DISKUZE K ČLÁNKU GP RUSKA: Šťastná sedmička pro Rosberga, duel Vettel a Kvjat měl reprízu

Čtyři závody, čtyři vítězství - to je vizitka Nica Rosberga v letošním šampionátu. Jeho týmový kolega Lewis Hamilton měl cestu k vítězství ztíženou horší startovní pozicí a také problémy během závodu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: GP RUSKA: Šťastná sedmička pro Rosberga, duel Vettel a Kvjat měl reprízu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 61, poslední 04.05.2016 10:33 Vložte komentář

Nejlepší názory

» HellHogr (Hlasovalo 11 lidí) 01.05.2016 18:30
Ti co tu nadávají na Kvyata, měli by si pustít… »
» uzivatel002026 (Hlasovalo 11 lidí) 01.05.2016 16:27
Putin umí anglicky, ale nevidím jedinej důvod,… »
» HellHogr (Hlasovalo 10 lidí) 01.05.2016 16:14
McLaren super, tohle je trať kde měli s Monzou… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

    • erdedy

      erdedy

      195.91.99.XXX
      Nevidel som nic... 19 jak sa dostal Magnussen na 7-me... a ALO na 6-te? 01
      To "sme" mali skutocne rychlost alebo sme tie body len nejak "utrpeli"? 18

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • RoBertino

        RoBertino

        83.208.82.XXX
        Myslím, že v tomhle hodně rozhodl fakt, že Red Bull šel na středně tvrdou směs plus zastávka Péreze navíc. Po odstoupení Verstappena už tam těch soupeřů moc nezbylo. 03

        + 7 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Duncan66

          Duncan66

          89.29.32.XXX
          jj ty stredne tvrde to byl fatalni krok pro RB.

          + 3 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • erdedy

          erdedy

          178.41.40.XXX
          Diky RoBertino 01
          Myslel som, ze to 7.miesto bola skor nahoda. Ale konecne nejake body. 01

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • odin

            odin

            77.240.103.XXX
            RoBertino to popsal dost výstižně, přesto si myslím, ža tam tentokrát rychlost byla. Stačí se podívat na nejrychlejší kola závodu. (Uvědomuji si, že to je jen jeden z aspektů, ale přes to...) Měl jsem pocit, že jak McLareny, tak i Magnussenův Renault mají celkem solidní závodní tempo. Ano, vydělali na některých situacích, ale... Rozhodně své pozice neztráceli.

            + 3 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
    • JOCHEN RINDT

      JOCHEN RINDT

      88.102.230.XXX
      No Ham na to tlačil až moc tak,že se mu zvedl tlak v chlazení a hrozilo,že oddělá další motor.Nico si držel svoje tempo a měl dostatečnou rezervu.A k tomu Putinovi,na RTL pouze zaznamenali,že přišel a jinak to dál nekomentovali a věnovali se dění na trati,asi tak.

      + 4 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Petr

        Petr

        109.81.245.XXX
        Ham na to netlačil "až moc." Mu se nezvedl tlak v chlazení, on ten tlak naopak progresívně ztrácel.

        + 4 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • JOCHEN RINDT

          JOCHEN RINDT

          88.102.230.XXX
          No udělat skoro 2 vteřiny na kolo to není tlačení?Když mu z garáže avizovali,že to motor nemusí vydržet,tak progresivně zpomalil a tlak šel dolů,to nemám ze svý hlavy,ale tak to přímo komentovali na RTL.

          + 0 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Petr

            Petr

            109.81.245.XXX
            To je celkem jedno, odkud to máš - nic to nemění na tom, že to je hloupost:
            tlak vody ztrácel - ten nestoupal. Když pak zpomalil, tak se situace stabilizovala - přestal klesat (a ne, že šel tlak dolů).

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • airwar1939

              airwar1939

              77.240.188.XXX
              Otázka je jak to bylo doopravdy... ale z hlediska fungování chlazení motoru skutečně tlak chladicí kapaliny stoupá s vyšší zátěží motoru a teplotou kapaliny, a pokud by tlak klesal, po po zpomalení a zchladnutí kapaliny by zákonitě musel klesnout ještě víc. Rosberg měl údajně také problémy s motorem, ale v závěru sekal jedno rychlé kolo za druhým.

              Bohužel i na mě to dělá dojem že Mercedes trochu mlží a že průběh šampionátu je mírně režírován. Na druhou stranu vhledem ke kritice jakou jejich dominance u některých vyvolává to divadlo celkem i chápu.

              + 1 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Petr

                Petr

                109.81.245.XXX
                To není otázka, jak to bylo doopravdy. Inženýři Mercedesu nám to potvrdili. Unikala mu voda a tlak ztrácel (těžko přitom mohl růst, že?) - posledních 16 kol dokonce dojel s NULOVÝM tlakem vody. Ale počtvrté to tady už opakovat nebudu. 03
                Příspěvek byl redakčně upraven.

                + 2 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      Duncan66

      89.29.32.XXX
      Trochu ti to hapruje. Verstapen jezdil pred Alonsem a pokud by nemusel odstoupit, tak by si to misto v pohode pohlidal. Ze dokazal knoflik talcit na Sainze bylo dano take tim, ze mel o vic jak 10 kol mladsi pneu. A stejne se trapil 15 kol, nez ho udolal. Takze to s tim agregatem Honda nemuze tak zhave jak se snazis naznacovat 03

      + 6 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      Duncan66

      89.29.32.XXX
      Stejne tak minuly zavo Kvaj nevyvedl nic nepatricneho. acpal se pouze a jen tam, kde bylo misto a za kolizi Seb x Kimi nenese praktcky zadnou odpovednost, Seb tam mel mista habadej.

      + 6 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        77.240.103.XXX
        Nehapruje mi nic. Přes 40 let vím, že kvalita auta je závislá na nejlepším "kompromisním" poměru všech aspektů ovlivňujících jeho výkonnost. Ať už jde o motor, pneu, šasi, brzdy atd.
        A kdyby byla pravda to, co napsal Horner a co Mike tvrdošíjně obhajoval, pak by nemohlo k žádnému souboji mezi STR a McLareny vůbec dojít. Natož aby McLareny s nejslabší pohonnou jednotkou uspěly. Zvláště na této trati.
        S Hondou to žhavé není, v tom se shodneme. Ale dělají pokroky a pomalu se tlačí zpět na ztracené posty. Bude jim to ještě chvíli trvat, ale věřím, že se vrátí. Možná jim změna pravidel v roce 2017 trochu pomůže...
        Co se týče minulého závodu, tak Vettel zabránil kolizi s Kvjatem jen díky tomu, že uhnul. Bohužel na druhé straně byl Kimi. Chápu, že pro někoho "Senna styl" je atraktivní, ale závodění je také o předvídavosti, o respektu k soupeřům. Za podobný manévr jako předvedl Kvjat v Číně, byl Kimi loni v Rusku potrestán... A zase jsme u konzistentního rozhodování komisařů. Komisaři netrestají příčiny, ale následky. Což je podle mne špatně.

        + 6 / − 8

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          Nelži zase!!!!!!
          Doslova jsem psal, že těch 0,8s Hornerovi nevěřím a ani jednou jsem nepsal, že mu to věřím. Tak si přestaň neustále vymýšlet nesmysly. Jsi horší jak Marko.

          + 4 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • odin

            odin

            77.240.103.XXX
            O žádných 0,8 sec/kolo jsem se tentokráte nezmínil. Píšu jen, že jsi argumentoval traťmi, na kterých rozhodující vliv mají pohonné jednotky, což Soči je. Sám jsi ji zmínil. A dnešní výsledek tomu jaksi neodpovídá. Máš nějaké vysvětlení? Sem s ním.

            + 0 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              93.99.87.XXX
              Horner psal, že je motor Ferrari 2015 o 0,8s rychlejší než Renault. Doslova jsem napsal, že Horner kecá.
              Z toho vyplývá, že jsem Hornera v tomto neobhajoval a ty normálně lžeš. Stejně jako Horner. 13
              Vysvětlení máš už nějakou dobu níž.

              + 2 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • odin

                odin

                77.240.103.XXX
                Nikde jsem nečetl ve tvém příspěvku, že Horner kecá. (Možná jsemnebyl dost pozorný). Četl jsem, ale ve tvých příspěvcích obhajobu Hornera a argumenty které sice neakceptovaly oněch 0,8 sec/kolo, ale tvrdil jsi, že loňské Ferrariho jednotky jsou rychlejší, než Renault a Petr dodal, že Honda je na tom ještě hůř, než Rencek. Tudíž Horner nelhal. Jelikož nemám (stejně jako ty) konkrétní nezávislé údaje, jak na tom jednotlivé pohonné jednotky jsou, musím se orientovat na základě logiky. Srovnávám a vyhodnocuji. (Minule to za mne udělal někdo jiný.) A logicky i věta, tak, jak ji Horner napsal pravdivá nebyla. To jsem ti snad popsal dostatečně. Přesto jsi obhajoval i tento nesmysl. Soči jsi zmiňoval jako okruh na kterém mají výhodu vozy s výkonějším motorem. A najednou dnešní závod popřel vše co jsi tvrdil. Tak, jak to je?

                + 1 / − 5

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  93.99.87.XXX
                  Ano, že je Ferrari 2015 pořád výkonější než Renault, jsem napsal. Ale s Hornerem, který tvrdil že je lepší o 0,8s jsem nesouhlasil.
                  Kde jsem zmiňoval, že Soči je jedním z okruhů s největším vlivem motoru????? Co si zase vymýšlíš?
                  Jen aby sis tu zase vytvořil nějakou teorii?
                  Max jsem mohl napsat, že je to tam lepší než v Monaku.

                  + 3 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • odin

                    odin

                    77.240.103.XXX
                    Tak proč jsi se se mnou hádal? A několikrát mne obvinil ze lži, (ostatně stejně jako dnes), když jsem si dovolil Hornera označit za lháře?
                    Soči jsi zmínil v našich diskuzích ohledně vlivu slabých motorů Renault a šasi RBR. Psal jsi o lepší výkonnosti RBR na tratích kde má větší vliv aerodynamika a horších na tratích kde záleží na motoru. Zmínil jsi i Soči. 03

                    + 0 / − 2

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Dočká se Lewis Hamilton u Ferrari kýženého 8. titulu?

"Hamiltona bych do Ferrari nebral, talentem je Leclerc," říká Binotto

Kamuj Kobajaši s Toyotou TF109

Toyota se vrací do F1, uzavírá technické partnerství s Haasem

Oscar Piastri se podle Ecclestonea stane brzy šampionem

Ecclestone chválí Piastriho: "Do 2 let bude mistrem světa." Sedí přirovnání k Prostovi?

Fernando Alosno

Alonso proti většině: Max by se měl v nadávkách krotit

Carlos Sainz s Ferrari SF-24

Ferrari vyřešilo anomálii a je zpět. V Austinu nasadí poslední letošní vylepšení

U Red Bullu bijí na poplach

Překvapení Verstappen s Markem vedli po Singapuru rozsáhlý hovor kvůli výkonu Norrise

Max Verstappen po úspěšném začátku sezóny odvrací útoky Landa Norrise (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Před poslední přestávkou hledají týmy i piloti optimismus

Charles Leclerc pod singapurskými světly poněkud napravil pošramocenou reputaci Ferrari (ilustrační foto)

Chybující Norris opět převýšil „zbytek světa“, Ferrari se rehabilitovalo

Guanyu Zhou už má poslední místo na startu téměř předplaceno

Prohlášení po kvalifikaci - většina pilotů se vkládá naděje do zítřejšího závodu

Carlos Sainz jr. zakončil kvalifikaci nejhorším možným způsobem (ilustrační foto)

Zoufalá kvalifikace pro Ferrari, Norris zúročil tréninkovou převahu

  • Pátek

    • 1. Trénink (19:30 - 20:30)
    • Kvalifikace (23:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (20:00 - 21:00)
    • 1. Závod (00:00)
  • Neděle

    • 2. Závod (21:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama