DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes do silničních vozů brzy nasadí další technologii z F1. Využije poznatky z MGU-H

Mercedes potvrzuje, že v příští silničních vozech AMG nasadí technologické novinky ze světa Formule 1. Hodlá využít to, co se naučil ze závodních pohonných jednotek vybavených motorgenerátorem pro rekuperaci tepelné energie (MGU-H).

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mercedes do silničních vozů brzy nasadí další technologii z F1. Využije poznatky z MGU-H

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 8, poslední 21.06.2020 20:58 Vložte komentář

Nejlepší názory

» HellHogr (Hlasovali 3 lidé) 17.06.2020 14:43
Tohle jsem tu psal už dávno, proto vstoupil… »
» Miroslav D. (Hlasovali 2 lidé) 18.06.2020 05:19
Aby těmahle technologiema pomohl lidem, co s tim… »
» HellHogr (Hlasovali 2 lidé) 18.06.2020 10:09
Ty si zaspal dobu? Mercedesu jde o přechod… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • HellHogr

    HellHogr

    86.49.253.XXX
    Tohle jsem tu psal už dávno, proto vstoupil Mercedes do F1

    + 3 / − 11

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Miroslav D.

      Miroslav D.

      194.228.59.XXX
      Aby těmahle technologiema pomohl lidem, co s tim jejich autem autem budou denně jezdit do práce, tos trefil na hlavičku, svojí. Zatim tady byly dvě automobilky, co nacpaly techniku z F1 do normálních aut pro normální lidi. No a Vanos ani DoubleVanos byl průšvih. Zbyla jediná automobilka, která to dala lidem ve funkčnim stavu, a docela levně. Myslim že tohle Mergl nezdolá, a už vůbec ne s MGUH...... Dopadne to jak s BMW. Průšvih, past, kasička. Nakakat, a předem.

      + 2 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        86.49.253.XXX
        Ty si zaspal dobu? Mercedesu jde o přechod snižování emisí a nechtějí nabízet jen čistě elektro 03 a mimochodem nemáš pravdu, x věci co vyvíjí F1 šlo a chodí do automotive a ne jen tam 03

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Miroslav D.

          Miroslav D.

          194.228.59.XXX
          Pro normální lidi s platem kolem 50k to nebude, a spolehlivý to už vůbec nebude. To je tak, když se uteče od spolehlivý a předvídatelný mechaniky k technologickýmu bizáru.....
          Edit, kdyby vlítly na TJI, tak neřeknu, ale tohle?

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • HellHogr

            HellHogr

            86.49.253.XXX
            Ale chápeš, že je tohle něco, na co se stejně bude muset přejít? Tohle není něco špatnýho od automobilek, ale kdyby lidí nebyli prasata a neničili všechno, tak můžeme zůstat u normálních spalovaku. Žel lidí zničili dost přírody a teď se musí dělat různá opatření, aby se tu dalo alespoň 100 let žít nejak

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
      • jon

        jon

        31.217.29.XXX
        Systém časováni ventilů přenesla i Honda. V čem byly systémy Vanos a Vtec takový průšvih? Respektive proč evoluci systému Vanos využívá BMW dodnes?

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Miroslav D.

          Miroslav D.

          194.228.59.XXX
          Zopakuju se,... Zbyla jediná automobilka, která to dala lidem ve funkčnim stavu, a docela levně, to sem měl na mysli ten mechanicky geniální bezúdržbovej VTEC. Vanos fungoval spolehlivě, pokud si držel otáčky pod hranicí kdy sepne. V M3 to bylo ještě posílený sportovní převodovkou, která fungovala jen při vysokejch otáčkách. To sis mohl vybrat, jestli si odpálíš hlavu, nebo převodovku. Oblíbenej swap pro M3 pak byl motor z S2000, vtipné... 😁
          Vanos2 už nebyl od BMW ale vvti od Toyoty.....

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lewis Hamilton za 14 sezón v F1 vystřídal pouze dvě značky

Přestupy pilotů F1 dříve a dnes. Co se změnilo a proč?

Robert Shwartzman, Callum Ilott a Mick Schumacher (vpravo) ve Fioranu

Villeneuve ostře kritizuje jezdeckou akademii Ferrari. Co mu vadí a koho naopak chválí?

Helmut Marko se Sebastianem Vettelem

Vettel mohl jezdit opět za Red Bull místo Péreze, pokud by byl trpělivější, prozradil Marko

Historie

Jak se rozdělovala a rozdělují čísla jezdcům v F1?

Williams

Proč se jezdcům z Formule 1 daří v IndyCar?

Lance Stroll při pátečním tréninku v Sáchiru

Synové miliardářů na trati: Nikita Mazepin versus Lance Stroll

Speed, Scott

Vypátrali jsme: Kam zmizel Scott Speed z F1?

Lewis Hamilton a Valtteri Bottas po závodě v Turecku

Psychologické hry v Mercedesu? Když se Lewis naštve..., promluvil Bottas

Charles Leclerc v 1. tréninku na GP Toskánska 2020

Od zuřícího šéfa až po jubileum. Vozy F1 mění tradiční barvy na některé závody z různých důvodů

Souboj Russella s Albonem a Norrisem v Soči

V sezóně 2020 předjíždění ubylo. Co je příčinou a jak se letos změní minimální hmotnost?

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. BOTTAS, 3. VER... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama