DISKUZE K ČLÁNKU Kvalifikace v režii rudých barev Ferrari a Vettela, Verstappen pohřbil své naděje havárií

Kvalifikace do druhého závodu už měla zčásti rozdané karty ještě předtím, než piloti vyrazili do boje o pozice. Zatímco Kimi Räikkönen unikl penalizaci po nedobrovolné zastávce ve druhém tréninku, Hamiltona kvůli potížím s převodovkou čeká posun startovním polem.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Kvalifikace v režii rudých barev Ferrari a Vettela, Verstappen pohřbil své naděje havárií

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 145, poslední 09.04.2018 13:04 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovalo 7 lidí) 07.04.2018 20:29
Adi Adi 15:31 05.04.2018 81.19.11.XXX "… »
» HellHogr (Hlasovalo 6 lidí) 07.04.2018 18:45
McLaren je stále před STR, to jen pár lidí co má… »
» Situs (Hlasovalo 6 lidí) 07.04.2018 19:00
McLaren bude čelit jistě nepříjemným otázkám,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

            • HellHogr

              HellHogr

              89.24.50.XXX
              Prosím? já ti jen odpovídám na tvůj komentář, který je prostě nesmyslný 03

              + 5 / − 4

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • S-fan

                S-fan

                212.111.22.XXX
                Na Ferdu netřeba dál reagovat, ten se zdiskreditoval už dostatečně vedle. 04

                + 2 / − 3

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • Ferda

                Ferda

                46.47.176.XXX
                Je zábavné sledovat jak tady s Piškotárnou popíráte zákony, které se učí už v prvních hodinách fyziky. 12

                + 3 / − 5

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • daaviid23

                  daaviid23

                  91.245.26.XXX
                  No já bych teda selským rozumem řekl, že TY to říkáš přesně obráceně

                  + 4 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Ferda

                    Ferda

                    46.47.176.XXX
                    Tak si vytáhni kačera na provázku a udělej si s ním kolečko kolem pískoviště. Pak na něj hoď pytel cementu a uvidíš ten rozdíl.
                    Přitom má kačer dřevěné kolečka u kterých se valivý odpor měnit nebude. Se širokými pneu bude ten rozdíl mnohem markantnější.
                    Promiň mi tak jednoduchý příklad. To jen, aby to pochopili i Piškotci. 03

                    + 3 / − 4

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • McMatej

                      McMatej

                      212.79.110.XXX
                      Aha, takže naložený nákladák brzdí a zatáčí lépe než prázdný??
                      Nebo tě náklad zvyšuje i setrvačné a odstřediví síly? 20

                      + 3 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            85.70.164.XXX
            Na nějakou aerodynamiku by se měli asi vykašlat, stačí třeba v Monaku na holé auto dát 200kg závaží, a to bude rychlost 18

            + 3 / − 6

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        A můžeš mi prosím vysvětlit, jakou výhodu poskytne vyšší přítlak v závodě?
        1. Kvalitní aerodynamický přítlak je účinnější v co nejlehčím voze. Čím těžší vůz, tím menší má význam. Jak píše Ferda.
        2. V zatáčkám bude vůz rychlejší. To se hodí, když máš před sebou volnou trať (v kvaldě). Když jedeš za někým, stejně se nemůžeš přiblížit k soubeři na míň jak 1s.
        3. Na rovinkách jsi pomalejší. Nikoho nepředjedeš, za to jsi snadným terčem na každé rovince. To mi rozhodně jako výhoda pro závod nepřipadá, v kvaldě je to jedno.

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          85.70.164.XXX
          Jestli mohu, nemyslím že je to jen izolovaně o tom přítlaku, je to myslím komplexní nastavení vozu včetně přítlaku aby se v závodě co nejlépe staral o pneumatiky. Na jedno rychlé kolo toto nastavení bylo zklamáním, v závodě by to mělo třeba fungovat mnohem lépe, ale ....... to teprve uvidíme, zatím je vidět jen ta nepovedená kvalda.

          + 0 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            Hele těžko říct, co s tím může závod udělat. Je fakt, že gumy jsou jedna velká loterie a mohli mít třeba problém s tím je zahřát a v závodě jim v tom větší přítlak pomůže.
            Já reagoval pouze na nějaké zjednodušování, že větší přítlak bude výhodou v závodě. Obvykle to bývá naopak. Vzhledem k těm 3 bodům, bývá na závod výhodnější přítlak menší. Pokud nečekáš, že na startu ujedeš a nikoho celý závod nepotkáš, jak to praktikoval kdysi RB.

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      On McLaren dosáhl opět nejlepšího meziročního zlepšení, ovšem Bahrajnská kvalifikace prostě McLarenu zdá se nevoní, v závodě by to mělo být něco jiného. Ostatní v Bahrajnu dokážou v rychlém kole vytáhnout víc, minulej rok tomu taky tak bylo. Já bych body ještě neodepisoval, a hlavně Čína by měla být opravdu pro McLaren zcela něco jiného. Nechci je uplně omlouvat, je to strašnej výsledek, ale konec světa to vzhledem k okolnostem není. Však řekl jsem že jim dám čas do půlky sezony, teď řvát na McLaren by bylo snadné, ale pořád předčasné, ještě se ani nerozdaly body za druhej závod.

      + 3 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel003369

        uzivatel003369

        82.117.139.XXX
        Máš pravdu, McLarenu tale trať nesedi, ale Čína nebude o moc lepší. 13

        + 3 / − 7

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • spinelesssheep

        spinelesssheep

        85.70.184.XXX
        Určitě to konec světa není, i když přiznávám, že mě to včera zkraje trošku sejmulo. 12

        + 3 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          85.70.164.XXX
          On měl McLaren vždy podobnou kvalifikační ztrátu v Bahrajnu jako v Austrálii, to u ostatních není a nevím přesně co to způsobuje, asi od všeho trochu (vlastnosti auta, nastavení, předpokládané podmínky). No jsem zvědav na dnešek, a jejich zvolenou strategii.

          + 2 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • spinelesssheep

            spinelesssheep

            85.70.184.XXX
            Důležitej bude start, tak snad to Alonso nějak pošéfuje. 04

            + 2 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Situs

              Situs

              85.70.164.XXX
              No a to já právě nevím, pokud chtěj vsadit na start tak musej startovat nejměkčí sadě, a tím zase ztratěj šanci na alternativní strategii. Pokud si tuto cestu zvolí, tak si musej se závodní rychlostí, a s možností pro ně předjíždět, velmi jisti.Podle mě třeba přes FI se nedostanou, a pak jen jet uvízlej s nejměkčí pneu je smrtelná kombinace, toho se trochu obávám.

              + 2 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • spinelesssheep

                spinelesssheep

                85.70.184.XXX
                No to je zase fakt, ale tak dobrej start se může povést i na tvrdší pneumatice, jestli víš, jak to myslím. 11
                Ale neeee...fuj na mě - přej a bude ti přáno. 04
                Máš asi pravdu, nejspíš zvolí na start žlutou pneumatiku. 03Uvidíme.

                + 2 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Situs

                  Situs

                  85.70.164.XXX
                  Myslím že u Alonsa risknou agresivní strategii startu na nejměkčí sadě, u Stoffela zkusej strategicky žluté. Je to asi logické pokrytí dvou variant, no já bych vsadil na tu žlutou.

                  + 2 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama