DISKUZE K ČLÁNKU Rosbergův raketový start, Ricciardo doma druhý

AUSTRÁLIE - ZÁVOD; Nico Rosberg skvěle odstartoval a po zbytek závodu nedal nikomu šanci. Vettel a Hamilton odstoupili. Rychlý McLaren a Williams.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Rosbergův raketový start, Ricciardo doma druhý

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 132, poslední 18.03.2014 19:21 Vložte komentář

Nejlepší názory

» enzo (Hlasovalo 22 lidí) 16.03.2014 08:59
1. závod Bez hluku motorů to celé vypadá jako… »
» uzivatel001472 (Hlasovalo 19 lidí) 16.03.2014 13:34
Útěk z F1sports.cz Tak!Zrovna jsem se zde… »
» uzivatel001112 (Hlasovalo 16 lidí) 16.03.2014 08:55
Nechci dělat závěry po jednom závodě, ale něco… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • JaroB

    88.212.40.XXX
    Mercedes...iná liga Ako som už inde písal......Mercedes ako každý očakával si ide inú ligu...pokiaľ sa spoľahlivosť stalilizuje tak budú majstrami...24s náskok s tým, že išiel celý závod na 80% je až zarážajúce/pre mňa skvelé/...keď v závere išiel Nico na šetriaci režim/nie kvôli spotrebe ale aby šetril motor a ostatné/ a druhý Ricciardo išiel na plný plyn len aby ušiel Kevinovi a aj tak nebol rýchlejší ...tak je vidieť, že RB má dobrý základ ale slabý motor a všetko okolo...dovolím si tvrdiť, že keby na mieste Kevina bol Valteri s Wilíkom tak Ricciarda dá....Mc ešte nemá rýchlosť/ vlastné vyjadrenia/ a aj tak vedeli držať krok s RB..takže mi s toho vychádza, že NAJ stajňa s renaultom/RB/ je na úrovni tretieho s mercedesom /Mclaren/...takže zatiaľ to vyzerá na motorovú dominanciu mercedesu...
    1. Mercedes
    2. Williams
    3.Red Bull
    4. Mclaren
    5. Ferrari
    6. Force India
    7. Torro Rosso

    Možno 3,4 a 5,6 miesto je naopak

    Ostatné zatiaľ nečitateľné..sklamanie od Sauberu

    + 6 / − 13

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Biblbrox

      94.138.104.XXX
      Jen počkej, až bude Vettelovi fungovat auto a Renault zlepší pohon. U Ferrari je to asi jezdci a ne autem. Kimi to 2x dostal od Botase a Ferrari už jistě lituje.

      + 5 / − 14

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Chasnik

        217.117.213.XXX
        Kdyby Bottas neudělal tu bottu ;), tak by to od něl dostal i Alonso. Kimi je sice možná už za zenitem, ale je potřeba vzít potaz i rozdíl v technice, kterou řídí. A WIL byl v tomhle závodě silnější než FER.

        + 13 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • anonym

        188.75.128.XXX
        Kdyz bude mit vettel nelegalni auto tak mu to pojede !!!

        + 7 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • CaesarF1

        CaesarF1

        109.202.83.XXX
        Renault už pohon nezlepší,když už je vše zmražený, můžou akorát dát do kupy všechny ty elektrický a softwarový věci, aby fungovaly jak mají.

        + 3 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          188.120.195.XXX
          Zdaleka vše zmražené není a pokud vím, není nelegální dosáhnout vyššího výkonu změnami primárně cílenými na spolehlivost. Mercedes má sice, zdá se, obludný náskok, který konkurence bude jen těžko dohánět, ale motory ještě nejsou uzavřená kapitola.

          + 7 / − 6

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • JaroB

    88.212.40.XXX
    Zvuk Mne sa neskutočne páči ten zvuk mercedesu pri podraďovaní a vjazde do zákrut ......to svišťanie turba je nádhera...komu sa nepáči zvuk turba nieje motoristický fanúšik.....zvuk na rovinke je otras to uznávam ale inak je to pre mňa paráda hlavne kvôli svišťaniu turba...13

    + 9 / − 12

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Jake HorseRadisher

      Jake HorseRadisher

      85.207.90.XXX
      Ten zvuk při podřazování se mi taky ohromně líbí, ale jinak ty motory jsou strašně tiché, a to ve skutečnosti bude beztak ještě horší, než v televizi

      + 6 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • chufu

        62.245.112.XXX
        Naprosto souhlasím, jak si ty motory brumlají, je nádhera, akorát decibely tam chybí. Jinak ale, přestože F1 má být vrcholem techniky, jsem zklamaný z toho, že když kluci brzdí, přežvýká to computer a nakrmí počítač, který pak ovládá jednotlivé podsystémy. Když se brzdilo mechanicky (hydraukicky), líbilo se mi to víc, tohle už je strašně umělý.

        + 5 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001447

      uzivatel001447

      188.123.100.XXX
      asi tak, to turbo tomu dava grady...a vobec mi nevadi ked sedim pri telke ze ludia na tribunach nehluchnu z toho revu...aj ked az budem na tribune, asi by som chcel troska ohluchnut aj ja..:)

      + 7 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001472

      uzivatel001472

      88.100.80.XXX
      Já miluju turbomotory,ale v F1 nemá spotřeba,turbo a ekologie co dělat!Kamarád má bmw sV8 motorem a stačilo by ho trochu poladit a má minimálně stejnej výkon jak dnešní F1. Je to smutný.

      + 4 / − 10

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        188.120.195.XXX
        "v F1 nemá spotřeba,turbo... co dělat"

        Fakt? Tak asi všichni ti, kteří označují minulou turbo éru za zlatou éru F1, jsou blázni, ne? Stejně jako ti, kteří dodnes považují úspornou Hondu RA168 (1,5l V6T) za nejlepší agregát, jaký kdy poháněl vůz F1. 03

        + 5 / − 6

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • FWMonty

        80.82.145.XXX
        ale výkonem na trati by se vozům F1 ani nepřiblížil03
        Bohužel přichází doba že elektromotory,už vytlačují spalovací motory a nikdo s tím nic nenadělá03

        + 4 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001447

        uzivatel001447

        188.123.100.XXX
        stejnej vykon tak to neviem, ale kazdopadne to bmw by dostalo kolo este predtym ako by dokoncilo svoje prve.

        + 9 / − 7

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001447

    uzivatel001447

    188.123.100.XXX
    REDBULL a inac urcite niesom jediny kto si vsimol tu skolacku chybu v redbulle - pre technicke problemy vypadol vettel a nie jeho kolega..02 02 to si tusim niekto pekne ods14rie

    + 14 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001447

      uzivatel001447

      188.123.100.XXX
      okej beriem spat, vyzera to tak ze sa predsa len snazili sabotovat aj ricca, potom je vsetko ok11

      + 9 / − 9

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      Třeba těch školáckých chyb loni udělali hodně a chtěli dávat horší auto Vettelovi. Jen se pokaždé spletli a odskákal to chudák Mark. 11

      + 6 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001447

    uzivatel001447

    188.123.100.XXX
    Pre vsetkych anti-fanusikov tym, ktorym sa nepaci zvuk motoru ( pri sledovani TV velmi irelevantne, navyse mne sa objektivne zvuk paci, komu chyba hluk, nech si prida hlasitost) a nepacili sa im preteky odporucam aby f1 prestali sledovat ked je to teda cele na nic a prenechajte sledovanie a komentovanie nam, co sme spokojni. z mojho pohladu 01 01 velka cena, 7,5 hviezdicky z 10:)

    + 10 / − 19

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    81.200.53.XXX
    ... no co lip asi nebude
    Další dekáda bude 100% green elektromotor se simulací zvuku z repráčku. 75% kinetika/25% solární a jezdec to bude ovládat dualšokem z domova aby se ušetřilo za letadlo. A poslední dekáda F1 bude už jenom virtuální závodění stájových programátorů v simulátorech FIA. 11

    + 16 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • odin

      odin

      77.240.96.XXX
      Přesně takhle mi to připadá, když srovnám 70-tá léta a roky nového tisíciletí v F1. Ale dostávám za to od zdejších odborníků mínusy. Proto mne překvapuje poměrně vysoký poměr +/- u tvého věšteckého příspěvku.
      Přesto jsem ti na "+" také klikl, ten vývoj je patrný už od těch 70.let 05

      + 6 / − 10

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lando Norris ve Velké ceně Kanady

Red Bull si stěžuje na přední křídlo McLarenu: ohýbá se až příliš

Šampionát 1983 s jedním palivovým škraloupem

Byl Piquetův titul v roce 1983 opravdu spravedlivý, nebo se dočkal nepovolené pomoci?

Max Verstappen ve vedení GP Kanady

Marko o vývoji Red Bullu: "Vylepšení fungují, data jsou slibná. Ferrari i McLaren za sebou udržíme!"

Esteban Ocon s vozem Alpine A524

Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček

Sergio Pérez bude v Red Bullu pokračovat

Péreze prodloužení smlouvy s Red Bullem nenakoplo: po mizerném závodě bude ve Španělsku potrestán

Max Verstappen po GP Kanady

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen slaví 60. triumf

Max Verstappen zpět na trůnu, ovšem rozhodně neměl lehký život (ilustrační foto)

GP KANADY: Kulička rulety s počasím se zastavila na čísle 1 - Verstappen opět vítězí

George Russell mohl být z nerozhodné kvalifikace samozřejmě spokojen (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Všichni očekávají nepředvídatelný závod

Verstappen zajel nejlepší čas, a přesto pole-position nemá (ilustrační foto)

Kvalifikace v Kanadě skončila nerozhodně, Ferrari a Pérez zpytují svědomí

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama