DISKUZE K ČLÁNKU Rosberg zvyšuje náskok, Massa prohrál při zastávkách
RAKOUSKO - ZÁVOD; Nico Rosberg dojel opět před Hamiltonem, Mercedes má po smůle v Kanadě znovu double. Massa se z prvního místa na čtvrté propadl při prvních zastávkách v boxech.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Rosberg zvyšuje náskok, Massa prohrál při zastávkách
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
RiLCO
22:13 22.06.2014 91.127.33.XXXAle píšeš, že ho porazil v priamom súboji?
Ako alebo kde ho Nico porazil v závode? veď štartoval 3. oproti 9. Hamiltonovi, celý závod bol pred ním. Nico ho v závode neporazil, ale udržal za sebou.
Jediný priamy súboj bola kvalda, kde to Hamilton 2x pokazil, áno, tam Nico nad ním vyhral a tým to padlo.
-
Peterson
18:32 23.06.2014 213.151.95.XXXAle tohle uz je hodne anti-objektivni Primy souboj = zavod, ci kvalifikace. A je uplne jedno jestli k porazce soupere dojde udrzenim za sebou, predjetim, havarii, ci technickou zavadou soupere, nebo lepsim casem v kvalifikaci. Vysledek vzajemneho souboje at v kvalde nebo zavode je ciste binarni hodnota 0 nebo 1. Nic vic, nic min. Takze na prime souboje v zavode je to 4:4. A jsou to prave zavody, za co se rozdavaji body. Kvalifikace je dulezita pro zavod, ale kdo zajel kolik polepositions nikoho az tak nezajima (krome nejakych historickych statistik). Podstatne jsou body na konci sezony. Na stesti ci smulu na techniku a kontakty se souperi a vsechno ostatni se historie nepta. -
-
-
-
-
-
odin
15:58 22.06.2014 77.240.96.XXXMercedesy Mercedesy jsou stále o parník ve předu. Zastavit je může pouze porucha, kolize, či velké chyby pilotů. Rosberg pro mne dnes poprvé zvítězil poprávu a bez jakýchkoliv pochyb. Hamilton předvedl fantastický závod, ale na lepší, než druhé místo neměl.
Škoda Williamsů. Přál jsem jim vítězství, ale ještě nejsou v závodním režimu dost rychlí. Každopádně třetí místo a čtvrté jsou výborná umístění. Alonso jezdil dobře, ale motory Ferrari nedosahují úrovně Mercedesů ani zdaleka. Kimi mne docela zklamává. Jako by po náznacích svého zlepšení a možné TR ve prospěch Fernanda v nedávné minulosti, na závodění rezignoval.
Peréz opět zajel "zázrak" jménem Hulkenberg, přesto, že startoval o dost míst za ním. Ricciardo získal asi maximum, co šlo. Vettel to je tragédie a nejen z důvodu častých selhání techniky. Jsem zvědav, zda ho odborníci budou na konci seriálu volit mezi nejlepší piloty.
Lotusy jsem nějak neviděl. A nebýt článků a prohlášení kolik vezou vylepšení, ani bych nevěděl, že to ještě nezabalili.
McLareny jsou takoví nemastní, neslaní už delší dobu. Po nadějné Kanadě jsem čekal zlepšení, které zase nepřišlo.
Škoda Kvyata, který měl dobrý víkend, ale auto mu nevydrželo.
Řekl bych, že Hamík bude muset ve zbývajících závodech v Evropě Nica porážet. Protože ve druhé části sezóny už bude i Mercedes užívat týmovou režii a pojede na pilota v čele seriálu. Což je přirozené.-
-
odin
16:50 22.06.2014 77.240.96.XXXMiku, ty mně radíš, abych četl tvé příspěvky celé a sám ty moje nečteš. Nebo nechápeš? Či převracíš? Napsal jsem, Peréz opět zajel zázrak jménem Hulkenberg...
Statistiku tobě, ani Hulkimu neberu. Peréz je magor, který si svými "výstřelky" škodí. Nicméně to neznamená, že je Hulkenberg kdovíjak vynikající pilot. Pro mne znamená lepší průměr.-
anonym
17:23 22.06.2014 178.40.243.XXXperez a hulk mali uplne inu strategiu, takze tazko porovnavat ich vykon
ked budu startovat vedla seba a pojdu rovnaku strategiu tedy sa to da porovnavat, ale takto je tazke povedat co zohralo vacsiu rolu, ci kvalita jazdca alebo lepsia strategia-
odin
17:44 22.06.2014 77.240.96.XXXS odlišnou strategií máš sice pravdu, ale Peréz startoval 16. a skončil 6. Hulk startoval 10. a skončil 9.
To nebylo pouze strategií. I odlišnou strategii musí pilot umět proměnit v zisk. A takto propastný rozdíl nebyl důsledkem pouze strategie, ale i jezdeckých schopností.-
Nasir
18:19 22.06.2014 213.216.61.XXXPérez měl lepší strategii (dlouho měl před sebou volno) a lepší start, kde získal několik pozic, na rozdíl od Hulka. Jinak mezi nimi tak velký rozdíl nebyl. Hulk má stabilní výsledky, o čemž si Pérez může nechat zdát. I v závodech, kde Pérez zajel lépe, Hulk nezklamal a dovezl body. Naopak v prvních závodech Hulk Péreze drtil dost jasně. Viz jejich bodový poměr. Hulka bych teda za lepší průměr neoznačil.
Williamsu bych to taky přál, snad příště. Ale proč oddálili druhou zastávku v boxech? Věčné problémy se strategií a zastávkama?
Vettel - on to vzdal? Uražené křídlo mu vyměnili a zdálo se, že poruchu neměl. To byl tak frustrován, že se na to vykašlal?
K Lotusu - mezi nimi dojel jeden Sauber a hned za nimi Bianchiho Maruška. To je docela tristní pohled. Doufám, že ty vylepšení, které přivezli, si schovali už na další rok.-
odin
18:47 22.06.2014 77.240.96.XXXHulk-Peréz. Popsal jsi to poměrně přesně. Souhlasím. Jenom jsem chtěl říci, že podle některých zde je Hulkenberg nej, nej, nej perspektivnější pilot v poli. Což si já osobně nemyslím. Má k dispozici poměrně kvalitní auto s nejlepší pohonnou jednotkou a výsledky, které zajíždí zas tak skvělé nejsou. Pokud se Peréz vystříhá excesů, je mu schopen konkurovat. A Peréze rozhodně nepovažuji za nej, nej, nej pilota. To se mi docela líbí Kvyat, který naskočil z GP3, jezdí s Renaulťáckým motorem ve farmářském týmu RBR první sezónu a vede si podle mne velmi dobře.
Williams bude muset zapracovat na "ostatních" činnostech týmu. Asi jsou sami překvapeni, jak dobré auto udělali. No a teď potřebují, aby i stratégové, mechanici atd odváděli špičkovou práci pro své piloty i v závodech.
Podle mne to vzdal. Tak jako Schumacher v nedávné minulosti. Na jedné straně bych to chápal (musí šetřit téměř všechny systémy pohoné jednotky), na druhé straně je to jistá charakterová vlastnost. Neviděl jsem Alonsa, že by za posledních 5-6 let sám vzdal závod. I když jezdil mimo body. Nebo jinak. Ať už Alonso jezdil s jakýmkoliv šrotem, vždy z auta vymáčkl 100%, možná někdy i 105%. Proto ho považuji za nejlepšího pilota, bez ohledu na to, kolik má titulů.
Lotus- do jisté míry moje srdeční záležitost (i když se jednalo o zcela jiný Lotus). Přesto se mi na to nekouká zrovna dobře. Nejvíc mi vadí kecy, kecy, kecy. Jak od dr.Marka. Na dluh se žít nedá a ne každý je plnohodnotně nahrazen. To podle mne postihlo Lotus. Proto nevěřím ani v příští rok. Budou rádi, když seženou peníze na účast.-
anonym
18:59 22.06.2014 178.40.243.XXXak som to dobre postrehol tak vettela do boxov stiahol tim
a porovnavat tuto sezonu s niecim s minulostov nieje moc dobre, vzhladom k tomu ze dnes je pocet motorov a aj ineho prislusenstva dost obmedzeny nema vyznam pre tim ako RB aby nechali auto jazdit na konci pola ked je jasne ze nema sancu bodovat
lepsie je to auto stiahnut a usetrit techniku na dalsie preteky
aky vyznam by malo nicit ten motor na nebodovanych prieckach ked potom na konci sezony budu musiet nasadit extra motor a pridu o pozicie?
vettel je s motorom na tom dost biedne takze ho stiahnut bolo uplne logicke-
odin
19:22 22.06.2014 77.240.96.XXXRozumím tvým argumentům a vcelku souhlasím. Vlastně jsem to napsal už výše.
Pravdu máš i v tom porovnávání. Když to dotáhnu do absolutna, tak porovnávat nelze žádnou sezónu. A vlastně ani piloty mezi sebou. Maximálně tak týmové kolegy. Ale tam je to zase ovlivněno režií.-
anonym
19:52 22.06.2014 178.40.243.XXXzas nemusis to tahat do absurdity ale fakt je zasadny rozdiel ked je motor roky zmrazeny a takmer bezporuchovy a ked je to len jeho prvy rok nasadenia a este stale ma do spolahliveho daleko a timy len skusaju co dokaze zniest a co uz je nad jeho silu :)
verim ze aj alfonza by ferrari za takehoto stavu tuto sezonu stiahlo z pretekov-
odin
20:05 22.06.2014 77.240.96.XXXJasně, že se rozdíly najdou. Na druhou stranu vím min. o dvou argumentech, proč Vettela nechat dojet.
1) Tým mohl po zbytek závodu "testovat"
2) Vettel stejnak nemá šanci letos získat titul. A jestli skončí druhý, třetí, nebo dvacátý, je úplně jedno.
3) K penalizaci Vettela za překročení limitu v počtu použitých komponentů, stejně letos dojde. A je otázkou, zda je lepší penalizace teď, nebo později.
Hypoteticky. Kdyby mu už vše fungovalo a dokázal projít bez penalizace až do posledního závodu, kde by musel použít šestý komponent. Dostal by pentli v závodě, který je hodnocen dvojitými body. Což považuji za mnohem větší nevýhodu, než kdyby tomu tak bylo dnes.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek