DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull zásluhou Verstappena v Rakousku vítězí, černý den Mercedesů + VIDEO

Před samotným závodem se vyskytlo nemálo otázek, ale jedna z nich zněla, zda má někdo vůbec šanci ohrozit dominantní Mercedesy. Nikdo však nečekal, že Stříbrné šípy vyhoří a šanci tak dostane tým, kterému se ze špičky věřilo asi nejméně.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Red Bull zásluhou Verstappena v Rakousku vítězí, černý den Mercedesů + VIDEO

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 286, poslední 06.07.2018 13:38 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Easy (Hlasovali 5 lidé) 01.07.2018 16:45
Kdopak si dnes kopne do Vettela? :D Přibližně v… »
» Mike17 (Hlasovali 4 lidé) 01.07.2018 19:06
Vždyť tam zase kydáš špínu na Ferrari. Opět… »
» Mike17 (Hlasovali 4 lidé) 01.07.2018 17:01
Ten má z Vettela těžkou frustraci. 12 »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    37.188.146.XXX
    Myslím že Pirelli samo sebe dostalo do pasti. Gumy s tenčím běhounem jsou jistě bezpečnější varianta a asi by bylo rozumné je nasadit do všech zbývajících Velkých cen. Jenže zároveň je velmi pravděpodobné že pomáhají Mercedesu a pokud by teď nahradily staré obutí na zbytek sezóny, vzbudí to velkou vlnu emocí a nevole u fanoušků. Měli ty tenčí gumy dát bez řečí od začátku ročníku a byl by klid. A Mercedes už mohl mít devět vítězství 12

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • airwar1939

    airwar1939

    176.74.141.XXX
    Celkem zajímavý závod, co mě překvapilo, byly technické problémy top týmů, které vedli k tomu že se k bodům dostali i týmy druhého sledu.

    Mercedes se musí chytit za nos, odpadnutí obou vozů pro podobné problémy je alarmující, zvláště když bojují o titul. Ferrari mě potěšilo že nesáhlo k týmové rejži.

    RB na tu bídu v kvalifikaci zvládnul závod slušně. HAAS super výkon, konečně odjeli to na co mají, taktéž FI dobrý výkon.

    Fernando skvělý taktický výkon... ale to auto je plečka, plečka, plečka. Sauber opět na bodech - super.

    Co se týče pneumatik, nějak tomu nerozumím, pokud je předchozí specifikaci problematická, mělo by ji Pirreli a FIA nahradit... čemu ale hlavně neroztumím, proč se nové směsi pořádně neotestují v rámci jedné sezony, a až když je vidět že to funguje, nasadí se v další sezoně... prostě se letos mělo jezdit z loňskýma pneu, a letos testovat pneu na další sezonu. Tenhle vývoj pneu naslepo je k ničemu. 02

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      86.49.250.XXX
      Ale co tohle je za řeči? ty pneu se dělali schválně takové, aby bylo více zastávek a najednou se křičí, že je to špatně, tak co chceme? pneu se kterým se odjede celej závod a nebude se stavět vůbec?

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        217.31.62.XXX
        Ale více zastávek mělo být kvůli degradaci, ne kvůli puchýřům.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • airwar1939

        airwar1939

        176.74.141.XXX
        Co je to za řeči? Ve větším počtu zastávek nevidím nic přínosného pro závodění, právě naopak. Pokud jezdec ví že bude dvakrát-třikrát za závod stavět, protože to pneu nevydrží, tak bude kroužit a doufat že ho dobrá strategie posune o pozici-pozice dopředu. Pokud ale bude mít pneu které vydrží i několik závodů, bude muset o lepší pozici bojovat na trati.

        Já tedy chci vidět o pozici bojovat ejzdce na trati, ne jak letos, kdy se jen čeká co vymyslí tým za strategii.

        + 1 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          86.49.250.XXX
          Koukni na Barcelonu 2013, více zastávek, skvělé závodění 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            217.31.62.XXX
            Skvělé, no já pneu na které se nedá tlačit a jsou na údržbu nemám rád. Podle mě tahle umělá éra Pirelli byla to nejhorší co mohlo pravé závodění potkat.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • HellHogr

              HellHogr

              86.49.250.XXX
              Ale tohel je jak k tom upřistupují týmy, Alo byl v Barceloně 2013 tím kdo na to tlačil a byl v boxech 4x a přesto vyhrál Kimi měl o zastávku míň a skončil druhej, o tom to má bejt, to že týmy nenechají piloty drtit ty pne ua přezouvat na nové je na obvinení týmu a ne Pirelli, mě tedy pneu v Barceloně a Francii letos přišli strašné

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
          • airwar1939

            airwar1939

            176.74.141.XXX
            Za vrchol Formule 1 pokud jde o závodění se považují šedesátá či sedmdesátá léta... a tehdy vydržela jezdci jedna sada pneu i několik závodů. Barcelonu 2013 si pamatuji... totální šaškárna, někteří měnili pneu co 50-60 km. Ten závod byl v podstatě loterie.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • odin

              odin

              77.240.103.XXX
              Nerad se vám do toho míchám, ale závodění v sedmdesátkách pamatuji. A loterie to byla každou GP. Jen za tu loterii nemohly v tak zásadní míře pneu. Těch nespolehlivých faktorů tam bylo spousta. A nikdo nevěděl, co funguje a co ne.
              Dnes díky sofistikovaným simulacím, výpočetní technice, pomocí které se vozy navrhují, je už dopředu jasné, jak se budou na tratích chovat.
              Tehdá každý tým šel metodou "pokus-omyl" (proto bylo každé auto jiné a i na prachbídné kvalitě přenosu a černobílé obrazovce, jsem rozeznal každé auto). Navíc se jezdilo s respektem k soupeřům, protože každá chyba, či kolize mohla znamenat smrt.
              Dnes jsou díky výše zmíněným okolnostem všechna auta téměř stejná a rozdíly tvoří jen jejich chování v umělých podmínkách, které se snaží simulovat faktor náhody, jako z let sedmdesátých. Piloti jezdí bez respektu, protože spoléhají na to, že se jim zas tolik stát nemůže a incidenty řeší velmi nekonzistentně komisaři. Úroveň je pak taková, jaká je.

              Abych pravdu řekl, rozumím ti, když píšeš o totální šaškárně, protože víš, že je to vše uměle dělané. Na druhou stranu, níže píšeš o nezajimavých závodech, které prakticky nesleduješ.
              Vidím v těchto dvou tvrzeních značný rozpor. Pokud budeme chtít atraktivní závodění, musíme "skousnout" umělotiny. A pokud odmítáme umělotiny, nesmíme kritizovat nudu s předem danými výsledky, dle rozložení sil. Taková je bohužel současná situace v F1.
              Proto s určitými nadějemi očekávám chystané změny. I když si nedělám přehnané iluze... 03

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
        • rock

          rock

          82.117.159.XXX
          Jestli vyškrtneš i tenhle (jeden z posledních) prvek náhody, tak ani nemusíš pořádat závody; většina víkendů se rozhodne už v sobotu při kvaldě.
          Situace ze šedesátých nebo sedmdesátých let je do současných podmínek nepřenosná, technologie a výpočetní technika příliš pokročily.

          + 3 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Sergio Pérez stojí na rozhraní mezi bytím a nebytím

Zaručené zprávy týkající se Péreze, nebo jenom (před)poslední dohady?

Vítejte v malém zamyšlení nad událostmi posledních dnů

Hrstka ohlédnutí za Maxem, penalizacemi a novou krví

Lando Norris s McLarenem

Příliš přísná penalizace Norrise? McLaren žádá FIA o přezkoumání způsobu udělování trestů + VIDEO

Kevin Magnussen byl jedním z nejvíce rozzlobených pilotů (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po Grand Prix: Odhodlání všech před posledním závodem roku

Smůla a současně hrdinský výkon - to byl Lando Norris v Kataru

Grand Prix pokutového bloku zvládl nejlépe Verstappen

Lewis Hamilton s Toto Wolff počítají vzájemnou spolupráci na poslední hodiny (Ilustrační foto)

Prohlášení po kvalifikaci: Očekává se závod spíše strategický než bojovný

Max Verstappen se vrátil do čela startovního pole po pěti měsících a jednom dnu (ilustrační foto)

V kvalifikaci poprvé od GP Rakouska vítězí Verstappen, Ferrari ztrácejí dech

Nico Hülkenberg vybojoval pro Haas další nesmírně důležité body.

Russella porazil týmový dvojblok McLarenu, pořadí se měnilo na cílové rovince

Valtteri Bottas v posledních podnicích letošní sezóny přikládá pod kotel (ilustrační foto)

Kvalifikace na sprint vyšla nejlépe Norrisovi, Ferrari zaostává a Pérezův pád pokračuje

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

V Katartu začíná nejlépe Leclerc. Mercedesy a Verstappen se ztrátou

  • Pátek

    • 1. Trénink (10:30 - 11:30)
    • 2. Trénink (14:00 - 15:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (11:30 - 12:30)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (14:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama