DISKUZE K ČLÁNKU Souboje týmových kolegů v Brazílii: Hamilton na Rosberga opět nestačí

Jak v předposledním závodním víkendu sezóny v Brazílii pokračovaly souboje týmových kolegů? Blíže se ohlédneme za jejich kvalifikačními výkony i za průběhem velké ceny.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Souboje týmových kolegů v Brazílii: Hamilton na Rosberga opět nestačí

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 7, poslední 21.11.2015 11:31 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovalo 16 lidí) 19.11.2015 12:32
Jedno kvalifikační kolo naplno navíc udělá na… »
» Petr (Hlasovalo 16 lidí) 19.11.2015 13:03
Pro příští sezónu si je nechat nemůže, propadly… »
» Mike17 (Hlasovalo 16 lidí) 21.11.2015 11:31
Zajímavé, že ti ta TR celou první půku sezony… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kelner

    Kelner

    46.23.52.XXX
    Je škoda že už nepojede Rossi .

    + 15 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Hr3bec

    Hr3bec

    85.135.106.XXX
    K té chytrosti....docela by mě zajímalo...jak velký rozdíl udělá na gumách jedno kolo s rozdílem 0.5s. A to nemluvím o tom, že dost pochybuji o tom, že takhle jel úmyslně o půl sekundy pomaleji....co to je pul sekunda? Docela odvážné tvrdit, že to byla chytrost a nějaký úmysl.

    Podle mě je to prostě TR a chtějí se Rosbergovi odměnit za to, že poctivě sbíral body do PK. Jinak bych nechápal, proč najednou dávat jinou strategii nehodlají, když minulý rok v případě Rosberga tak činili a po velkohubých vyjádřeních jak nechávají své jezdce závodit přijde Wolf a najednou je to jinak a vlastně přizná TR.

    + 12 / − 13

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      Jedno kvalifikační kolo naplno navíc udělá na začátku závodu, kdy je vůz o 100 kg těžší, hodně. Obzvlášť tehdy, když je to na hraně mezi dvou- a třízastávkovou strategií. Nico jel takto pomaleji záměrně, to neuniklo spoustě pozorných fanoušků - nejen, že se o tom bavil se svým inženýrem přes rádio, ale ocenili to i jeho šéfové po kvalifikaci [odkaz na stránku]
      Půl sekundy je na krátkém Interlagosu moc - v té části kvalifikace to např. dělalo až osm pozic. V kvalifikaci žádná TR nebyla.

      + 16 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001908

        uzivatel001908

        88.81.93.XXX
        Nevíte náhodou, jak naloží Ferrari se zbývajícími 4 žetony pro svůj motor? Znamená to, že už je letos nevyužije a nechá si je pro příští sezónu tj. (32 + 4 z roku 2015)?

        Předem díky za odpověď 01

        + 15 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Petr

          Petr

          109.81.245.XXX
          Pro příští sezónu si je nechat nemůže, propadly by. Jejich čerpání nahlásí FIA pro nějaké vylepšení pohonné jednotky . To ale nemusí nasadit v Abú Zabí, kde by za nový motor bylo penalizováno.
          Stav použitých součástí po závodě v Brazílii: [odkaz na stránku]

          + 16 / − 5

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • uzivatel001908

            uzivatel001908

            88.81.93.XXX
            Snad tu vylepšenou nasadí alespoň Vettlovi, který už v poháru jezdců nemůže klesnout z 3. místa ani postoupit na druhé. I vzhledem k těm dvěma dlouhým rovinkám se bude hodit každý koník. Kimimu by to spíše ublížilo, když může ještě s Bottasem bojovat o celkové 4. místo v pořadí. 03 01

            + 13 / − 8

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      Zajímavé, že ti ta TR celou první půku sezony nevadila. Tam jezdil Nico úplně stejnou strategii jako jel Lewis, ikdyž by se mu také vyplatilo jet strategii jinou. Jedinou vyjímku byly závody, kdy byl Lewis v průseru a musel se prokousávat polem. To byla změna přístupu hned. 03

      + 16 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lando Norris ve Velké ceně Kanady

Red Bull si stěžuje na přední křídlo McLarenu: ohýbá se až příliš

Šampionát 1983 s jedním palivovým škraloupem

Byl Piquetův titul v roce 1983 opravdu spravedlivý, nebo se dočkal nepovolené pomoci?

Max Verstappen ve vedení GP Kanady

Marko o vývoji Red Bullu: "Vylepšení fungují, data jsou slibná. Ferrari i McLaren za sebou udržíme!"

Esteban Ocon s vozem Alpine A524

Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček

Sergio Pérez bude v Red Bullu pokračovat

Péreze prodloužení smlouvy s Red Bullem nenakoplo: po mizerném závodě bude ve Španělsku potrestán

Max Verstappen po GP Kanady

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen slaví 60. triumf

Max Verstappen zpět na trůnu, ovšem rozhodně neměl lehký život (ilustrační foto)

GP KANADY: Kulička rulety s počasím se zastavila na čísle 1 - Verstappen opět vítězí

George Russell mohl být z nerozhodné kvalifikace samozřejmě spokojen (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Všichni očekávají nepředvídatelný závod

Verstappen zajel nejlepší čas, a přesto pole-position nemá (ilustrační foto)

Kvalifikace v Kanadě skončila nerozhodně, Ferrari a Pérez zpytují svědomí

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama