DISKUZE K ČLÁNKU Srovnání týmových kolegů 2020: kvalifikace, závody, body i odstoupení

Jak dopadly duely mezi týmovými kolegy v sezóně 2020 poznamenané pandemii koronaviru? Vyrovnaná situace panovala u Haasu a McLarenu, jednoznačným triumfem jednoho z jezdců naopak skončila u Red Bullu či u Williamsu. Porovnáme výsledky z kvalifikací a závodů, podíváme se na celkový počet bodů, nejlepší umístění v kvalifikaci i v závodě a počet odstoupení.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Srovnání týmových kolegů 2020: kvalifikace, závody, body i odstoupení

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 129, poslední 03.01.2021 15:36 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovalo 6 lidí) 28.12.2020 11:58
Jsou tam kteří zklamali, ale zkusil jsem vybrat… »
» HellHogr (Hlasovali 5 lidé) 30.12.2020 21:57
Něco pro Mika http://youtu.be/tHb1y9TJMV4 100%… »
» HellHogr (Hlasovali 5 lidé) 31.12.2020 12:19
Miku, vidíš v Turecku 2010 situaci po startu? ne?… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        11
        Je mi jasný, že každý soudný fanoušek Alonsa vidí, že Vettel Webbera vytlačil z tratě a naopak hajzlík Kimi se cpal neoprávněně z trávy na trať, když nebyl vepředu. 12
        A když dostane trest Karthikean, tak je to známka toho, že to byla vina Vettela. 12 13
        Není nad to být "soudný". Jen škoda, že nejsem fanoušek Alonsa, abych to věděl taky. 05

        + 0 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          86.49.251.XXX
          Webbera nikdo netlačil nikam, Vettel zatáčel ve chvíli, kdy to nebylo nutný a nebyl před celým autem, bylo to kolo zadní na přední. Stejný šílenství jako s Leclercem, naprosto zbytečný, ale jeho labilita je známá viz Baku 03 a nevím jestli sis znovu nevšiml, ale Alonso startoval na pravo v Suzuce, ale závodní stopa je na levo, tak se tam přesunul jako všichni ostatní, Alonso měl zadní kolo na úrovni konce předního křídla Kimiho, zase Alonso nikoho nikam netlačil, Kimi mohl držet stopu bez toho strkat přední křídlo k Alonsovi. A to, že dostal pencli Kart neznamená, že je to jeho chyba, znalosti nulové, kolikrát se udělil trest pilotovi, aniž by byl adekvátní. Ale jak je Vettel skvělej jsme viděli ve Ferrari, technika nejrychlejší auto, ale ne dominantní a nebyl schopný s tím bojovat o titul. Škoda, že si tak moc zaslepenej, ale jistě, víš toho víc než samotné týmy a ex jezdci nebo současní 03

          + 3 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            Ano, Vettel zatáčel kdy to nebylo nutný. Stejně, jako Alonso. Stejně jako Alonso se tlačil do závodní stopy, tak úplně stejně se tlačil do závodní stopy Vettel. Zatímco v Suzuce vede závodní stopa vlevo, v Turecku vpravo. V Suzuce měl Kimi na úrovni Alonsa v DOBĚ KONTAKTU už jen přední křídlo. Ale to jen proto, že se Kimi snažil ze situace vycouvat. V době, kdy ho Alonso vyhnal na trávu byl výraznou částí vozu vedle něj. Alonsa prostě nezajímalo, že Kimi nemá kam uhnout. Vyhnal ho do trávy a jen díky tomu se Kimimu rozhodil vůz a přední částí narazil do Alonsa. Kdyby mu tam Alonso nechal místo, Kimi by to dobrzdil a nic by se nestalo. Sorry, tady není pochyb o tom, že Alonso byl viníkem nehody a díky tomu přišel o titul. Vettel za Turecko mohl taky, ale podobnou částí jako Webber, protože Mark měl víc jak půl tratě místa a nebyl pro něj problém se kolizi vyhnout. Jen prostě nechtěl nechat Vettela předjet. Ano, Vettel tehdy chybu udělal. Nebýt toho, v Abu by se už jelo jen formálně, protože by měl Seb 12b náskok už před závodem, takže v podstatě nemusel ani dojet. 13
            Koukám, že o té době fakt nic nevíš. Víš proč dostal Kart tu pentli? No předně proto, že byl v té chvíli o kolo zpět. Neměl co s Vettelem bojovat, měl uhnout na stranu a nechat ho projet, aniž by ho zpomalil!!! jediná starost jezdce o kolo zpět je neplést se vůbec těm, co jsou v aktuálním kole. A proto byl trest naprosto adekvátní. 12 13
            A o tom, že Ferrari mělo v posledních letech nejrychlejší auto si povídá opravdu celý svět. Jenom já jsem ten zaslepený a mluvím o 7-mi leté dominanci Mercedesu. Opravdu jen já. 12 12 12 To se ti fakt povedlo. 11

            + 0 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • HellHogr

              HellHogr

              86.49.251.XXX
              Jistě 2018 byl Mercedes strašně dominantní, prosím tě, už se tu sám nestírej 03

              + 3 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                185.149.130.XXX
                Asi tak dominantní, jako bylo Ferrari nejlepší. 12

                + 0 / − 3

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • HellHogr

                  HellHogr

                  86.49.251.XXX
                  Ano, Ferrari 2018 mělo za celou sezónu nejrychlejší auto viz i win Kimiho 2018 v USA, nikoliv dominantně (0.1-0.2s na Mercedes v závodním tempu)

                  + 3 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    185.149.130.XXX
                    12 12 12
                    Jasně. Jsem zase doma. Takže Ferrari mělo nejlepší auto roku 2018 a důkazem je to, že Kimi 1x vyhrál. Ale těch 11 vítězství Hamiltona raději jako měřítko úspěchu používat nebudeme. 12 12 12 12 12

                    + 0 / − 3

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • HellHogr

                      HellHogr

                      86.49.251.XXX
                      Tak měřítkem u Kimiho je, že v tu dobu neměl rychlost na win a stejně vyhrál, stejně jako měl PP ten rok, to, že Vettel daroval Hamiltonovi 7 vítězství je chyba Vettela, ne Ferrari

                      + 2 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Mike17

                        Mike17

                        185.149.130.XXX
                        Jasně a proto se dělají u vás závěry celé sezony pouze z jednoho závodu. Protože posuzovat všechny by vám nevyšlo. A ty kecy o darování je opět pouze výplod tvé fantazie. 13

                        + 0 / − 2

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • HellHogr

                          HellHogr

                          86.49.251.XXX
                          Nemáš racionální a faktické údaje na vyvrácení? jak překvapivé 11

                          + 2 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Mike17

                            Mike17

                            185.149.130.XXX
                            Mám. Lewis vyhrál 11x. To je přesně 11x víc než Kimi. Dělat tedy z jednoho upatlaného vítězství, že bylo Ferrari nejlepším vozem je dost ubohé. I na tebe. 11

                            + 0 / − 2

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • HellHogr

                              HellHogr

                              86.49.251.XXX
                              Ani počty ti nejdou 18 já to nedělám z jednoho vítězství, já to dělám z ryhclosti vozů skrze celou sezonu, což ty nedokážeš pochopit 11

                              + 2 / − 0

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                              • Mike17

                                Mike17

                                185.149.130.XXX
                                12
                                A čísla? Nebudou? Nebudou! proto jsi zmínil jen 1 vítězství. 12 12 12 12

                                + 0 / − 1

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                                • HellHogr

                                  HellHogr

                                  86.49.251.XXX
                                  Těch čísel sis mohl zajistit sám, třeba ztráta 88 bodů Vettelem a jeho chybama, předpokládám, že napíšeš, že to není pravda a Alonso udělal víc chyb a ztratil víc bodů 11

                                  + 1 / − 0

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            88.102.38.XXX
            Nejhorší je že Vettelovi se tohle křížení do parťáka už opakovaně nevyplatilo a stejně to u něj hrozí znova. Boural vůbec někdo s parťáky častěji než Vettel? Asi ne. Stihl se vzájemně vyřadit s Webberem, Kimim i Leclercem.

            + 3 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              Jen když si vzpomenu na množství kolizí mezi Hamiltonem a Rosbergem, těžko tomu může Vettel konkurovat. A klidně si můžeš přičíst jeho kolize s Buttonem. 12
              On ani ten Alonso v tomto směru není bez viny a Leclerc už má taky nakročeno na nějakou sérii. 13

              + 0 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • HellHogr

                HellHogr

                86.49.251.XXX
                Jistě, Alonso někdy sejmul několikanásobně svého týmového kolegu jako Vettel, tvé lži jsou opravdu k smíchu, ta křeč za zastání Vettela je k smíchu

                + 2 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.130.XXX
                  Jestli si dobře pamatuju, tak jen v roce 2010 2x Massu. Vettel nějakého sejmul 2x v sezoně? 13

                  + 0 / − 2

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • HellHogr

                    HellHogr

                    86.49.251.XXX
                    Alonso nesejmul Massu ani jednou a jestli chceš dát závodní kontakt, kterých je x na stejnou vahut, jako zatočení do týmového kolegy, měl by sis zajít na vyšetření

                    + 3 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      185.149.130.XXX
                      Ani jednou. 12
                      Vettel nezatočil do kolegy, ale do závodní stopy. Sám jsi říkal na Suzuce, že je to v pořádku. Nebo přišla nějaká změna? 13

                      + 0 / − 3

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama