DISKUZE K ČLÁNKU „Červená“ kvalifikace pohromou pro Hamiltona a Red Bull, za Norrisem se prosadili méně obvyklí piloti

Interlagos při prvním pohledu vypadal stejně jako včera odpoledne, nejspíš ovšem byly podmínky neznatelně lepší, proto se rozhodlo, že se piloti pustí do kvalifikačního boje. JAk se však ukázalo, byly to spíš crash testy než boj o startovní pozice.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: „Červená“ kvalifikace pohromou pro Hamiltona a Red Bull, za Norrisem se prosadili méně obvyklí piloti

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 17, poslední 03.11.2024 20:09 Vložte komentář

Nejlepší názory

» MeVo (Hlasovali 5 lidé) 03.11.2024 18:59
Tak to si troufám tvrdit že tohle vítězství… »
» tom11 (Hlasovali 3 lidé) 03.11.2024 17:47
přesně tak. přitom to je historická záležitost. z… »
» RoBertino (Hlasovali 2 lidé) 03.11.2024 16:18
No jo, to je, ale bez těch reklam Marlboro to… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Mike17

    Mike17

    185.149.130.XXX
    No, mělo to být jen o tom, jestli Lando získá na Maxe 10b nebo 20b. Ztratit 18b je totální fiasko. A nemůže za to jen Colapinto.
    Škoda, těšil jsem se na dramatický závěr sezony, ale Maxovi se dá k titulu gratulovat už teď. Dnes si to vybojoval úžasně.
    A třeba nějaký "odborník" pochopí, proč je dobré v Brazílii vyměnit motor za nový, ikdyž nemá žádnou poruchu. 04

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • MeVo

    MeVo

    109.105.46.XXX
    Tak to si troufám tvrdit že tohle vítězství nebylo díky červeným vlajkám. Prostě je deklasoval, a to mu tento víkend nebylo moc přáno. To že se Russel s Landem blbě rozhodli ( až nesmyslně) vyměnit gumy, za to Max nemůže.

    + 5 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Sunkael

    Sunkael

    94.230.146.XXX
    Tak si myslím, že díky červeným vlajkám Verstappen právě vyhrál závod.

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.115.XXX
    Senna's Iconic 1990 Championship Car Laps Interlagos & Drivers Parade!
    [odkaz na stránku]

    Nádhernej monopost.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • RoBertino

      RoBertino

      185.63.97.XXX
      No jo, to je, ale bez těch reklam Marlboro to působí dost tristně... Svět se řítí do záhuby.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • tom11

        tom11

        194.212.104.XXX
        přesně tak. přitom to je historická záležitost. z fotek to taky nevyretušujeme, že ano. přitom třeba na historických německých letadlech je běžně hákový kříž, ale na historické formuli nemůže být původní reklama. fakt magořina.

        + 3 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • RoBertino

          RoBertino

          185.63.97.XXX
          Bohužel, Tome, už jsem viděl obrázky z rozostřenou reklamou cigaretových firem a stejně tak zakrytá loga na videu. K těm letadlům, existovala určitá doba, kdy se k modelům nepřidávaly obtisky, protože šlo o propagaci nacismu. Kolečko v červené barvě muselo zůstat bílé. Nakonec to zrušili, protože nezávislé firmy tisky dodatečné obtisky a vydělávaly na tom majlant. Spíš si říkám, že jde o plíživé a stále více nápadné překrucování historie. Jednou to tu bylo a tím, že se pokusíme minulost ohnout spíš napomůžeme tomu, čemu někdo chtěl zabránit.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.115.XXX
    Že se takhle Max nevztekal v roce 2021....prostě někdy to takhle "nespravedlivě" vyjde.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    194.212.104.XXX
    napínavé to tedy bylo. to rozhodně ano. těch bouraček bylo taky dost a až na Albona, který evidentně najel při brzdění na zelený kraj dráhy, se to auto ostatním "spakovalo" poměrně nečekaně. propad RB je prostě smůla. na vedení závodu bych to až tak nesváděl. vrátil jsem si to zpět a žlutá byla vyvěšena v čase 1:37 od konce Q2, když byl Max na 10. pozici a Charles byl prakticky v ten moment ( 1:36 ) na cílové čáře a odsunul jej mimo desítku postupujících. RF pak padla v čase 0:47 - čili o 50s později. podle mě chtělo ředitelství nechat dojet do konce kola auta, která měla rozjeté rychlé kolo a byla již za prvním sektorem, kde se nehoda stala. bohužel do konce Q2 pak už zbývalo málo času. prostě smůla. Max ale nemusí tolik smutnit, vypadá to, že se díky nehodám jezdcům před ním ještě maličko z té 17 pozice posune kupředu.
    Lando se v Q1 zachránil na poslední chvíli a nakonec je z toho PP, další na předních pozicích jsou docela překvápko. A to včetně Russella, který kvaldu v porovnání s Hamiltonem "vyhrál" na celé čáře.
    velká škoda nehody Albona. u Wilíků asi mají dilema, které auto opravit. tedy pokud nestihnou obě, což by byl mastrštych. zda více vepředu startujícího Albona s šancí na body, nebo novou jihoamerickou hvězdu Colapinta, který jede prakticky doma. no, nezávidím jim to.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • RoBertino

      RoBertino

      185.63.97.XXX
      Tome - Verstappen (a fakt ho nechci hájit) byl v té době v sektoru 2 a průběžný čas by ho posunul, samozřejmě za předpokladu, že by se také někde nevymázl, někam na sedmé osmé místo. Smůla nebo spíš chyba byla v tom, že Red Bull čekal do poslední chvíle, protože trať evidentně zrychlovala. Přitom tři minuty před koncem se Pérez ptal, proč ještě nevyjeli a dostal odpověď, že to nejspíš nebude vůbec třeba. Pravda, kdyby vyvěsili ČV hned po nehodě, dostali by se do Q3 oba - i s Bottasem.
      Plakáty hovoří: 46 milionů tě podporuje Franco, čteme v brazilském publiku. Jak se tyhle dvě země nemají rády, tady asi jde řevnivost stranou. Myslím, že Francovi bude vysvětleno, že musí (jako Sargeant v Austrálii) poskytnout vůz výše postavenému, i když u Williamsu akutně o moc nejde. Spíš se obávám, aby z toho nebyla druhá Belgie 1998, pokud počasí vydrží podle předpovědi.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • tom11

        tom11

        194.212.104.XXX
        tak na pozici Maxe na trati v momentě nehody jsem se nedíval, to je fakt. ale pokud byl v rychlém kole a v sektoru 2, tak to kolo mohl v pohodě rychle dokončit stehně jako další piloti, kteří tak učinili. ta žlutá byla pouze pro sektor 1. ale obávám se, že byl teprve v jednom z přípravných kol a ne v rychlém.
        když už řešíme to oblíbené "KDYBY" - tak kdyby vyvěsili RF jakmile zjistili, že Stroll boural tak tvrdě a stojí tak nešikovně, řekněme v čase 1:35, tak by ještě mohli Q2 znovu odstartovat, když kolo trvá cca 1:25. a pokud by stál Max první stihnul by ještě nájezd do rychlého kola. ale byla by švanda, kdyby na první pozice do boxové uličky najeli vedle sebe oba McL a stáli a stáli... a vyjeli řekněme v čase 1:25 do konce Q2. to by bylo kvikotu. ale to je jen to pověstné kdyby a spousta teorie. ale představa docela zábavná 11
        za sebe si myslím, že k tomu vedení závodu přistoupilo vcelku pragmaticky - kdo byl již za nehodou, dostal šanci dokončit své kolo. to, že zbylo tak málo do konce Q2, že už ji nemělo cenu opětovně startovat je prostě pro některé smůla a riziko podnikání. jak říkal Perez - mohli jezdit dřív.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • RoBertino

          RoBertino

          185.63.97.XXX
          Já si to, Tome, taky pořádně projel - Maxovi běžela časomíra a červenou viděl za zatáčkou 10, což je druhý sektor. Je jen s podivem, že opravdu čekali těch 41 vteřin, to je skutečně moc a i na F1 TV se tomu komentátoři divili. Stroll rozmlátil auto jako Colapinto a Sainz před ním, tak nebylo o čem debatovat, ovšem pokud nehrozilo prodlení z pozdního zásahu či ohrožení života pilota, mohli tu žlutou změnit na dvojitou a byl by klid.
          Dovolím si malou opravu - kvalifikační maximum zajel v Q2 Norris (1:24,884) a je utopie, že by Max instalační kolo zvládl stejně rychle. Kdyby do konce zbývalo 1:37, byla by tu určitá šance, že by to stihl, ale s odřenýma ušima a je otázkou, jestli by takhle rychlý out lap neměl vliv na kvalifikační kolo. Ale to už je všechno ex-post. Bohužel takové úlety jenom zvýší dohady, že se najednou všichni snaží to Emilovi vrátit, jak se dá. Byť za včerejších pět vteřin si může jenom on sám.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama