DISKUZE K ČLÁNKU GP MEXIKA: Hamilton si vítězstvím připravil první matchball

Titul už se houpal nad Hamiltonovou hlavou hodně nízko, ale na okruhu bratří Rodríguezových to ještě nevyšlo. Mercedes parádně zvládl strategii a britský pilot se ocitl na dosah svého šestého titulu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: GP MEXIKA: Hamilton si vítězstvím připravil první matchball

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 363, poslední 14.11.2019 03:21 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Roman (Hlasovalo 6 lidí) 28.10.2019 11:14
Proč se zase nadává Vettelovi, že jej dostali… »
» Situs (Hlasovalo 6 lidí) 28.10.2019 11:52
Od začátku Leclerc vedl, vyjel si to v… »
» HellHogr (Hlasovalo 6 lidí) 28.10.2019 13:22
Takže si můžeme projet body, které některým… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kaša

    Kaša

    194.228.79.XXX
    kopíruju z vedlejší diskuze ..... Super výkon Hama, slabší Ferrari, Max si to sám podělal nerespektováním dvojitých žlutých. Paráda Peréz, ukazuje jak jezdí velmi silný jezdec oproti tlačence Strollovi.

    Nevýhoda červených gum na startu byla očividná, ale McL (jmenovitě Sainz) byl nakonec poražen i TR kteří na tom stejně, takže nevím co se s oranžovými dnes dělo .... krom toho že to pokazily Landovi (to je smolař)!

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    To byl mizerný závod McLarenu, začal bravůrně a pak díky pneu to šlo zcela do kytek. K tomu Lando špatně upevněné kolo, zapomenout na to. Střed pole si body celkem rozdělil takže nic se neděje. Ricci a Perez jel moc pěkně.

    No a zahození prvního místa Leclerca pro Ferrari, fakt bravo. Čekám kdo mi zodpoví proč ho poslali do boxů z prvního místa když měl nejlepší tempo a Albon ho neohrožoval 03

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Kaša

      Kaša

      194.228.79.XXX
      Ale proč Sainz dostal naloženo i od TR, když ti jeli stejnou strategii na první stint červené ....?

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • snebka

      snebka

      185.151.252.XXX
      Jde vidět, že v Mexiku se opravdu nevyplácí startovat na červených jako STR tak McLareny se oproti Renaultu a RP propadali 05

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      91.245.26.XXX
      No však Pirelli předvídalo 2 zastávky. Nechápu, že většina byla proti 18

      Jinak Mclaren jel taky na dvě zastávky 13

      + 1 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        88.102.38.XXX
        McLaren startoval na červených a jel do boxů když jejich časy byly už fakt špatný. Leclerc startoval na žlutý, zajížděl nejlepší časy a za ním byl Vettel, důvod jet na přezutí někdy v 16 kole nebo kdy byl nulový a pro něho jen riskantní. Zbytečně vsadili první místo, jinak se to nedá nazvat. Ale hurá, Vettel před Leclercem že.

        + 3 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • daaviid23

          daaviid23

          91.245.26.XXX
          Napiš prosím tu magickou větu, že ho chtěli dostat před Leclerca 04

          + 3 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            88.102.38.XXX
            Nechci věřit tomu že to bylo cílem, i když to nemohu vyloučit. Ale stejně jako nechápu proč ho znova nevypustili v kvalifikaci v Monaku, tak nechápu proč ho už tak brzo poslali do boxů, pokud nepočítám že tam pro něj nikdo nepracuje nebo jen idioti tak nemám logický vysvětlení proč mu ten první post tak zkazili. Nikdo z prvního místa nejede do boxů když mu nehrozí nebezpečí, tak proč?! Cílem jízdy na prvním místě je jet a udržet si to. Reaguji až když je na co. Tak mi dej odpověď na to proč ho stáhli z prvního místa, povídej.

            + 2 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • daaviid23

              daaviid23

              91.245.26.XXX
              Mysleli si že to bude dobrej nápad....nebyl 07

              + 1 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Situs

                Situs

                88.102.38.XXX
                On nemusel vsázet na dobrý nápad, on byl první, kontroloval situaci a za ním byl jeho kolega z týmu. Lepší situace už nejde a oni se snaží někoho překvapit nebo co? To nedává smysl.

                + 2 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • daaviid23

                  daaviid23

                  91.245.26.XXX
                  Mě přišlo, že se nemohli rozhodnout jestli jednu zastávku nebo dvě.
                  Nakonec zvolili tu nejhorší možnost když dali jezdcům tak moc rozdílné strategie. Je sice výhoda, že jeden jezdec bude mít dobrou strategií ale na druhé straně bude jezdec s pokaženym výsledkem.

                  To víš, po letní pauze měli několik závodů kdy jim to klaplo strategický na 100%....tak to teď zase kompenzujou aby to nebylo tak dobré 18

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
            • Slaby.odvarek

              Slaby.odvarek

              185.73.109.XXX
              Bohužel Idioti:-(

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
          • Miroslav D.

            Miroslav D.

            194.228.59.XXX
            Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

            + 2 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • odin

          odin

          77.240.103.XXX
          Mám z tebe radost Situsi. Už začínáš vnímat věci, které se u Ferrari dějí desetiletí. Každý někdy dospějeme. Někomu to holt trvá trošku déle a někomu ještě dýl. Ano Vettel byl před Leclerkem. Asi lepší pilot, ne? Nebo ti tu mám vypisovat ještě další nesmysly, kterými jsi mne krmil více než před rokem, když se podobné věci děly u Ferrari Kimimu a které jsi odmítal brát v úvahu? Až pochopíš, že oni si určí jedničku před sezónou a pak dělají vše pro to, aby jim jejich tip vyšel také výsledkově, nebudeš občas psát účelové hlouposti a ještě si myslet, že jsi oponenta roznesl. 03
          Ale tentokrát s tebou souhlasím, vidím to podobně. Akorát jsem to vídával podobně i v dobách Kimiho, což ti příliš nešlo pod vousy.
          Ano Leclerk neměl žádné problémy, vedl závod a byl povolán (podle mne) příliš brzy k pit stopu. Zda bylo cílem vyprovokovat Mergly k reakci a pak nechat Vettela v klidu vyhrát závod na jednu zastávku, už jen spekuluji. (Taktika "návnady" se totiž dříve též u Ferrari dost používala). A jak je jasně vidět, u Ferrari ani lepší kvalifikační výsledky nezaručují výhodu pro závod. To už jsem psal dříve také. Letos si to může každý zaslepený fanoušek ověřit.
          Závod nic moc, jen se prokázalo, jak by závody vypadaly, kdyby se používaly trvanlivé pneumatiky, které vydrží celý víkend. Jediné zpestření opět Max (ten Max, kterého tu někteří před pár dny vychvalovali do nebes, jak se obrovsky zlepšil). Nejdříve kašle na žluté vlajky, pak to dá arogantně najevo. V závodě opět incident hned po startu. Chválím Hamiltona, že nevyměkl a dal to Maxíkovi pěkně sežrat. Souhlasím s názorem, že kdyby Max nebyl arogantní debil, tak v kvaldě v klidu zpomalil, startoval by z PP a závod nejspíše vyhrál. Ať se jeho zastánci třebas uvstekají k smrti, ale tvrdím, že Max Verstappen se ještě musí hóóódně učit, než z něho bude slušnej pilot.

          + 2 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            88.102.38.XXX
            U Leclerca je to ale mnohem více vidět protože on si v kvalifikacích to lepší místo častěji vyjede a to jsi již minule uznal i ty sám. To co pak dokáží dělat s Leclercem který je před Vettelem je pak vidět mnohem častěji. Včera nebyl důvod Leclerca poslat do boxů z vedoucí pozice, kdyby Albon byl hrozbou a nezasekl se za Sainzem, pak by se to dalo pochopit a při přesvědčení jet na 2 zastávky by konaly správně, ale jim tam vznikl tak pohodlný polštář že si to mohli ohlídat a povolat Leclerca až kdyby nebezpečí začalo hrozit. Teď už víme že by nejspíše vůbec nehrozilo a přezout by mohl až tak v 30 kole kde by už nasazení nejtvrdší směsi až do konce byla reálnou možností kterou by s velkou pravděpodobností vyhráli závod. A tohle není po válce je každý generálem, tohle je logický uvažování u strategie toho vpředu. Na zastávku z prvního místa jedu abych zabránil podseknutí, žádné tam nebylo a oni se v 15 kole přesto tak nesmyslně rozhodli.

            + 2 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama