DISKUZE K ČLÁNKU GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

"Závodit v Monacu je totéž jako jezdit na kole v koupelně", prohlásil kdysi Nelson Piquet sr. Že v ulicích Monte Carla číhá nejedno nebezpečí, prokázal start do jubilejní 70. Grand Prix na této trati. Aby po dvou a půl hodinách vybuchlo Monte Carlo v radostné extázi.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 52, poslední 02.06.2024 14:29 Vložte komentář

Nejlepší názory

» SergioPÉREZ (Hlasovali 5 lidé) 26.05.2024 16:09
Hmm 07, něco není v pořádku. Tím, jak Adrian… »
» PKK (Hlasovali 5 lidé) 26.05.2024 19:31
Jeden z nejhorších závodů v F1 co jsem viděl za… »
» h22 (Hlasovali 3 lidé) 26.05.2024 20:31
Ta červená vlajka úplně zničila závod, když je… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.115.XXX
    El Seňore, kde jsi ? 1812

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • h22

    h22

    212.102.38.XXX
    Ta červená vlajka úplně zničila závod, když je tam to nesmyslné pravidlo, že můžou přezout... a pak už nemuseli a jelo se jen na výlet... 02

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • juras

      juras

      88.103.92.XXX
      Jsem stejného názoru...při červené vlajce prostě mají zajet monoposty do boxu, ale nemělo by se na nich pracovat, žádný opravy, žádný měnění gum.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Hwrychlik H.

      Hwrychlik H.

      109.81.126.XXX
      Ano, ale toto se řeší v F1 už několik roků. Teda neřeší. A opravdu nechápu proč. Vždy když k tomu dojde, tak to kritizují naprosto všichni.
      To stejné se SC a pouštěním jezdců o kolo dopředu do stejného kola. Proč? Vždy se tím prodlouží SC fáze o 2-3 kola.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Sakki

        Sakki

        145.224.105.XXX
        Protože ostatní alternativy zase znevýhodňují jiné situace. Pokud by se při červené vlajce (případně SC) nesměly měnit pneu, tak na to doplatí jezdec, který v boxech ještě nebyl, protože bude muset zajet do boxů po restartu a bude automaticky poslední - viz Singapur 2008.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Loqenc

      Loqenc

      85.71.3.XXX
      To pravidlo by nebyl zas takový problém, kdyby se nezávodilo na trati, která je vhodná spíš pro motokáry. 03

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • PKK

    PKK

    91.139.110.XXX
    Jeden z nejhorších závodů v F1 co jsem viděl za posledních několik desítek let. Začátek drama a pak NUDA, NUDA a NUDA !!

    + 5 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • RoBertino

      RoBertino

      185.63.97.XXX
      Stačí se podívat na historické zápisy ze zdejšího zápisu - předjíždí se tu opravdu minimálně a strategie většinou bývá ovlivněna faktem, že když se dostane dotyčný mezi opozdilce, má takříkajíc po žížalkách. Ale to už platí několik sezón, že strategie povýšila nad závodění. Pak se nelze rozčilovat.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Loqenc

        Loqenc

        85.71.3.XXX
        Jenže teď to byla nuda na třetí, protože jsme přišli i o strategii v boxech, jelikož všichni přezuli po prvním kole.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    185.149.130.XXX
    Čekal jsem, jak to Charlesovi podělají v boxech, ale kluci nedostali příležitost.
    Za to jsem nepochopil strategie Norrise a Russella.
    Lando měl na Russella náskok i přes 20s. Což by stačilo na vrácení před ním. A pak mohl tlačit na Sainze s novými gumami.
    A George mohli v klidu přezout současně s Maxem, aniž by pozici ztratil a nemuseli čelit jeho tlaku.
    Ale asi by to na pořadí nic nezměnilo.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • RoBertino

      RoBertino

      185.63.97.XXX
      Majku, toť otázka. Jak bylo zřejmé, Emil ani s čerstvými gumami na George nestačil - a je pravda, že Norris by v jednu chvíli měl na George dostatečný náskok, ale zase nevím, jestli by se trefil do volné trati, mohli tam být nějací piloti o kolo. To jsou ty strategické čachry. To, že Russell nejel do boxů chápu jako pojistku, že v případě nutnosti za sebou Maxe podrží. Mám dojem, že se Mercedes obával, že by se to nepovedlo dobře naplánovat pro oba a spadli by za Red Bull. Nu což, to je ta strategická magie.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Hwrychlik H.

      Hwrychlik H.

      109.81.126.XXX
      Jak mohl GR přezout současně s MV? To by mě celkem zajímalo. Pokud by zajel do boxů tak by MV pokračoval dál.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        Nevím, jestli by i RB riskoval celý závod na měkkých gumách. Pokud ne, čekat nemohl a byl připraven v boxech. Ale ok, tak o kolo později? 03

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Hwrychlik H.

          Hwrychlik H.

          109.81.126.XXX
          Bože, Bože. Řeknu ti sladké tajemství. MV ho po výjezdu z boxů stáhl za necelé kolo o 2.5 sekundy.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            Já ti řeknu ještě jedno sladší. Ne, nestáhl. První kolo měl po výjezdu pomalejší, než Russell. Úplně stejně, jako měl Hamilton své výjezdové kolo pomalejší, než Verstappen a ten vyjel před ním o dost víc vepředu, než při Hamiltonově zajetí.
            Aneb ono zahřát ty tvrdé gumy trvalo všem. 03

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Hwrychlik H.

              Hwrychlik H.

              185.137.147.XXX
              Bože, ty jsi ale troubelín, slušně řečeno. Zkus si najít záznam z live timingu řediteli zeměkoule.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                185.149.130.XXX
                On sice nějaký čas ztratil, ale jen proto, že jel to kolo abnormálně pomalu. Zatímco Max v kole po zajetí Lewise zrychlil, zajel fialový první sektor a i ve druhém byl o půl vteřiny rychlejší, než předchozí kola, Russell to kolo zajel o víc jak 2s pomaleji, než ty předchozí. Proč asi? Že by šetřil gumy na extra dlouhý stint? Kdyby měnil, šetřil by gumy, nebo by z nich dostal stejně jako Max všechno a to kolo by zajel taky skoro o vteřinu rychleji, než ty předchozí?
                Mimochodem kdyby Russell nezrychlil a zajel ty 2 stinty stejně, jako v předchozím kole, stačilo by mu to. 03
                Řediteli vesmíru.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Hwrychlik H.

                  Hwrychlik H.

                  109.81.126.XXX
                  Aha, takže MV měl outlap pomalejší než GR a přitom ho stáhl o 2.5 sekundy. Co tam máš dál za pohádku? Nějak se do toho zamotáváš.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
  • Petr.Hloušek

    Petr.Hloušek

    194.79.55.XXX
    jo, díky, toho kolečka jsem si nevšiml, proto se to asi zařadilo jinam než mělo

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Petr.Hloušek

    Petr.Hloušek

    194.79.55.XXX
    Proč by měl mít AN zakázaný přístup k některým věcem?
    To že končí u RB neznamená, že půjde ke konkurenci.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Na podobnou pozici nebývá Max Verstappen zvyklý, proto jeho reakce po závodě byla značně rozladěná (ilustrační foto)

GP ITÁLIE: Prohlášení po kvalifikaci - Red Bull nechce podléhat panice, ale situaci musí řešit

McLareny na své spanilé cestě nijak nepolevily (ilustrační snímek)

GP ITÁLIE: McLaren ovládl v Itálii první řadu, Norris po sedmi dnech zajel další pole-position

Lewis Hamilton s Toto Wolff se mohli usmívat i po třetím tréninku

GP ITÁLIE: Red Bull dál tápe, trénink ovládl Mercedes

Kevin Magnussen způsobil svým kolegům jedenáctiminutovou pauzu

Druhý trénink opět provázela červená vlajka, nejvýš vyskočil Hamilton + VIDEO

Max Verstappen slaví své 60. vítězství po zádově v Kanadě

První trénink pro Verstappena. Antonelli tvrdě boural + VIDEO

Logan Sargeant v F1 končí

Williamsu došla se Sargeantem trpělivost, už v Monze jej nahradí nováček Colapinto

Dominance Red Bullu se vytrácí

Přijde Red Bull o vedení? Marko označil výsledek GP Holandska za alarmující, reaguje na to i Max

Charles Leclerc byl svým umístěním příjemně překvapen

PROHLÁŠENÍ po závodě: Nadšení, zpytování a odhodlání se zlepšit

Lewis Hamilton se pokoušel minimalizovat ztrátu, nakonec mu nejrychlejší kolo nevydrželo

GP HOLANDSKA: Norris topí pod kotlem, domácímu idolu nedal šanci

Lewis Hamilton určitě cítí obrovské rozčarování

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Špička čeká tuhý boj, ostatní se chtějí poprat o body

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama