DISKUZE K ČLÁNKU Hamilton v Abú Zabí konečně vítězí!
ABÚ ZABÍ - ZÁVOD; Hamiltonovi spadlo vítězství do klína v prvním kole. Pilot McLarenu pak odjel bezchybný závod před Alonsem. Vettel poprvé nedojel!
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Hamilton v Abú Zabí konečně vítězí!
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000729
(Hlasovalo 6 lidí)
14.11.2011 09:26
Mercedes není zase tak slabý...problém je ten,že… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
Mr.B
09:39 14.11.2011 XXXNo, podle videa: [odkaz na stránku] je okolo 22s vidět, že nikdo jiný tak razantně na ten žlábek nenajíždí. Nevím jak při závodě samotném, ale při startu je jedinej, kterej to tam tak napálí. -
-
-
-
Tom
08:11 14.11.2011 XXXTady máš, -17 Prostě jsi vymyslel blbost, tak se s tím smiř
To, že celou dobu získával jízdou na měkkých je pravda, ale pak přece zase ztratil 20 vteřin zastávkou v boxech. Takže je to na týmech, aby si propočítaly, jestli se jim to vyplatí.
Stejně je to hrozně nefér, že Di Resta jel do boxů jenom jednou a Webber chudák 3x, jak pak má bojovat na trati, když je furt v boxech že jo -
uzivatel000249
07:47 14.11.2011 XXXhm, -16 hlasov, ale žiadna relevantná odpoveď.
asi sa Vám všetkým páčilo, ako raz vyhral Šumík jednu VC v boxoch, keď si mal odpykať trest, a pri tom neprešiel ani celú boxovú uličku. tiež to bolo akože ...-
hmmm
08:22 14.11.2011 XXXNedošlo ti, že díky tomu, jak je to teď postavené, mají větší svobodu ve tvoření strategií (což je v už tak dost sešněrované F1 dobře) a že Mark musel mít kvůli jeho strategii o jednu zastávku víc? Co v tom pořád hledáš za problém, proboha? Bůh ví, jestli se mu ta strategie vůbec vyplatila. Skoro bych řekl, že byla pomalejší.
Ten případ s Michaelem byl úplně něco jiného. Tehdy byla díra v pravidlech, která mu umožnila získat nefér výhodu zajetím k odpykání si trestu v posledním kole a "protnout" tak cílovou čáru v boxech před dokončením trestu. Tady nejde o chybu, nejde o žádnou nefér výhodu, je to regulérní strategie. Vsadím se, že udělat to někdo z chvostu pole, ani nepípneš, ale jak jde o konkurenci McLarenu, máš vždycky keců, že by ses mohl živit jako politik. Pak se nediv, že dostáváš mínusy.
-
-
uzivatel000249
08:23 14.11.2011 XXXale ty si jednoznačne pletieš pojem výmeny gúm, a použitie sady gúm. ostatní predsa použili tvrdšiu sadu, ale ten, kto išiel necelé kolo, tak ju asi ťažko použil v závodoch (kde by jazdci mali ukázať jazdu na konkrétnej sade)... to nemá byť stratégia, to má byť nutnosť použiť sadu ...
ale asi je tu zbytočné niečo písať, aj tak väčšina len kliká podľa niku ...-
Mike17
11:06 14.11.2011 XXXKdyž píšeš blbosti, pak čekej mínusy. Nikde není v pravidlech napsáno, kolik kol mají na které směsi ujet. Mají použít obě a jestli jsem si všiml,tak je Mark obě použil. A je úplně jedno, že to bylo na jedno kolo.
Ani nevím o co ti vlastně jde. Mark tím nejspíš nezískal, spíš naopak ztratil když dojel za Jensonem s větší ztrátou, než měl před poslední výměnou na měkké. A pro nás některé bylo aspoň zajímavé sledovat, jestli se mu to vyplatí nebo ne. Osobně mě mrzí, že to neudělal i Alík. Nemusel být ten závod tak nudný.
A v jednom máš pravdu. Už podle Tvého nicku mám chuť kliknout na mínus. Zatím to čtu než to udělám, ale je to pořád stejné. Pokud něco udělá Mcl je to úžasné, když úplně to stejné udělá RBR je to podvod (viz vyjíždění z tratě). Tak se pak moc nediv.
-
-
Mike17
11:19 14.11.2011 XXXJá už nevím jak to napsat. Na tom videu je vidět, že to bere vnitřkem přes obrubník. Ikdyž jsou tam jiní co to vzali přes něj víc. Ale když se podíváš pořádně, tak zjistíš že jeho PRAVÉ ZADNÍ kolo (které mu prasklo) se toho obrubníku ani nedotklo! To PRAVÉ ZADNÍ je na tom důležité. Na výjezdu z té zatáčky nebyl na obrubníku, na rozdíl od jiných kteří byli i hodně za ním.
Takže jestli tu někdo chce tvrdit, že z těch včerejších tisíců vyjetí na obrubníky a stovek vyjetí všemi koly si mohl za defekt sám tím, že se obrubníku možná i dotkl, tak už nemám slov. Už mi zbývá si myslet, že je to první závod co jste v životě viděli, nebo chcete vidět jen co se vám líbí, nebo něco co se tu psát nesmí a ani to psát nechci. -
uzivatel000249
15:51 13.11.2011 XXXhm, nepáčia sa mi tieto čachre s povinnou sadou. Webber neodjazdil ani celé kolo na tvrdšej zmesi, čo sa mi celkom nezdá fér, oproti ostatným, ktorí na tej tvrdšej zmese aj jazdili, nielen ju povinne vymenili ...
myslím, žeby malo byť pravidlo o povinnej jazde na každom druhu pneumatík cca 1/3 závodu ...
a pozdravujem hodinára ...
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek