DISKUZE K ČLÁNKU GP RUSKA: Šťastná sedmička pro Rosberga, duel Vettel a Kvjat měl reprízu
Čtyři závody, čtyři vítězství - to je vizitka Nica Rosberga v letošním šampionátu. Jeho týmový kolega Lewis Hamilton měl cestu k vítězství ztíženou horší startovní pozicí a také problémy během závodu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: GP RUSKA: Šťastná sedmička pro Rosberga, duel Vettel a Kvjat měl reprízu
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel002026
(Hlasovalo 11 lidí)
01.05.2016 16:27
Putin umí anglicky, ale nevidím jedinej důvod,… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
odin
18:24 01.05.2016 77.240.103.XXXRoBertino to popsal dost výstižně, přesto si myslím, ža tam tentokrát rychlost byla. Stačí se podívat na nejrychlejší kola závodu. (Uvědomuji si, že to je jen jeden z aspektů, ale přes to...) Měl jsem pocit, že jak McLareny, tak i Magnussenův Renault mají celkem solidní závodní tempo. Ano, vydělali na některých situacích, ale... Rozhodně své pozice neztráceli.
-
-
-
JOCHEN RINDT
16:26 01.05.2016 88.102.230.XXXNo Ham na to tlačil až moc tak,že se mu zvedl tlak v chlazení a hrozilo,že oddělá další motor.Nico si držel svoje tempo a měl dostatečnou rezervu.A k tomu Putinovi,na RTL pouze zaznamenali,že přišel a jinak to dál nekomentovali a věnovali se dění na trati,asi tak.-
-
JOCHEN RINDT
06:36 04.05.2016 88.102.230.XXXNo udělat skoro 2 vteřiny na kolo to není tlačení?Když mu z garáže avizovali,že to motor nemusí vydržet,tak progresivně zpomalil a tlak šel dolů,to nemám ze svý hlavy,ale tak to přímo komentovali na RTL.-
-
airwar1939
10:20 04.05.2016 77.240.188.XXXOtázka je jak to bylo doopravdy... ale z hlediska fungování chlazení motoru skutečně tlak chladicí kapaliny stoupá s vyšší zátěží motoru a teplotou kapaliny, a pokud by tlak klesal, po po zpomalení a zchladnutí kapaliny by zákonitě musel klesnout ještě víc. Rosberg měl údajně také problémy s motorem, ale v závěru sekal jedno rychlé kolo za druhým.
Bohužel i na mě to dělá dojem že Mercedes trochu mlží a že průběh šampionátu je mírně režírován. Na druhou stranu vhledem ke kritice jakou jejich dominance u některých vyvolává to divadlo celkem i chápu.-
Petr
10:33 04.05.2016 109.81.245.XXXTo není otázka, jak to bylo doopravdy. Inženýři Mercedesu nám to potvrdili. Unikala mu voda a tlak ztrácel (těžko přitom mohl růst, že?) - posledních 16 kol dokonce dojel s NULOVÝM tlakem vody. Ale počtvrté to tady už opakovat nebudu.
Příspěvek byl redakčně upraven.
-
-
-
-
-
-
Duncan66
16:31 01.05.2016 89.29.32.XXXTrochu ti to hapruje. Verstapen jezdil pred Alonsem a pokud by nemusel odstoupit, tak by si to misto v pohode pohlidal. Ze dokazal knoflik talcit na Sainze bylo dano take tim, ze mel o vic jak 10 kol mladsi pneu. A stejne se trapil 15 kol, nez ho udolal. Takze to s tim agregatem Honda nemuze tak zhave jak se snazis naznacovat -
-
odin
17:30 01.05.2016 77.240.103.XXXNehapruje mi nic. Přes 40 let vím, že kvalita auta je závislá na nejlepším "kompromisním" poměru všech aspektů ovlivňujících jeho výkonnost. Ať už jde o motor, pneu, šasi, brzdy atd.
A kdyby byla pravda to, co napsal Horner a co Mike tvrdošíjně obhajoval, pak by nemohlo k žádnému souboji mezi STR a McLareny vůbec dojít. Natož aby McLareny s nejslabší pohonnou jednotkou uspěly. Zvláště na této trati.
S Hondou to žhavé není, v tom se shodneme. Ale dělají pokroky a pomalu se tlačí zpět na ztracené posty. Bude jim to ještě chvíli trvat, ale věřím, že se vrátí. Možná jim změna pravidel v roce 2017 trochu pomůže...
Co se týče minulého závodu, tak Vettel zabránil kolizi s Kvjatem jen díky tomu, že uhnul. Bohužel na druhé straně byl Kimi. Chápu, že pro někoho "Senna styl" je atraktivní, ale závodění je také o předvídavosti, o respektu k soupeřům. Za podobný manévr jako předvedl Kvjat v Číně, byl Kimi loni v Rusku potrestán... A zase jsme u konzistentního rozhodování komisařů. Komisaři netrestají příčiny, ale následky. Což je podle mne špatně.-
-
odin
19:14 01.05.2016 77.240.103.XXXO žádných 0,8 sec/kolo jsem se tentokráte nezmínil. Píšu jen, že jsi argumentoval traťmi, na kterých rozhodující vliv mají pohonné jednotky, což Soči je. Sám jsi ji zmínil. A dnešní výsledek tomu jaksi neodpovídá. Máš nějaké vysvětlení? Sem s ním.-
-
odin
19:40 01.05.2016 77.240.103.XXXNikde jsem nečetl ve tvém příspěvku, že Horner kecá. (Možná jsemnebyl dost pozorný). Četl jsem, ale ve tvých příspěvcích obhajobu Hornera a argumenty které sice neakceptovaly oněch 0,8 sec/kolo, ale tvrdil jsi, že loňské Ferrariho jednotky jsou rychlejší, než Renault a Petr dodal, že Honda je na tom ještě hůř, než Rencek. Tudíž Horner nelhal. Jelikož nemám (stejně jako ty) konkrétní nezávislé údaje, jak na tom jednotlivé pohonné jednotky jsou, musím se orientovat na základě logiky. Srovnávám a vyhodnocuji. (Minule to za mne udělal někdo jiný.) A logicky i věta, tak, jak ji Horner napsal pravdivá nebyla. To jsem ti snad popsal dostatečně. Přesto jsi obhajoval i tento nesmysl. Soči jsi zmiňoval jako okruh na kterém mají výhodu vozy s výkonějším motorem. A najednou dnešní závod popřel vše co jsi tvrdil. Tak, jak to je?-
Mike17
20:04 01.05.2016 93.99.87.XXXAno, že je Ferrari 2015 pořád výkonější než Renault, jsem napsal. Ale s Hornerem, který tvrdil že je lepší o 0,8s jsem nesouhlasil.
Kde jsem zmiňoval, že Soči je jedním z okruhů s největším vlivem motoru????? Co si zase vymýšlíš?
Jen aby sis tu zase vytvořil nějakou teorii?
Max jsem mohl napsat, že je to tam lepší než v Monaku.-
odin
20:21 01.05.2016 77.240.103.XXXTak proč jsi se se mnou hádal? A několikrát mne obvinil ze lži, (ostatně stejně jako dnes), když jsem si dovolil Hornera označit za lháře?
Soči jsi zmínil v našich diskuzích ohledně vlivu slabých motorů Renault a šasi RBR. Psal jsi o lepší výkonnosti RBR na tratích kde má větší vliv aerodynamika a horších na tratích kde záleží na motoru. Zmínil jsi i Soči.
-
-
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek