DISKUZE K ČLÁNKU GP FRANCIE: Překvapení? Zapomeňte. Nadvláda Mercedesu trvá + VIDEO

Jestliže se svět F1 obracel k okruhu v Le Castellet v naději, že se snad povede něco v průběhu šampionátu 2019 něco změnit, už tréninky a kvalifikace leccos napověděly a závod to jenom potvrdil. Vítězná vlna Stříbrných šípů stále nebyla přerušena.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: GP FRANCIE: Překvapení? Zapomeňte. Nadvláda Mercedesu trvá + VIDEO

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 178, poslední 29.06.2019 14:46 Vložte komentář

Nejlepší názory

» daaviid23 (Hlasovalo 6 lidí) 23.06.2019 17:35
Co říct o tomhle závodě? No nevím. Lewise to snad… »
» Mansell_fan (Hlasovali 4 lidé) 23.06.2019 17:39
Ať už to s Riccim dopadne jakkoliv, myslím že to… »
» juras (Hlasovali 3 lidé) 23.06.2019 17:33
Nudný závod...krom samotného závěru a souboje… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • 1958MrLotus1994

    1958MrLotus1994

    91.104.10.XXX
    Nudný závod! Dokonce jsem u něho usnul! Probudím se pět kol před koncem a koukám,o nic jsem nepřišel!!! Tohle má bít královna motosportu???? 02

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • huhukoktejl

      huhukoktejl

      193.228.234.XXX
      Nudné to bylo na pozicích 1 - 5, což jsou bohužel ty nejvíc sledované. Na místech 6 až cca 16 to bylo solidní závodění. Jednak ty auta vůbec nejsou nucena jet naplno, ale spíš jedou co nevíce šetřivě, za druhé, když už někdo udělá chybu, ta trať ho vůbec nevytrestá. Ustřelí ti zadek? Nevadí, všude asfalt, vyjedeš pár metrů mimo dráhu a pokračuješ dál. Ztráta? cca 1,5 s ...jestli chtějí opravdové závodění, musí vrátit zpět kolem trati trávu nebo kačírek. Bez toho je to absolutně o ničem ... plsu samozřejmě další věci, jako umožnit i v závodě autům jet na limitu, prostě kdo je nejrychlejší, vyhrává a né, že vyhrává ten,k do při úspoře pneumatik xy, úspoře paliva yz a úspoře dílů zx dokáže jet nejrychlejší časy (které jsou ale hluboko pod možnosti toho auta).

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        01

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Dokud nebude více alternativ jak odjed závod a podobně rychlejch , není šance že by se něco změnilo. Šetření motorů, pneumatik, je možnost dát více benzínu, ale oni natankují klidně o 5 litrů méně.Prostě vše je přímočaré....

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    No mě poslední dva závody potěšily hodně. Hlavně PJ Renault , jsem rád že Hondabijci ... Elseňorové, Triperové, Roverové a další... musí držet ohledně PJ Renault mordu. 18 A čekat na lepší zítřky. 03

    PS : Výhrůžky že na Monze to přijde, snesu . 14 ( a kéž by ano )

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Zase bych tak nejásal. Sice uznávám, že jsou na tom líp něž Honda, ale v závodě je rozdíl v podstatě neviditelný. 03

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Jasný, ale tito říkali že Honda bude míle před Renaultem. A stal se opak, v kvaldě Honda nestíhá. A vývoj (bohužel) jde taky pomalu. na druhou stranu je dobře, že aspoň vylepšují ERS, který měli ač to zase nikdo nechtěl slyšet prostě špatný. To teď vylepšují..... bohužel mají 1/2 roku vývojovou ztrátu.
        V závodě byl Renault dobrej i loni.... i když ztrácel. Je to vývojovej sprint.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Tolik k "Poprvé budeme mít Párty mód" 13

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          No však konečně mají. Renault má už 3 závody lepší. Vidíš v tom někde rozpor? 13

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            85.70.164.XXX
            Tak jestli tomuto říkají párty mód tak ho rozhodně nemají poprvé 18

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              77.236.218.XXX
              Honda jim dala čísla na rok 2019 a mysleli že to bude stačit. Taky pak měli problém, že jim to nefungovalo a rozešli se s AVL a Ilienem. Kupodivu Illien je tam dál a pořád spolupracují. Mají ztrátu a vývoj jde pomalu. Nečekali že Renault tolik kW přidá a o Ferrari nemluvě.

              Někdo zde psal, tuším Hogr, že Renault bude v Monze taky navyšovat výkon. Sice to neštymuje s prohlašením CA , který sliboval navíšení 50 kW a ty už má Riciardo, ale zřejmě ( pokud je to pravda) se rozhodli uspíšit vývoj pro rok 2020. Další motor Renaultu má avizován opět velký výkon. Zda jim to bude fungovat a zda to bude ten o kterém hovořil Prost je ve hvězdách, to spekuluji. V každém případě výkon lze pořád posouvat. Ferrari přetáhlo důležitého motorového inžinýra Ferku , takže to o něčem taky svědčí. No bude ještě mela. Bohužel jak Renault tak Mclaren jsou na tom s šáskem oproti TOPce špatně.
              Mclaren zkopíroval řešení Mercedesu, kdy jim v zatačkách klesá předek, tak snad je to posune.Ale tohle stačit nebude.Stejně budou všechno "přesouvat" na rok 2021 a teď je úkolem držet 4-5 místo a snižovat ztrátu, to jest dokázat že stavět monoposty umějí.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              46.135.73.XXX
              Asi ho mají poprvé. Evidentně je lepší, než měli loni u Renaultu. 12

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Situs

                Situs

                85.70.164.XXX
                Jak může být lepší když jim to hůř jezdí 18

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • GRAHAM

                  GRAHAM

                  77.236.218.XXX
                  To jsi Majka nepochopil, srovnává kvalda Renaultu 2018 vs kvalda módem Hondy 2019. 03

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Situs

                    Situs

                    85.70.164.XXX
                    Však pochopil, jenže s kvalda Renaultem 2018 byl RedBull čelu blíže než s kvalda módem Hondy 2019, nikdo nestojí na místě.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • GRAHAM

                      GRAHAM

                      77.236.218.XXX
                      Takhle to nepočítej, ač pravdu svým způsobem máš. Myslím že motorově ta ztráta bude v kvaldě podobná co loni s Renaultem CCa těch +- 50 koní.

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    46.135.89.XXX
                    Tak řeč je o tom, jestli párty mod měli nebo ne. A před Hondou byl rok 2018. Jak mohli u RB mít párty mod Renaultu 2019??? Tedy ho měli s Hondou poprvé. Pro Situse složitá dedukce. Že ho má momentálně Renault lepší přece nikdo nepopírá. 03

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama