DISKUZE K ČLÁNKU Rozhovor s Kimim: Kdy byl nejšťastnější a co dělá nejprve, když po závodě dorazí domů?
Není tajemstvím, že Kimi Räikkönen není fanouškem dlouhých rozhovorů se zástupci médii. Pro oficiální rozhovor poskytl sérii stručných odpovědí na palbu otázek.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Rozhovor s Kimim: Kdy byl nejšťastnější a co dělá nejprve, když po závodě dorazí domů?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000397
(Hlasovalo 7 lidí)
21.11.2012 14:29
No v dnešní užvaněné době je jeho mlčenlivost… »
» uzivatel000397
(Hlasovalo 6 lidí)
21.11.2012 12:18
6x destilovaný Kimi Mluví tedy málo, dá se to… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
anonym
21:17 21.11.2012 82.114.221.XXXSe cabl v letech piloti z oceli v autech ze dreva. Mel zahrnout i 50ty leta a i tenkrat uz bylo vsude kovy. To tak pred valkou jeste mozna, kdo vi jestli. Houby- stribrny sipy, tam byla ze dreva tak sedacka. Snad neni tak hloupej a jen rychle odpovedel. Snad -
uzivatel000397
12:18 21.11.2012 90.178.29.XXX6x destilovaný Kimi Mluví tedy málo, dá se to ale poslouchat. On je chytřejší než vypadá a má skvělý smysl pro reklamu. Dostal kdysi i Saubera že na něj vsadil a teď i media.-
anonym
13:36 21.11.2012 85.237.224.XXXJak dostal media, tím že s nimi nerad komunikuje? Vždyť tohle je smluvní, povinná jízda všech pilotů a nevím jak a čím je výjimečná vůči ostatním dvaceti, nebo kolika jiným interview, které již poskytli jiní jezdci. Nejvtipnější, nebo nejzajímvější tedy není rozhodně...-
uzivatel000397
14:29 21.11.2012 90.178.29.XXXNo v dnešní užvaněné době je jeho mlčenlivost tak nápadně zvláštní, že mu dělá lepší publicitu jedna úsečná věta než hromada mediální pěny.
-
-
-
erdedy
10:02 21.11.2012 195.80.165.XXX:-) Kimi ovlada globalne media... cca za posledny tyzden, sa doslova vyrojilo clankov o nom/s nim, apod..., ze by mu mohli zavidiet aj samotni aspiranti na titul.
Tak to ma byt, tak to je spravne, kazen musi byt!
P.S.: A ze je vraj (podla niekoho) marketingovo "nezaujimavy"...? Blbost!
Petr: Aby sa Ti tu potom neobjavil zas nejaky "sel kolem" a neobvinil Ta/Vas, z nadrzovania Kimimu...-
anonym
11:45 21.11.2012 85.237.224.XXXTo jo, výrokem "dnes to by OK den" (GP Austinu) ovládl globální media, to se museli v Lotusu za břicho popadat, hlavně tedy Grosjean, ktorý OK den neměl a přesto v porovnání s ním zajel o třídu lépe - tedy až na tu chybu v prvních kolech závodu.-
erdedy
11:57 21.11.2012 178.40.197.XXXÁáá... Uz si "fásol" zopar minusov... Nevyslovuj meno Bozie nadarmo!
Fakt je, ze GRO sa ukazoval ako rychlejsi v istych fazach. Neviem cim to bolo (gumami/premavkou...? To je jedno), ale rychlejsi bol. Zasa Kimi nam predviedol znova tie svoje "gule" pri predbiehani.-
anonym
12:18 21.11.2012 85.237.224.XXXJo, koule ukázal....v souboji se Šumákem, který nebyl soupeřem nikomu a s Buttonem, jež startoval sedm míst za ním, přičemž o svou pozici přišel. Můžeš o tom tlachat do hluboké noci, ale Fin o víkendu předváděl těžce průměrné výkony a ani jeden z nich nebyl OK, hlavně když témeř celou sezonu disponuje technikou srovnatelnou s Ferrari, mnohdy dokonce i lepší.-
ja
12:40 21.11.2012 178.41.111.XXXže Kimi disponuje technikou zrovnateľnou s Ferrari a mnoho krát aj lešou?
Nežartuj!!! Ak by to bola pravda, tak Kimi je dnes pred Alonsom a mmožno aj pred Vetelom a nemusel by dúfať v poruchu Vettelovho RB
A ten súboj so Schumim? Veď práve , tam treba ukázať guľe, lebo pri tom šašovi nikdy nevieš čo ti vyvedie!!! a tak ho musíš pár kôl sledovať. A že nebol potom súperom nikomu? No bodaj by nie, keď si zožral pneumatiky pri bránení pozície.-
anonym
13:08 21.11.2012 85.237.224.XXXNevím čemu se tak schuti směješ, ale např. v Maďarsku měl možná techniku nejlepší, v Číně, Valencii, Bahrajnu rozhodně lepší než Ferrari a v jiných taky moc nezaostávali, jestli teda vůbec. Stačí se podívat na kvaldy, které měli ve většině případů lepší, tedy přesněji řečeno je měl lepší Grosjean - ten jako jediná teamová dvojka TOP teamu poráží svého kolegu. Takže otázka kde by mohl být Räikkonen s Ferrari je špatná, měla by spíš znít, kde by byl, kdyby se dokázal kvalifikovat lépe jak nováček, jež je v mnoha případech rychlejší i v závodě - když jej dojede. Štěstí pro Fina, že nedojede...-
ja
14:20 21.11.2012 178.41.111.XXXA prečo by som sa nemohol smiať! Kde je /bolo napísané, že Kimi je/bola tímová jednička a Grosjen dvojka? Nič tomu predsa nasvedčuje, že by tomu bolo tak. Obaja mali predsa rovnaké podmienky, výhody,nové diely atď. To, že je Grosjen teraz považovaný za tímovú dvojku si môže len sám, ale aj tak poživa tie isté výhody, ako Kimi. Lotus nie je Ferrari, kde sa preferuje len jeden jazdec. Áno, otázka, kde by mohol byt Kimi s Ferrari je naozaj špatná, mala by byť, kde by bol, keby mal také podmienky, ako Alonso! Porovnávať Q Kimiho a Gro. nemé tiež význam, rozdil medzi nimi bol väčšinou v stotinách, tisícinách,občas desatinách. Lotus sa ukázal dobrý v samotných pretekoch a to bolo smerodatné. Keby sa boli viac venovali Q tak by to mohlo dopadnúť, ako v Austine, Q= OK a samotý pretek len lepší priemer(pre Kimiho)-
anonym
14:43 21.11.2012 85.237.224.XXXGrosjean je dvojkou již od Bahrajnu, slyšel to celý svět přes rádio, v Singapore se to obešlo již bez rádia a coanda výfuky dostal také až po Finovi. Je pravdou, že Fin tedy body umí zbírat, škoda že je sbírá jen po druhých, to auto má rozhodně navíc. -
anonym
14:52 21.11.2012 85.237.224.XXXJo, a smát se ti snad někdo zakazoval, že jsi musel začí svoji odbornou slohovku tou větou? Smát se přece můžeš, ale bylo by dobré, kdyby jsme vědeli čemu...no a že Lotus ve mnou zmiňovaných grand prix měl technikulepší, případně srovnatelnou s Ferrari jsi nespochybnil ničím.-
ja
16:40 21.11.2012 178.41.111.XXX1.... hlavně když témeř celou sezonu disponuje technikou srovnatelnou s Ferrari, mnohdy dokonce i lepší.
2....v Maďarsku měl možná techniku nejlepší, v Číně, Valencii, Bahrajnu rozhodně lepší než Ferrari a v jiných taky moc nezaostáva
3....no a že Lotus ve mnou zmiňovaných grand prix měl techniku lepší, případně srovnatelnou s Ferrari
Tak najskôr bola technika lepšia, alebo zrovnateľná takmer celú sezónu, potom len určité GP a dokonca aj najlepšia a potom už len v tých istých vybraných len lepšia, prípadne zrovnateľná. Toto je na smiech!!!
A keď budeme pokračovať takýmto spôsobom, tak nskoniec sám napíšeš, že technika Lotusu zaostáva, prípadne bola v niektorých GP zrovnateľná, nie s technikou Ferrari(Massa, Alonso), ale len s technikou, akou disponoval Alonso.
Ak mal/ má techniku zrovnateľnú, alebo lepšiu, ako Ferrari tak je to RB a nie Lotus. Ten ju mohol mať maximálne v ojedinelých prípadoch, len zrovnateľnú.
-
-
-
-
-
erdedy
12:45 21.11.2012 195.91.8.XXXCo Ti na to povedat "anonyme"...?
Bud, ze si necital poriadne, zle si si to vylozil, alebo si len "pre istotu" potreboval zhodit nejaku "tarchu". Ale za to Ti ja nemozem.
V kazdom pripade, pekny manever bol na Force-Indiu a ze to neni porovnatelne auto, si mozes tliachat tiez do hlbokej noci.
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
-
Sobota
- Závod (18:00 - 19:00)
- Kvalifikace (22:00 - 23:00)
-
Neděle
- Závod (22:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek