DISKUZE K ČLÁNKU Kvalifikaci s problémem Hamiltona a červenou vlajkou vyhrál domácí Vettel
Jestliže byla Grand Prix Velké Británie prestižní pro Lewise Hamiltona, ve stejné pozici se cítil Sebastian Vettel na německém Hockenheimringu. Pro Mercedes boj na domácí půdě nezačal nejlépe, obhájce titulu skončil dříve, než si sám pomyslel.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Kvalifikaci s problémem Hamiltona a červenou vlajkou vyhrál domácí Vettel
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
DaveVIP45
13:51 23.07.2018 90.178.213.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
Mike17
14:24 22.07.2018 217.31.62.XXX
Co jsi na větě "Ale jo, výkon nic moc." nepochopil?
Jo, včera to propadák byl. Ale poslední doba v porovnání s Mclarenem to zase takový propadák není. Loni na konci sezony od nich dostávali skoro 1s, letos jsou na tom stejně. Přestože Mclaren dostal "supermotor" a STR "šrot".
Jo, včera to propadák byl. Ale poslední doba v porovnání s Mclarenem to zase takový propadák není. Loni na konci sezony od nich dostávali skoro 1s, letos jsou na tom stejně. Přestože Mclaren dostal "supermotor" a STR "šrot".
Mike17
14:20 22.07.2018 217.31.62.XXX
Ono nejen v porovnání s Mclarenem. STR je v porovnání s prvním v kvalifikacích v posledních 5-ti závodech o 0,339s lepší a proti loňským posledním šesti (kdy začali jezdit G+H a kdy se měnily motory) o 0,432s. Když to porovnám s týmy s Renaultem:
RB proti začátku sezony lepší o 0,007s a proti loňsku horší o 0,069s
Renault proti začátku lepší o 0,069s a proti loňsku horší o 0,063s
Mclaren proti začátku jediný horší o 0,095s a proti loňsku dokonce o 0,534s
Já ti nevím.... Všechny týmy s renaultem ztrácejí víc, Honda naopak.
A ano, nováček je ten, který jezdí první sezonu. V jejich případě začali na konci loňské, tedy do Singapuru pro mne budou nováčky. Sainz a Kvjat měli v té době najeto o 2 (resp. 3) sezony víc.
RB proti začátku sezony lepší o 0,007s a proti loňsku horší o 0,069s
Renault proti začátku lepší o 0,069s a proti loňsku horší o 0,063s
Mclaren proti začátku jediný horší o 0,095s a proti loňsku dokonce o 0,534s
Já ti nevím.... Všechny týmy s renaultem ztrácejí víc, Honda naopak.
A ano, nováček je ten, který jezdí první sezonu. V jejich případě začali na konci loňské, tedy do Singapuru pro mne budou nováčky. Sainz a Kvjat měli v té době najeto o 2 (resp. 3) sezony víc.
SergioPÉREZ
14:13 22.07.2018 78.108.149.XXX
jasně, souhlas
spíše jsem uvedl pohled do historije, že Fernando je obdařen závodnickým "killer instingem" tak jako Vettel, Ham...který své soupeře a to vč. spolujezdců dokáže "zlomit".
Mám pocit, jako by v současnosti byl právě Vandoorne tímto instinktem zasažen a ocitl se v jezdecké krizi, z které asi není jednoduché se dostat tak jako dříve Jacques a Nelsiňo,.
spíše jsem uvedl pohled do historije, že Fernando je obdařen závodnickým "killer instingem" tak jako Vettel, Ham...který své soupeře a to vč. spolujezdců dokáže "zlomit".
Mám pocit, jako by v současnosti byl právě Vandoorne tímto instinktem zasažen a ocitl se v jezdecké krizi, z které asi není jednoduché se dostat tak jako dříve Jacques a Nelsiňo,.
Situs
13:55 22.07.2018 217.31.62.XXX
No každý si to může nastavit jak je libo, Stoffel má k dispozici všechny sezonní testy kde mu to Alonso vše přenechal, najít si svou cestu na simulátoru taky může jak chce, tam mu Alonso nejspíše přenechává veškerý čas světa Navíc četl jsem že Stoffel tráví v technickém oddělení hodně času a některé díly přicházejí kvůli němu, Alonso letos jede i WEC, ten moc času v továrně nestráví, přijde, zúčastní se závodního víkendu, odjede co má a to je to hlavní na co má letos čas.
SergioPÉREZ
13:48 22.07.2018 78.108.149.XXX
Určitě Fernando "nastavoval" hodně dobře, ale, jak už bylo řečeno hodně specificky a "po svém", takže ve výsledku drtivá většina jeho spolujezdců krom Hamiltona, jak se říká zaplakala
SergioPÉREZ
13:10 22.07.2018 78.108.149.XXX
já s tímto názorem souhlasím
když mojí oblíbenci Jacques Villeneuve a Nelson Piquet jr. jezdili po "boku" Fernanda Alonsa, tak se s těmi Renaulty doslova prali aby je po Alonsovém "nastavení" dokázali zkrotit....přitom Jacques mistr indy,F1 a Nelsiňo než přišel do F1, tak vyhral kde co, teď i mistr FE, takže piloti to byli hodně kvalitní,..ale po boku Fernanda a jeho "nastavování" bohužel...
když mojí oblíbenci Jacques Villeneuve a Nelson Piquet jr. jezdili po "boku" Fernanda Alonsa, tak se s těmi Renaulty doslova prali aby je po Alonsovém "nastavení" dokázali zkrotit....přitom Jacques mistr indy,F1 a Nelsiňo než přišel do F1, tak vyhral kde co, teď i mistr FE, takže piloti to byli hodně kvalitní,..ale po boku Fernanda a jeho "nastavování" bohužel...
spinelesssheep
11:18 22.07.2018 85.70.184.XXX
Není to pravda co tady píšeš. Vandoorne zkraje rozhodně nebyl Alonsovi vyrovnaným soupeřem, zjisti si to. On je na tom spíš momentálně stejně špatně jako na začátku.
Jinak jestli si dobře vzpomínám, tak vedle si mi psal, že Alonsova zpětná vazba je hrozná, že neví jak si auto nastavit, že jediný jeho zájem je mít to nejlepší auto a nic jiného ho nezajímá a proto jde pak vše do kopru. Takže ani názorová konzistentnost u tebe není, ale tohle beru to jako malý posun k lepšímu. Jen mi tedy nejde do hlavy, proč si stále musíš něco domýšlet skrze Alonsovu zpětnou vazbu. Proč zrovna on musí mít tak strašně specifický styl, kterému se jiní nedokáží přizpůsobit? A proč u jiných týmových "jedniček" to tak není? Pochopitelně že mi na to neodpovíš, protože to nevíš. Já bych si v tomhle směru rozhodně nelajsnul psát takové nesmysly vycucané z prstu...
Jinak jestli si dobře vzpomínám, tak vedle si mi psal, že Alonsova zpětná vazba je hrozná, že neví jak si auto nastavit, že jediný jeho zájem je mít to nejlepší auto a nic jiného ho nezajímá a proto jde pak vše do kopru. Takže ani názorová konzistentnost u tebe není, ale tohle beru to jako malý posun k lepšímu. Jen mi tedy nejde do hlavy, proč si stále musíš něco domýšlet skrze Alonsovu zpětnou vazbu. Proč zrovna on musí mít tak strašně specifický styl, kterému se jiní nedokáží přizpůsobit? A proč u jiných týmových "jedniček" to tak není? Pochopitelně že mi na to neodpovíš, protože to nevíš. Já bych si v tomhle směru rozhodně nelajsnul psát takové nesmysly vycucané z prstu...
Situs
08:07 22.07.2018 217.31.62.XXX
Sorry, tohle ne. Když Vandoorne přišel v roce 2017, ztrácel na Alonsa naopak parník. Postupně se zlepšoval ale jeho ztráta v prvním roce byla v průměru 6 desetin procenta. V druhé půli jeho ztráta dosáhla v průměru 3 desetiny. Letos začal obdobným způsobem a v průměru ztrácel opět 3 desetiny, a poslední 2 závody to abnormálně odskočilo na sekundu. Jak to mám napasovat do tvého komentáře opravdu nevím.
Alonso nepochybně vyniká v tom že může dobře řídit i popelnici a vytáhne z toho maximum, budiž jeho letošní jízdy s poškozeným vozem dobrým příkladem, ovšem on tu popelnici z toho určitě nedělá naschvál, jen si při jízdě má schopnost s tím lépe poradit.
Alonso nepochybně vyniká v tom že může dobře řídit i popelnici a vytáhne z toho maximum, budiž jeho letošní jízdy s poškozeným vozem dobrým příkladem, ovšem on tu popelnici z toho určitě nedělá naschvál, jen si při jízdě má schopnost s tím lépe poradit.
Dokugan
00:33 22.07.2018 77.236.208.XXX
On problém u Alonsa je jeden, co si myslím já a proč ho nemám rád a už ho znovu nechci ve Ferrari. Alonso, ačkoli velmi dobrý pilot, (zařadil bych ho do trojky Hamilton, Vettel, Alonso, kteří když sednou do nejlepšího auta, tak vyhrajou) tak má velmi charakteristický přístup k nastavování a řízení formule. Nevím v čem přesně je odlišný od jakéhokoli pilota, ale viděli jsme to v historii mnohokrát s jeho týmovými kolegy. Když se dostane do pozice jedničky, tak se auto zkrátka staví podle jeho zpětné vazby na jeho specifický jezdecký styl. On s tímhle autem je schopný bojovat o první místa, ale jeho týmový kolega ztrácí, protože s tím autem není schopný jet. A bylo to pokaždé stejně... Začnou spolu dva piloti, zezačátku jsou si třeba vyrovnaní nebo ten druhý na Alonsa ztrácí jen kousíček. I Vandoorne byl prvních pár závodu v McLarenu zhruba na úrovni Alonsa. A čím déle je Alonso v týmu, tak tím víc je to auto postavené podle jeho zpětné vazby na jeho jezdecký styl z pozice jedničky v týmu a jeho týmoví kolegové, ani jeden, tak s tím nejsou schopni jezdit, jak moc specifický ten Alonsův styl je. V tom je zakopaný pes. Alonso má tak jedinečný styl řízení, že když se to auto postaví na něj, tak ten druhý s tím zkrátka neumí pracovat. Jinak si každopádně myslím, že současný hrůzostrašný stav šasi McL rozhodně není jeho chyba, aby si nikdo nemyslel, že je to hate, ale ten rozdíl mezi jím a Vandoornem bude v tomhle a myslím si to právě proto, že když Vandoorne přišel, tak byl Alonsovi hodně vyrovnaným soupeřem a čím je tam déle, tím více ztrácí.
spinelesssheep
20:43 21.07.2018 85.70.184.XXX
No je to na nich to rozlousknout co nejdřív. Těžko McLaren zabojuje o 4 místo bez něj.
Situs
20:30 21.07.2018 217.31.62.XXX
Měli stejné věci v pátek ráno, pak to sundali odpoledne. Stoffel nebyl spokojen ani ráno ani odpoledne. Pak v noci použili žolíka a makali na autech. Alonso dál jede určitě s tím křídlem co měli oba v pátek ráno, Stoffel vyměnil vše co mohli asi ve snaze nalezení problému, v FP3 nemohli nic ověřit, no dle kvalifikace to nepřineslo pro něj užitek a nevědí kde je problém. Vypadá to že i když má to samé či tam daj to staré tak na datech vidí že má méně přítlaku, jak je to možné nevím. Trápí se, teď je otázka jestli je tam opravdu problém hardware či třeba má z upgrade jen špatný pocit a zmatkařením se v nastavení ještě zhoršuje. Tady od počítače těžko říci, ale podle mě budou muset mu postavit novou káru včetně šasi, tam se ukáže zda je nějaký problém s materiálem nebo ne.
spinelesssheep
20:17 21.07.2018 85.70.184.XXX
I to je možný že se jedná o nějakou opravdu fundamentální chybu v téhle oblasti.
spinelesssheep
20:15 21.07.2018 85.70.184.XXX
Jako podle mě mají k dispozici s Alonsem teď snad všechny možné díly oba dva stejně...ale nevím vůbec jak to tam chodí, jestli spolu sdílí data nebo jestli si každý auto nastavuje podle toho jak mu to vyhovuje a Vandoorne má tak odlišný styl. Zajímalo by mě to.
Aktuálně
Nadcházející závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
- Trénink ()
- Kvalifikace ()
-
Sobota
- Trénink ()
- Závod ()
-
Neděle
- Závod (22:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek