DISKUZE K ČLÁNKU Jak se týmům rozšířil prostor pro programování ECU a nových pohonných jednotek?
Softwarový analytik FIA Olivier Hulot má na starosti kontrolu softwaru standardizovaných řídicích jednotek (ECU). Co se v jejich oblasti v roce 2014 s novými pohonnými jednotkami změnilo?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Jak se týmům rozšířil prostor pro programování ECU a nových pohonných jednotek?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000733
(Hlasovalo 9 lidí)
26.04.2014 12:32
Kdyby b.... kvetla tak jsi jak rajská zahrada… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Kapor
14:27 25.04.2014 194.160.178.XXX
To je všetko pekné,... ...že nič zložitejšieho tu ešte nebolo, lebo o to vôbec v F1 a ani v inom závodnom športe nejde a ja sa čudujem, že SW k šasi je uzamknutý, keď naopak FIA navrhla, aby mohol byť podvozok riadený riadiacim SW hlavnej riadiacej jednotky, ako aktívny, čo je protirečenie toho, čo je dnes a to iste vyčerpá potenciál hlavnej riadiacej jednotky, že konečne padne na hubu a FIA si povie : K** "Aký sme géniovia!", dokázali sme naplno využiť potenciál hlavnej riadiacej jednotky.
Příspěvek byl redakčně upraven.
Příspěvek byl redakčně upraven.
Aktuálně
Nadcházející závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
-
Sobota
- Závod (18:00 - 19:00)
- Kvalifikace (22:00 - 23:00)
-
Neděle
- Závod (22:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek