Články k tématu: Seidl, Andreas
-
Red Bull v 1. tréninku předčil Mercedesy, Péreze nahradil Hülkenberg, Vettel kvůli poruše stál
-
Vyjádření týmů a jezdců: Ferrari se těší na nejmladší dvojici za poslední 50 let, Ricciardo děkuje Renaultu
-
McLaren nebude oranžovým Mercedesem, ujišťuje Seidl při vývoji nového vozu
-
Dva závody za víkend, v Evropě bez diváků. F1 hledá cestu z krize
-
"Koronavirus Verstappena děsí. Měl by ho dostat teď," přeje si Marko. Hamilton test odmítl
-
"Stáhnout se z GP Austrálie bylo jedinou možností," říká šéf McLarenu. Jak tým reagoval?
-
V McLarenu rozpočtový strop vítají. Neprojeví se ale podle nich hned
-
Poslední den testů - Bottas i Verstappen odpoledne překonávají čas Ricciarda
-
McLaren zažil po mnoha letech ten nejlepší začátek předsezónních testů, Seidl je moc spokojený
-
"McLaren nebude mít na pódium dříve než v roce 2023," uvědomuje si realistický Seidl. Proč?
-
Šéf McLarenu o zlepšeních, novém MCL35 a přesunu zdrojů k vozu pro rok 2021
-
Seidl chce, aby McLaren zůstal po skvělé sezóně pokorný. Sainz se po jiných týmech rozhlížet nehodlá
-
McLaren po 2072 dnech na pódiu a s jistotou 4. místa v šampionátu. Jeho šéf už šťastnější být nemůže + VIDEO
-
Měnit koncept vozu před rokem 2020 není risk, brání se McLaren
-
McLaren už věří, že může Renault porazit a skončit čtvrtý. Jeho šéf ale ví, že to nestačí
-
Dodatečné vyšetřování Leclerca opět mění výsledky
-
Motory jsou čím dal vyrovnanější, proč tedy McLaren přechází k Mercedesu?
-
"Mohli jsme skončit pátí a šestí, nebýt safety-caru," lituje šéf McLarenu
-
Vývoj vozu pro příští rok nebo čtvrté místo letos? McLaren řeší dilema
-
McLaren se po Monze musí dát dohromady. Jak hodnotí poslední verzi motoru Renault?
-
McLaren po problémech s motory volá po transparentním vztahu s Renaultem, závodní rychlost jej překvapila
-
McLaren odstraňuje slabiny, výkon na své nejslabší trati ho před pauzou hodně povzbudil
-
Sainze udivila max. rychlost Renaultu. Má McLaren k dispozici stejný "párty" mód a padlo už 1000 koní?
-
"Špatné rozhodnutí, Norris za týmem přesto stojí." McLaren potřeboval ještě 5 kol, aby jeho strategie zabrala