DISKUZE K ČLÁNKU Vettel nabídl Hamiltonovi svým odstoupením titul na stříbrném podnose

Penalizacemi ovlivněná Grand Prix Japonska mohla být jednou z posledních nadějí Ferrari zvrátit běh šampionátu nastavený v posledních závodech. Italská stáj ale opět nezvládla po technické stránce už třetí závod v řadě a možný titul se jí mílovými kroky vzdaluje.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Vettel nabídl Hamiltonovi svým odstoupením titul na stříbrném podnose

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 124, poslední 10.10.2017 13:07 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovali 5 lidé) 08.10.2017 09:22
Lewis si suverénně stylem start cíl vyjel čtvrtý… »
» Pikaso (Hlasovali 5 lidé) 08.10.2017 08:46
Malajsii jsem viděl až ze záznamu a ve středu už… »
» Duncan66 (Hlasovali 5 lidé) 08.10.2017 08:54
Tezko mohl vedet? Vzdyt na displeji vidi, kolik… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • odin

    odin

    77.240.103.XXX
    Ještě jeden postřeh:
    Dost by mne zajímala situace před virtuálním SC. Protože se mi zdálo, že Bottas musel jet rychleji během VSC. Rozhodně na Ricciarda ztrácel "před" více, než "po" a současně za ním jezdící Kimi ztrácel na Bottase méně "před", než "po".
    Tak by mne zajímala příčina, kde VB získal v době VSC.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      Duncan66

      89.29.32.XXX
      behem VSC se vzdycky ty rozdily vytvori. Nekdo proste nejede porad tou povolenou maximalkou, neprojede tak rychle zatacky a nekdo na to radne slape. Ja jsem cekal podobne stazeni naskoku u Verstapena, ale Hamilton si to evidentne pohlidal. 14

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.128.XXX
      Při virtuálním SC je přesně dán čas během kterého může jezdec ujet určitý úsek, pochopitelně ne vždy to jezdec přesně odhadne, a jede pomaleji, z toho pak pramení časové rozdíly.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • odin

    odin

    77.240.103.XXX
    Lewis si suverénně stylem start cíl vyjel čtvrtý titul. Jen nehorázná smůla by ho mohla o prvenství v sezóně připravit. Věřím, že ví jak si prvenství pohlídat a také si ho pohlídá. Hamilton roku 2017, není Hamiltonem (ambiciózním "idiotem") roku 2007.
    RedBull má asi nejlepší šasi v poli. Konečně dr.Marko neplácal nesmysly. Pak je ale otázkou, kolikáté šásko v poli, měli na začátku sezóny. Podle mne na tom byli dost bídně.
    Chování ostatních pilotů k Verstappenovi, kdy mu včas neuhýbají (si myslím), tkví ve Vestappenově bezohledném a nekolegiálním chování v minulosti. Každý svého štěstí strůjcem.
    A Ferrari v šele s Vettelem? Co k nim napsat? Ještě že mají spolehlivost pod kontrolou. Už jsem se obával, že nevědí, co dělají. A dokonce tyto PR kecy dávají některým diskutujícím smysl. 11 [odkaz na stránku]
    Jen tak dál a na tituly můžete rovnou zapomenout.
    FI je na tom dost dobře. Škoda, že si to pohnojili neukočírováním obou pilotů. Peréz se teď asi diví, když se k němu Ocon a tým chovají stejně, jako se on choval k nim.
    Honda je tragická a jsem opravdu zvědav, zda příští sezónu vstane z popela.
    Strollovi bouchla pneumatika, nejvyšší čas změnit konstrukci gum a nakydat na Pirelli.
    Ještě zbývá pár závodů, kde už půjde Hamíkovi pouze o definitivní zisk titulu. Možná mi tu Duncan66 ještě nabídne několik variant zdramatizování, případně vymyslí čtyři odstoupení LH a čtyři vítězství SV. Ale to už je jenom úvaha v oblasti SCI FI. Mergl je spolehlivý a Lewis chladnokrevný, tak že klidně přenechá vítězství ambiciózním idiotům a jenom si pozbírá potřebné body, v zájmu zisku titulu. 03

    + 5 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      95.82.135.XXX
      Toho AI si vyprošuju... Tím by se dal nazvat LH v roce 2008, ale 2007 to nebyla jeho vina... V Číně mu to pokazil tým, když ho nechal naprosto zbytečně kroužit na zničenejch gumách, ve snaze maximalizovat šance na vítězství. A v Brazílii mu na chvíli odešla převodovka, díky čemuž se propadl na samý chvost pole.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Duncan66

        Duncan66

        89.29.32.XXX
        V Cine to bylo Hamiltonovo rozhodnuti zustat jeste o kolo dele a jen na hadrech a pote nezvladl najezd do boxu a skoncil ve sterku, ze ktereho se uz nevyhrabal. Stejne tak v Brazilii to byla jeho chyba, kdyz na startu pomackal knofliky, ktere nemel a proto ten propad. Byla to zejmena jeho nerozvaznost a novackovska dan. U te Brazili by bylo jeste zajimave, kdyby se po zavode doresila afera ohledne nelegalniho paliva tusim tenkrat BWM. Lewis by tak poskocil o 2 mista a byl by sampion
        Ale dnes budme za to radi, protoze takova ikona F1, jakou je Kimi by nemela titul a byl jen jednim z mnoha v propadlisti dejin 13 13

        + 3 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          Fanda.LH

          95.82.135.XXX
          Já Kimiho moc za Ikonu nepovažuji... Byl to slibný talent, ale nenaložil s tím nejlépe jak mohl... Celkem se mi líbilo jeho angažmá u Lotusu, ale po přestupu k Ferrari dostává už jen pěknou sodu... Raděj bych ten titul viděl u jednoho z jezdců tehdejšího Mcl...

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Duncan66

            Duncan66

            89.29.32.XXX
            Tak ja z neho taky nejsem kdo vi jak odvareny. Skoda, ze u Mcl mel pech na techniku, nebo ji on daval tak zabrat? Jak rikas, u Lotusu vypadal jako znovuzrozeny a prechodem k rudym se z nej stala poslusna backora 17

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Fanda.LH

              Fanda.LH

              95.82.135.XXX
              Ne za všechno mohla technika u Mcl. Kimi si užíval života a nedával F1 100%... Četl jsem to v nějakém článku, kde se o něm vyjadřoval Martin Whitmarsh, právě v tom smyslu, že promrhal svůj talent...

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Duncan66

                Duncan66

                89.29.32.XXX
                Je svuj no a ikdyz rika, ze nebere nic nez prvni misto, tak zase asi neni ochoten tomu vse podridit. Neni jediny.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
    • jon

      jon

      194.228.59.XXX
      Víceméně úplný souhlas. Pár detailů bych napsal trochu jinak, ale to asi netřeba pitvat. 04

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      Duncan66

      89.29.32.XXX
      tak ono 34 bodu kdyz je ve hre 125 je krapet jiny scenar, nez 59 bodu a 100 ve hre. Minule stacila jedno odstoupeni kvuli technice, ci nejakeho horlivemu redbulakovi, dneska uz je treba dvojnasobek.
      Jsem zvedavy na RB v dalsich zavodech, jestli budou porad tak tesne jako dnes. Ja jsem na jednu stranu naopak rad, ze Vettel ma smulu, preju mu to za Baku, skoro jako by to o bozich mlynech nebylo jen prani plebejcu, ale skutecnost, ale zase je skoda, ze je rozhodnuto a ikdyz zavod nabizi slusnou a casto i napinavou podivanou, tak preci jen ta tresnicka na dortu v podobe boje o tituly tomu chybi.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        77.240.103.XXX
        OK. Neber to moje pošťouchnutí tak vážně. Do jisté míry jsi měl minule pravdu.
        Ale já na to koukám pohledem z celé sezóny. Snažím se brát v úvahu všechna mně známá fakta. Tak se mi nezdálo pravděpodobné, že Lewis se nechá sestřelit Maxem, protože Ricci by ho nesestřelil. Nebo, že Mergl nedojede z důvodu jejich nespolehlivosti.
        Fakt jsem si už dříve myslel, že problémy s technikou, budou mít v závěru sezóny spíše u Ferrari. Klidně si nalistuj diskuzi k Monaku a moje argumenty "proč Kimi netlačil na Seba po jejich výměně na čele." Už tehdá jsem psal o šetření techniky v zájmu možných problémů v konci sezóny.
        A já fakt nepovažuji Hamíka za více nervově labilního, než je Vettel. Servítky si tu moc neberu, ale v hlavě to pomotané nemám. 03

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Duncan66

          Duncan66

          89.29.32.XXX
          Vsak v pohode. Ja jen, ze uz se v historii staly divocejsi veci, nez stahnout 34 bodu v poslednich 5 zavodech, kdyz za vitezstvi je 25 bodu. Jen si vzpomen na minulou Malajsii. Z niceho nic konec pro Hamiltona z jasneho prvniho fleku a 25 bodu v haji. Je jasne, ze nyni pravdepodobnost hraje do karet Hamiltonovi cim dal vic a ted by si na Ferrarri asi uz vsadil malokdo objektivni. Muselo by se toho uz vazne stat hodne, aby Hamilton o titul prisel. Zvlaste pri problemech rudych, kde se navic da ocekavat, ze ty lapalie mozna budou pokracovat.
          A jak rikas, Hamilton uzral a uz to nehroti jako drive do posledni sekundy zavodu, kdyz neni treba a i toho Verstapena asi pusti pred sebe, kdyz bude vedet, ze Vettel je bezpecne za nim. A to je jedine dobre, tim se z nej stava komplexni jezdec.
          Ale ze to nema jen tak uplne zadarmo myslim ukazaly i ty jeho dnesni gesta po dojeti, jak si dal na cas, nez vystoupil z vozu a potom jak zcela uprimne dekoval auto, ze dojelo do cile 13

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • odin

            odin

            77.240.103.XXX
            Tak loni vyžral Hamilton snad všechny průsery, které Mergl měl. A proto také mohl být mistrem světa Nico. Letos je situace jiná. Spolehlivost větší, možná i na úkor rychlosti (v určitých fázích sezóny).
            A Hamík se podle mne klidně nechá porazit i Vettelem, jen aby získal potřebné body. Protože teď už Sebovi nestačí jen vyhrát všechno, ale potřebuje, aby Hamilton ztrácel ještě s ostatními. Nejlépe, aby alespoň v jednom závodě, nezískal nic. Jenže situace u Mercedesu a Ferrari nasvědčuje spíše opaku. 03

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Easy

              Easy

              82.144.151.XXX
              Souhlasím. Jenom si oba vzpomeňte, jak kdysi děkoval (a dokonce se klaněl) svému autu Vettel v RB 12.
              Aktuální situace se určitě nelíbí take Liberty Media, jelikož poslední závody už nemusí mít takovou atraktivitu než kdyby se jelo do posledních zatáček.
              Na RTL byl záběr z boxů Ferrari, kdy Sebova PR asistentka ho někam volala, on jen mávl rukou a šel někam dál do zázemí týmu a ona oči v sloup. 12

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • odin

                odin

                77.240.103.XXX
                11 Vidíš a přesto Vettel říká věci, jako že teď musí Ferrari podržet a podobné líbivé řečičky.
                Já na tyhle kecy příliš nevěřím. Vyzařuje z toho faleš. Na druhou stranu vím, že piloti mají podobné chování zakotveno ve smlouvách a tak jim nic jiného nezbývá. A je jenom smutné, když tomu místní odborníci věří a opírají o tyhle kecy své argumenty. 02

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Easy

                  Easy

                  82.144.151.XXX
                  Tak na druhou stranu po tom, co se dnes stalo, se mu ani nedivím. Nebo ty bys skákal metr dvacet radostí? V minulosti dokázal být otrávený i Hamilton. Jestli tahle gesta považuješ za připravenou hru, tak to pak neobdivujte u Lewise.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • odin

                    odin

                    77.240.103.XXX
                    Ale Easy, tady nejde o to, zda se mu divím, nebo ne. Osobně nevím, jak bych se zachoval já, v podobné situaci. Ale jde o to, že mnozí zde PR kecy berou jako pravdu a opírají o to své argumenty. To co tu píšu není cílené na Vettela. Špatně si to vykládáš. 03

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Easy

                      Easy

                      178.209.132.XXX
                      Ok 03

                      Kdybych byl na Vettelově místě, byl bych asi hodně nas...štvaný a asi by to odnesla minimálně ta zástěna v boxech. 12

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama