v kontextu jeho eventuálního působení po boku Hamiltona. No a dost pravděpodobné je že svoji roli hrají technické změny.
Nehledáme senzace...kdyby za tím dlouhým čekáním na novou smlouvu byly nějaké drobnosti...tak bychom nečekali a dávno to bylo podškráblé.
Jinak...že Hamilton vyjednává co nejlepší gáži je naprosto OK...blbý na tom je že v létě si honil triko a médiím napovídal jak mu je trapný za doby krize kvůli epidemii v době kdy spousta lidí má existenční problémy nebo v lepším případě musí přijmout menší příjmy jednat o své gáži. No a krize je stále...ale Hamilton míň peněz podle mě nechce...pokrytec.
Jen si myslím že zrovna Hamilton není zrovna vzor serióznosti a pokory...a Wolff je typické manažer...neříká pravdu ale to se se musí říkat na veřejnosti ať se děje v zákulisí cokoliv.
Že se něco dělo je vidět podle toho že k podpisu došlo až nyní...akorát že kvůli neupřímnosti tohoto prostředí můžeme jen spekulovat co přesně bylo body sporu...body...protože si myslím že věc vázla na víc neshodách.
Že šlo o peníze je podle mě jistě, podobné je skoro tutovka že šlo o délku kontraktu...s v neposledni řadě je hodně pravděpodobné že jistou roli hrál Russell...třeba v kontextu jeho smlouvy u Williamsu, potažmo vazby na Mercedes a nakonec v kontextu jeho eventuálního působení po boku Hamiltona. No a dost pravděpodobné je že svoji roli hrají technické změny.
Nehledáme senzace...kdyby za tím dlouhým čekáním na novou smlouvu byly nějaké drobnosti...tak bychom nečekali a dávno to bylo podškráblé.
Jinak...že Hamilton vyjednává co nejlepší gáži je naprosto OK...blbý na tom je že v létě si honil triko a médiím napovídal jak mu je trapný za doby krize kvůli epidemii v době kdy spousta lidí má existenční problémy nebo v lepším případě musí přijmout menší příjmy jednat o své gáži. No a krize je stále...ale Hamilton míň peněz podle mě nechce...pokrytec.
Ferda
18:02 08.02.2021 46.47.176.XXX
Dmýchadlo i kompresor se mi nějak nezdá.
V případě kyselin které dokážou roztočit dmýchadlo v nízkých otáčkách mi ten kompresor který celkem dost žere výkon nedává jeho použití žádný smysl a to si ještě nejsem jist zda by to povolily pravidla.
V případě kyselin které dokážou roztočit dmýchadlo v nízkých otáčkách mi ten kompresor který celkem dost žere výkon nedává jeho použití žádný smysl a to si ještě nejsem jist zda by to povolily pravidla.
GRAHAM
17:53 08.02.2021 109.81.213.XXX
V Maranellu, se rozhodli vsadit na motor se samostatným turbodmychadlem a kompresorem, a to podle směru diktovaného Mercedesem na začátku hybridní éry. Novinkou je, že kompresor mohl přejít do sacího boxu a způsobit miniaturizaci horní části motoru. Odvážné řešení, zejména pokud se o zmrazení PU rozhodne od příštího roku.
Mattia Binotto se rozhodl riskovat. Šéf týmu si zvolil: v roce 2022 přijme Ferrari v monopostu s přízemním efektem pohonnou jednotku s velmi inovativními řešeními, která rozbijí nedávnou minulost a pokusí se znovu získat vedoucí postavení mezi inženýry.
Jedná se o velmi odvážnou operaci, protože to nebude bez rizika: podle pověstí filtrovaných z Maranella se příští rok zrodí vůz se zcela novým uspořádáním přeplňování.
Wolf Zimmermann, který je pověřen vývojem pohonné jednotky pro nový technický předpis, hodlá oddělit kompresor od turbodmychadla a jít směrem k tomu, co Mercedes sleduje od počátku hybridní éry v roce 2014, konkrétně s uspořádání prvního v přední části šestiválce na straně podvozku a druhého umístěného jako vždy vzadu, přičemž dnes jsou oba seskupeny ve směru převodovky.
Ferrari se však neomezuje pouze na kopírování architektury, protože se bude snažit posunout výzkum směrem k nebývalému řešení, konkrétně přivést kompresor do 6válcového sacího boxu, a s novým uspořádáním „mezichladiče“ .
Velmi ambiciózním cílem je mít silný motor jako ostatní, ale s obalem pohonné jednotky, který by měl drasticky upřednostňovat aerodynamiku a omezovat odpor, což byla jedna ze závažných vad modelu SF1000.
Stručně řečeno, Ferrari by se pustilo do jakési miniaturizace horní části motoru, což by také vedlo k výrazné úspoře hmotnosti: mluvíme o něčem, co ve Formuli 1 nikdy nebylo vidět s velkými riziky z hlediska spolehlivost, protože se jedná o zcela nové řešení, jehož vývoj a doladění bude nějakou dobu trvat.
Bylo řečeno, že v posledních letech bylo v závodním oddělení učiněno příliš konzervativní rozhodnutí, takže bylo rozhodnuto odvážit se s konceptem, který byl vytvořen ve spolupráci s AvL, rakouskou společností z Grazu, která má po léta partnerství s Vzpínajícího se koně.
No tak to chválím...teď jde o to jak to dopadne.To mrazení v tom hraje roli a velkou ...na druhou stranu , když se to nepovede máme tu BOP . Chytré...
Všimněte si firmy AVL ...
*
Mattia Binotto se rozhodl riskovat. Šéf týmu si zvolil: v roce 2022 přijme Ferrari v monopostu s přízemním efektem pohonnou jednotku s velmi inovativními řešeními, která rozbijí nedávnou minulost a pokusí se znovu získat vedoucí postavení mezi inženýry.
Jedná se o velmi odvážnou operaci, protože to nebude bez rizika: podle pověstí filtrovaných z Maranella se příští rok zrodí vůz se zcela novým uspořádáním přeplňování.
Wolf Zimmermann, který je pověřen vývojem pohonné jednotky pro nový technický předpis, hodlá oddělit kompresor od turbodmychadla a jít směrem k tomu, co Mercedes sleduje od počátku hybridní éry v roce 2014, konkrétně s uspořádání prvního v přední části šestiválce na straně podvozku a druhého umístěného jako vždy vzadu, přičemž dnes jsou oba seskupeny ve směru převodovky.
Ferrari se však neomezuje pouze na kopírování architektury, protože se bude snažit posunout výzkum směrem k nebývalému řešení, konkrétně přivést kompresor do 6válcového sacího boxu, a s novým uspořádáním „mezichladiče“ .
Velmi ambiciózním cílem je mít silný motor jako ostatní, ale s obalem pohonné jednotky, který by měl drasticky upřednostňovat aerodynamiku a omezovat odpor, což byla jedna ze závažných vad modelu SF1000.
Stručně řečeno, Ferrari by se pustilo do jakési miniaturizace horní části motoru, což by také vedlo k výrazné úspoře hmotnosti: mluvíme o něčem, co ve Formuli 1 nikdy nebylo vidět s velkými riziky z hlediska spolehlivost, protože se jedná o zcela nové řešení, jehož vývoj a doladění bude nějakou dobu trvat.
Bylo řečeno, že v posledních letech bylo v závodním oddělení učiněno příliš konzervativní rozhodnutí, takže bylo rozhodnuto odvážit se s konceptem, který byl vytvořen ve spolupráci s AvL, rakouskou společností z Grazu, která má po léta partnerství s Vzpínajícího se koně.
No tak to chválím...teď jde o to jak to dopadne.To mrazení v tom hraje roli a velkou ...na druhou stranu , když se to nepovede máme tu BOP . Chytré...
Všimněte si firmy AVL ...
*
juras
17:48 08.02.2021 78.80.19.XXX
To jsou růžové brýle...
Hamilton musí věřit že Mercedes si udrží technickou převahou...kdyby to náhodou bylo technicky s Redbullem fifty-fifty, vsadil bych na Verstappena.
Jo Russell jel jeden závod...ale zjevně ukázal Mercedesu že v poli jezdců se najdou takový co se můžou Hamiltonovi rovnat.
Hamilton musí věřit že Mercedes si udrží technickou převahou...kdyby to náhodou bylo technicky s Redbullem fifty-fifty, vsadil bych na Verstappena.
Jo Russell jel jeden závod...ale zjevně ukázal Mercedesu že v poli jezdců se najdou takový co se můžou Hamiltonovi rovnat.
juras
17:41 08.02.2021 78.80.19.XXX
Tak a máme jasno...
Na základě podpisu roční smlouvy jsem přesvědčen o tom že Hamilton musel slevit ze svých požadavků a byl to on kdo blokoval podpis.
Je jasné že pro Mercedes je osmý titul a Hamiltonem taky zajímavý...nikdo jiný takovouhle sérii v historii nemá.
Teď už jen aby to neklaplo...a Hamilton odešel bez rekordů...protože by mu to za jeho chování patřilo.
Jenže to se velmi pravděpodobně nestane...
Škoda že nebude srovnání Hamilton - Russell...
Na základě podpisu roční smlouvy jsem přesvědčen o tom že Hamilton musel slevit ze svých požadavků a byl to on kdo blokoval podpis.
Je jasné že pro Mercedes je osmý titul a Hamiltonem taky zajímavý...nikdo jiný takovouhle sérii v historii nemá.
Teď už jen aby to neklaplo...a Hamilton odešel bez rekordů...protože by mu to za jeho chování patřilo.
Jenže to se velmi pravděpodobně nestane...
Škoda že nebude srovnání Hamilton - Russell...
Fanda.LH
16:58 08.02.2021 83.240.61.XXX
Já si myslm, že tyhle úvahy jsou hrozně prvoplánové... Jednak vůbec není jisté, jak se Georgovi v Mercedesu povede, zadařilo se mu opravdu na nejsnazší možné trati... A pak nevíme jak celou věc vidí LH, Wolf apod... Myslím si, že pro LH by byl největší problém Max, protože ten už je zavedenou hvězdou a strhával by na sebe větší pozornost než George, který se musí ještě prosadit... A taky lidsky by to mohlo být opravdu složité hned od první VC... Já si myslím, že s Georgem by ty problémy nebyly ať už by byl, či nebyl rychlejší...
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek