DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull díky Verstappenovi slaví v Malajsii, Vettelova stíhačka skončila pod stupni vítězů
Jak se podaří vypořádat se s masivní ztrátou Vettelovi a dokáže Lewis Hamilton využít jeho problémů? Nakonec navýšil náskok na svého velkého rivala, ale bezpochyby ne tak, jak by si před závodem představoval.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Red Bull díky Verstappenovi slaví v Malajsii, Vettelova stíhačka skončila pod stupni vítězů
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Easy
17:45 04.10.2017 178.209.132.XXXTo s tím nárokem mi vkládáš do úst ty. Jenom jsem si dovolil tvrdit, že Kimi v Monaku rozhodně nepředvedl přesvědčivou rychlost. Toť vše. Jestliže chtěl mít jistotu, že ho Vettel nemůže overcutnout, tak na těch samých pneumatikách, na kterých do té doby za ním jezdil Seb, se měl snažit ze svého auta vyždímat více (Vettel to pak udělal). Jsou to týmoví kolegové, ale zároveň i soupeři - i když v té době Kimi už něco v šampionátu ztrácel. Proč se aspoň neozval do rádia, že do boxů ještě nepotřebuje, když ty pneu má v pohodě? Po zastávce Kimi div se světe zrychlil... Kdyby se před závodem domluvili, že se budou snažit dojet na pozicích, ze kterých startují, tak je to multi21. V Maďarsku už Kimi o titulu prakticky nemusel přemýšlet, proto kryl Sebovi s porouchaným autem záda, o tom žádná.
-
-
odin
22:39 03.10.2017 77.240.103.XXXMonako a RedBull? Max byl povolán o tři kola dříve k pitu, jak Kimi. Dostal stejnou specifikaci, jako později Kimi, která fungovala tak, jak fungovala. Proč Ferrari opakovalo stejnou chybu, jako RedBull? Moc dobře viděli co se stalo s Maxem. A Vettelovi tím dali možnost najet na Kimiho náskok. Jelikož ho poslali do provozu a s chvíli "nefungujícími gumami".Ale máš pravdu, je to pořád dokola. Už po Monaku jsem ti tu psal strategii, která by Kimiho udržela v čele. Zajímavé je, že přesně tuto šablonu použili u Ferrari v Maďarsku, kdy potřebovali udržet v čele Seba. A to Vettel Raikkonena doslova brzdil. Tak se nevymlouvej na rychlost v Monaku, když v Maďarsku tomu bylo právě naopak. Přesto výsledek stejný.
Mercedes předvedl v Maďarsku TR, ale zároveň férové vrácení pozice. Obávám se, že se něčeho takového u Ferrari a Vettela nedožiju. Dokonce se nepamatuji, že by něco takového předvedli v minulosti v době, kdy je výsledek šampionátu stále otevřený.-
Easy
17:40 04.10.2017 178.209.132.XXXS tím Mercedesem to nepřijmu, protože Lewis dostal exkluzivní šanci na útok na soupeře a v případě úspěšného dokončení by porazil (bez boje) i týmového kolegu, který mu v té době byl bodově docela blízko. Vrácení pozice zde beru jako samozřejmost, protože jinak by to bylo okaté protěžování jednoho pilota.
Monako už asi vážně nebudu znovu rozebírat... Tam se asi nikdy neshodneme. Gumy fungují na každém voze jinak (v letošní sezóně je to vidět víc než kdy předtím), takže to je argument mimo mísu. Strategií může člověk vymyslet x variant a také by se dalo říct, že TR je v každém kroku týmu během závodního víkendu. A nevím, kde by měl Vettel Kimimu pozici vracet tak, jako to předvedli hoši u konkurence.-
odin
20:16 04.10.2017 77.240.103.XXXTo je právě ono jablko sváru mezi námi. Ty nepříjmeš Maďarsko, v podání TR Mercedesu. Ale odmítáš TR Ferrari v Monaku.
Přitom, když to člověk srovná, tak si nemají co vyčítat. V Maďarsku u Merglů vyměnili oba piloty přes boxy tak, jako v Monaku Ferrari. V Maďarsku byl Hamík mnohem rychlejší, než Bottas tak, jako Vettel v Monaku. a tak jediný rozdíl v obou TR byl, že Lewis pozici vrátil, zatímco Seb nikoliv.
Já dovedu pochopit jednání Ferrari, Vettela, Mercedesu i Hamiltona. Co však nepochopím, jsou někteří fandové, kteří tvrdošíjně odmítají v Monaku TR Ferrari a odsuzují TR Mercedesu v Maďarsku.
To mi teda vysvětli v čem je ten obrovský rozdíl. Seb díky TR získal maximum a Lewis díky TR a vrácení pozice zůstal "na svých", respektive na Vettela ztratil.-
Easy
09:37 05.10.2017 46.135.88.XXXMercedes v Maďarsku přes boxy? Bylo to přepuštění pozice na trati jako u Ferrari Hockenheim 2010. Když byl Ham o tolik rychlejší, měl ho předjet na trati nebo strategicky (tj. být rychlejší po Bottasově pitstopu). Ham dostal k dispozici Bottasovo místo bez žádné snahy nebo souboje. Vettel v Monaku musel pro to alespoň něco udělat. Proto tam neměl co vracet. To, že v Maďarsku kryl Kimi Sebovi záda nemám problém přijmout. Každopádně kdyby tam Lewis předjel Kimiho, určitě by dal pak i Seba a nejenom že by Vettel přišel o body, o ty by ve výsledku přišlo i Ferrari.-
-
odin
20:29 05.10.2017 77.240.103.XXXTak tato "chyba" je v principu bezvýznamná. Pochopil jsem už z původního příspěvku, co jsi chtěl vyjádřit.
Ale zase musím oponovat. Maďarsko, stejně jako Monako jsou okruhy velmi náročné na předjíždění. a já bych to s tím předjetím Seba Lewisem v Maďarsku viděl, tak 50% na 50%. Kdyby to bylo kdekoliv jinde, tak ti dám 100% za pravdu. Podle mne to byla v obou případech TR jak vyšitá. Ono totiž jde o to, že preferovanější pilot dostane šanci vyměnit si pozice s lépe postaveným kolegou. A možnost reparátu už není. Tedy z hlediska týmové režie. A pokud pilot najde dostatek sebereflexe a odvahy vrátit "půjčené", má u mne velký obdiv. A věř, že Hamiltona od jeho počátků zrovna nemiluji.-
Easy
09:53 07.10.2017 82.144.151.XXXVidíš, tak sis ohledně Maďarska odpověděl sám. Proč by Vettel pouštěl Räikkönena před sebe, když ho tedy v pohodě dokázal udržet za sebou stejně tak, jako by se ubránil i Hamiltonovi? V pohledu na TR Mercedesu na Hungaroringu se neshodneme, protože jenom proto, že to Lewisovi nevyšlo neznamená, že nedostal výhodu zadarmo.-
odin
13:22 07.10.2017 77.240.103.XXXNepsal jsem, že by ho v pohodě udržel, ale že je to 50% na 50%.
Pokud pohlížíš na TR Mercedesu v Maďarsku tímto způsobem, pak musíš pohlížet na TR Ferrari v Monaku stejným způsobem. Tam dostal Seb též zadarmo výhodu. Proč je to najednou něco jiného? Jenom proto, že Seb musel zajet pár kol rychleji, aby se dostal před Kimiho?-
-
odin
08:43 08.10.2017 77.240.103.XXXJo, necháme toho. Každý máme svoji pravdu a od ní neustoupíme. Mně jde o to, že Seb dostává od týmu možnost předjet Kimiho, když je zrovna za ním. Ale Kimi nikoliv. Což považuji za TR. A v Monaku i v Maďarsku se špatně předjíždí, tak je nutná pomoc týmu.
Tak za překročení 200 příspěvků bychom měli dostat diplom, ne?
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
airwar1939
11:37 02.10.2017 176.74.128.XXXPokud jde o rychlost, zcela nepochybně šlapou vedle jednotlivé týmy docela pravidelně... třeba v Silverstone či Monze byla rychost Ferrari tragická, Mercedes byl naopak evidentně pomalej v Malajsii a také v kvalifikaci Singapuru. Pokud je nějaký tým výkonnostně dlouhodobě vyrovnaný, tak je to Sauber. Ale k čemu mu to je? 12* -
Face
10:49 02.10.2017 37.188.249.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
-
Face
11:56 02.10.2017 37.188.249.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
-
-
-
GRAHAM
10:29 02.10.2017 77.236.208.XXXOdine,vychladni.... Mercedes tuší, že ostatní se zřejmě posouvají rychlejí ve vývoji.Ono to není jen o součastnosti, ale i o budoucnosti.Oni nechtějí ztratit náskok ve výkonosti.Jasně, občas tam hraje roli trať a jak sednou pneumatiky, ale i oni cití že zůstali v aerodinamice stát na místě a možná i nový balíček nefunguje.Takže řešit jen kdo a jak dojel je prostě mimo mísu.Řeší se výkonost a tam jdou postupně dolů, nebo stojí na místě a i to sami přiznavájí.F1 je o neustálém posunu.Takže klídek... -
uzivatel001890
20:54 01.10.2017 185.137.144.XXXA já měl včera starost, jak dostane Ferrari Seba před Kimiho.
- Parádně zvládnuté prohození pořadí hned na startu
(Kimi prostě zase potvrdil všem statistikům a kritikům jak je pomalej ... ani se nevyštrachá z pitline ... )
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek