DISKUZE K ČLÁNKU Hamilton v USA vyhrál další válku nervů

USA - ZÁVOD; Lewis Hamilton startoval druhý a Nica Rosberga dokázal předjet na trati, přestože o moc rychlejší většinou nebyl. Ricciardo vyzrál na oba williamsy.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Hamilton v USA vyhrál další válku nervů

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 63, poslední 04.11.2014 18:03 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovalo 21 lidí) 02.11.2014 22:59
strategie Nica Nějak nechápu Nicovu strategii.… »
» Fanda.LH (Hlasovalo 20 lidí) 02.11.2014 22:54
Perfektní Mám velkou radost z LH... Konečně… »
» Fanda.LH (Hlasovalo 19 lidí) 02.11.2014 23:07
Řekl bych, že měl dokonce lepší strategii...… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

          • Fanda.LH

            Fanda.LH

            109.81.147.XXX
            Řekl bych, že neměl moc na výběr... Odešli jim cca stejně... Nico měl výhodu 1. pitstopu, ale nedokázal to využít...

            + 10 / − 12

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Kubyk002

              78.102.112.XXX
              Tak mohl trochu zpomalit na cca 2 sekundy za Rosbergem, a jak by zajel Rosberg do boxů pro nové pneu, tak mohl hodit Hammer time 12 tak hodil rubber hammer time :D

              + 8 / − 11

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Fanda.LH

                Fanda.LH

                109.81.147.XXX
                Nevím... Dle mého to provedl opravdu zkušeně... Celou dobu mu brnkal na nervy a tu šanci na předjetí nakonec využil... Rychlostně mezi nimi nejspíš nebyl velký rozdíl (Výsledek hovoří jasně), ale LH to měl přesto ve svých rukách...01

                + 16 / − 12

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Kubyk002

                  78.102.112.XXX
                  A tak je pravda, že asi věděl co dělá :D Proto asi sedí v závodní sedačce on a ne já :)

                  + 9 / − 10

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        93.99.87.XXX
        A říkám někde, že nebyl Nico pomalejší?
        Říkám někde, že Merecedes Lewise upřednostňuje, nebo že Lewis nezvládl lépe pneu?
        Nejdřív vychladni a pak si to přečti znovu. 03

        + 11 / − 18

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • zeto

      89.102.65.XXX
      Prosím o vysvětlení. Díky.

      + 5 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        93.99.87.XXX
        Konečně někdo neuražený. 12 03
        Podle mne ta strategie znamenala na 99% dojetí za Lewisem, na tvrdých byl prostě pomalejší. Neměla smysl. Pokud by inženýr chtěl Nicovi pomoct, měl zvolit odvážnější strategii. Nico neměl co ztratit. A že to za pokus stálo, předvedl RB u Vettela.12

        + 12 / − 15

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • zeto

          89.102.65.XXX
          Problém je, že ta strategie je v podstatě vždy pro oba stejná. Chtějí, aby si to rozdali na trati za stejných podmínek. Myslím, že zrovna tady se psalo, že mají jen jednoho stratéga pro oba piloty. Pamatuji si, že se v Monaku LH dožadoval dřívějšího přezutí a bylo mu řečeno, že první přezouvá ten, kdo je na lepší pozici. Takže já bych v tom tentokrát nic neviděl ani jako konspirátor.03

          + 9 / − 6

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            93.99.87.XXX
            Už se stalo několikrát, že nepřezouvali po sobě, nebo zvolili jiné směsi. Nedávno jel Lewis mnoho kol po Nicovi a vyplatilo se mu to. Zrovna tak mohli nechat Nica ještě kroužit několik kol a pak mu dát měkké, nebo ho odbavit ve stejném kole měkkými se zastávkou navíc. Nicovi měkké sedí evidentně líp a na tvrdých na Lewise pokaždé ztrácí, tak proč mu je pokaždé dávají?
            Říkám, neměl co ztratit. Tahle strategie byla Nicovi naprosto na h.... Já netvrdím, že úmyslně preferují Lewise, ale inženýr je tam od toho, aby dělal co nejlepší práci ve prospěch pilota. Tohle z pohledu Nica prokaučovali. 03

            + 10 / − 10

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • zeto

              89.102.65.XXX
              Nemohli ho nechat jezdit déle, protože si Nico do vysílačky stěžoval, že levá přední je pryč. I proto jel LH hned po něm. A ano, stalo se, že LH jezdil na stejné sadě výrazně déle, ale to proto, že je dokázal výjimečně dobře pošetřit.03

              + 8 / − 7

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                93.99.87.XXX
                Nemluvím o první výměně, ale o druhé. Při první jel do boxů dřív Nico a Lewis si mohl lépe volit strategii. Při druhé to bylo naopak. Takže mohl strategii přizpůsobit Lewisově zastávce.
                Že Lewis lépe zachází s pneumatikami naprosto souhlasím. Tím spíš by Nicovi seděla spíše agresivní strategie. 03

                + 5 / − 6

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
            • Kubyk002

              78.102.112.XXX
              Tvoje teorie není špatná, taky jsem uvažoval, proč je nenechali na dráze o chvíli déle a pak mohli na měkčí směs, ale oba Mercedesy musely reagovat na Willamsy a Ricciarda, kteří za nimi jezdili okolo 7 sekund, takže Nico měl co ztratit :) Kdyby se to nepovedlo, tak se mohl seknout za Valterim a dojet 5, což by bylo ještě horší... Jinak to vypadá, že Mercedes nějak ztratil dech, dnes nemůžeme spekulovat, že jeden z nich nejel na plno a ta ztráta v cíli se krátí...

              + 8 / − 8

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                93.99.87.XXX
                Když se podíváš na rozdíl v cíli (25s) tak si mohl dovolit výměnu navíc (strategii na konci 2x měkké). A vůbec neřeším, že by byl na těch žlutých mnohem mnohem rychlejší. Sice ve chvíli vyjetí z boxů měli náskok na Ricciho jen 7s, ale pořád je to dost slušná rezerva na pozdější zastávku (při strategii stejného počtu zastávek s měkkou na konci) a i kdyby vyjel až za Riccim, tak by měl fungl nové měkké proti značně jetým tvrdým. Při Ricciho rychlosti na rovinkách nebyl důvod se zaseknout víc než do první dlouhé rovinky s DRS (viz Vettel). Bottas byl ještě daleko za Riccim.
                Neříkám, že by Nicovi tato strategii přinesla vítězství, ale hůř by to nedopadlo a za pokus to stálo. 03

                + 8 / − 9

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Kubyk002

                  78.102.112.XXX
                  Můžeme jen spekulovat, jak by to dopadlo... jo, sice měli náskok v cíli 25s, ale Ricciardo měl nějaké problémy, teda alespoň to říkali na SkySportu nebo to hlásili ve vysílačce Williamsu, ted si nejsem jistý, a prostě pokud měli v půlce závodu (před 2 zastávkami, takže po druhé půlce no...) náskok jen 7 sekund, tak by to byl zbytečný risk, a hlavně mají v Mercedesu zakázané jiné strategie, druhý jezdece může nasadit opačně směsi při 2 zastávkách v boxech, ale nemůžou mít jinou strategii (tuším, že tohle říkali na Sky Sportu :) )

                  + 8 / − 8

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    93.99.87.XXX
                    I Wolf připustil, že mohli u Nica jít do jiné strategie a už párkrát jiné strategie měli, napadá mne třeba Maďarsko. Ale jistě můžou mít nějakou dohodu, o které my nic nevíme. Je to celkem jedno, prostě mě jen tento konzervativismus udivil, protože z pohledu Nica byl nesmyslný. 03

                    + 7 / − 13

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Kubyk002

                      78.102.112.XXX
                      Tak proč mají dle SKY Sportu interní dohodu o stejných strategiích? Nevím, zrovna SKY nejsou takoví, kteří by si něco vycucávali z prstu...
                      No to je nakonec jedno :)

                      + 9 / − 9

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                    • odin

                      odin

                      77.240.96.XXX
                      Paradoxně s tebou souhlasím. Sice ne ve všem, ale v základní myšlence zcela jednoznačně ano. Když Nico nebyl schopen Lewisovi konkurovat rychlostně, měli se pokusit udělat něco jinak. Tedy zkusit jinou strategii.
                      Ale příklad Vettela v tomto případě je dle mne zavádějící. Vettel si totiž v úvodu za SC odbyl povinné nasazení tvrdší směsi (byť pouze na chvilku) a pak už mohl jezdit na rychlejších žlutých. Což Nico neudělal, protože v té době vedl. A je otázkou, zda by ho v závodním režimu zastávka navíc nevyřadila ze souboje o vítězství v závodě zcela.03

                      + 8 / − 12

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Mike17

                        Mike17

                        93.99.87.XXX
                        Ano souhlasím, Vettelova strategie není úplně srovnatelná.
                        Ale i on jezdil 24 kol na tvrdých, na kterých se viditelně trápil. A pak mu zvolili kratší stinty a ujalo se to. Zdá se mi, že jsou si s Nicem v jednom podobní. Sedí jim spíše měkčí směsi, jakmile přezují na tvrdší, jsou najednou jejich kolegové rychlejší. U RB tomu strategie Vettelovi v poslední době celkem upravují, u Mercedesu jezdí Nico pořád stejnou strategii jako Lewis. Nejspíš to bude tím, že mají společného inženýra, který má jednu vizi které se drží u obou jezdců (ikdyž ne vždy).
                        A máš pravdu, že ho mohla zastávka navíc vyřadit z boje o vítězství úplně. Nicméně to bylo úplně jedno. Takhle na vítězství šanci neměl, Lewis jezdil jen takové časy, jaké potřeboval. Když zrychlil Nico, zrychlil taky. Jen si kontroloval odstup mimo DRS a zaslouženě zvítězil. Pitstop navíc by Nicovi už neublížil, jen by alespoň spestřil závod. 04

                        + 10 / − 9

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama